Čiščenje LMM/MAF in lopute za gas...

Tehnične teme o modelih 145, 146, 155 in GTV/Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

No kot sem že omenjal,da se bom spravil ščistit lmm/mah in loputo in ja je že bil res čas da se jo je ščistilo.
Pa naj slike še kaj povedo :

Najprej je blo treba zadevo razdreti lmm vzet stran in koleno med lmm in filtrom,nato pa še cev pred loputo in kjer pride ˝uberlauf˝ za olje.Da povem vnaprej da ta debeli kabel rumeno-zeleni je za ojač. in je samo 50mm,tako debel pa zato ker vem kaj se lahko zgodi z 10mm kablon pri polni obremenitvi,tak da od viška glava ne boli.
Slika

Potem sem preveril stanje skozi cev in videl grozo,po moje še to sploh ni blo čiščeno nikoli,ker je kr na debelo blo gor zapečeno olje.
Slika

Ni blo druge rešitve,kot vse sponke odpeti in vzeti dol še to koleno,ker je blo olja posušenega gor tak da te kap.
Slika

Še dokaz kolko masti je blo na cevi.
Slika

Nato sem se lotil čiščenja lopute.
Pred
Slika

Potem...kot nova
Slika
Sem pa očistil tudi za loputo,kolikor sem lahko,loputo sem držal odprto in sem okoli njenega roba kjer se zapre redno ščistil,je blo dosti masti in saj tak da se sploh ni do konca zaprla :roll: Čistil pa sem z krpo prepojeno z sprejem.

To pa je koleno kjer je notri senzor temperature zraka in je bil rahlo počen na upogljivi rebri(narisano na sliki), tak da sem na tistem mestu kjer je blo počeno vse okrog kolena zalil z nekim močnim silikonom-lepilom in čez napel vodoneprepustno blago tak da je sigurno.Ko bo viška gnara appride koleno novo ali pa iz katere razdrte Afe poberem ven.
Slika

Pa še lmm/maf tega sem pa ščistil isto kot je dal alfa_samec postopek o čiščenju in zadeva res deluje.Čistil pa sem z sprejem za čiščenje vlpinjačev in senzorjev pretoka zraka.
Slika

p.s. .Nato sem sestavil vse skupaj in priklopil lmm in senzor temperature zraka,ter vse še 2 x preveril sponke,da nebi katero pozabil in potem pa zaverglam avto pa sem se peljal en krog po vasi slab kilometer in zadeva res deluje.
Prej sem se peljal v 3 prestavi in sem ga spustil dol pod 30km/h pa sem mu stisnil gas pa je trokiral in cukal,zdaj tega več ne počne !
In najbolje kar je da mrzel več ne cuka in pospeške ima take kot še nikoli,ko sem avto kupil niti ni imel takih pospeškov kot sedaj.Tak da se je splačalo ščistit zadevo.Bom se pa ju3 peljal na daljšo turo,pa da vidim kako in kaj,ker avto zdaj gre tako kot če nebi bil isti avto,res sem zadovoljen.

l.p.
Uporabniški avatar
sobotek24
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 55
Pridružen: Ne Mar 07, 2010 11:55 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Latkova vas

res je opazna razlika... Tudi pri porabi se kar nekaj pozna... Zanima me a maš stock airfilter al športnega?.. Namreč jst mam športnega.. In če ga imaš tudi ti še obvezno očisti filter sedaj ko si sčistil LMM! :) Mehanikove besede :)
Uporabniški avatar
Red_Rocket
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1012
Pridružen: Če Jun 19, 2008 3:36 pm
Vozilo: Fiat Punto MK2 1.2 2003

Super si tole zrihtal =D> Bom šou tud js en dan v tale poseg, da vidim kakšno je stanje pri meni :wink:
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Si videl, da vse gre, če je le volja in čas :D

lp

aleš
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

sobotek24 mel sem športnega gor 1 teden,pa ko sem se peljal sem direkt videl kako cajgar za gorivo pada,pa sem ga hitro vzel dol pa orginal nazaj not.Je pa zadeva hudo tulila pri 4000-5000rpm tak da ušesa bolijo,čeprav se mi zvok dopade ampak je opazno Alfica dosti več spila.
Ko sem dajal nazaj orginal filter sem spucal tudi dovodno cev, do škatle z filtrom in tudi škatlo sem očistil,ker sem škatlo moral ven vzet,ker športni filter ni imel prostora :D .

alfa_samec veš da je treba skrbet za Alfico.Vsakič ko perem avto,počistim
tudi motorni prostor z vlažno krpo.Perem ga pa use na 2 tedna
fčasih še tudi prej,če mi jo dež umaže :roll: Poliram ga pa
enkrat na mesec.

l.p.
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

Red_Rocket čimprej sem sprav zraven in nebo ti žal.Kupiš sprej za čiščenje senzorjev pretoka zraka,stane 5 € in čisti nemogoče dobro.Olje in mastne stvari očisti zelo dobro in dobro da se hitro suši,ker izhlapi.

l.p.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Samo še nekaj: kako zelo so se ti tresle roke? :lol:
5in3
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 615
Pridružen: Pe Nov 16, 2007 9:30 am

Laško-Team: Lepo si tole spucal, samo nekaj ti še predlagam, cev za uberlauf, spelji pod mašino cevkico na zračni cevi pa zamaši, da ti ne bo ta olje ki ti ga mašina zmeče ven spet požiralo nazaj in ti zapacalo vse spet. Tako sem naredil jaz, predlagalo mi je pa kar nekaj mehanikov. :wink:
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

predlagalo mi je pa kar nekaj mehanikov.
Takšnih, ki ne menjajo filtra olja in zraka pri servisu, po možnosti.
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

Bom kar pustil tako kot je,pa če bo potreba bom spet razdrl pa spucal.

alfa_samec morem povedat a se mi roke niso nič tresle,sem parkrat pregledal postopek,ki si ga dal na forum,pa sem si rekel da je to treba nardit za dobro Alfice in mene :D
Čistil sem pa LMM in loputo od 8:00 do 11:30, langzam und ziher :D

p.s. sem pa prevozil že 100km z očiščenim LMM-jem in je dosti boljše, avto je bolj odziven več moči ima pri pospeških in na uho se sliši bolj umirjena mašina,kot prej.Če ne junija,pol pa julija sigurno, peljem na servis in čaka me tudi zamenjava svečk,tak da me bojo spet udarli po žepu :D
Vseh osem svečk baje pride 200€ ?

l.p.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Jaz sem dal za komplet 70€ pri Lajterju.
Uporabniški avatar
LaŠko-TeaM
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1771
Pridružen: Sr Feb 04, 2009 5:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Murske Sobota - Dol.Bistrica

Supeer! Bom tudi jaz šel tja povprašat za predračun pa se pol odločim kak mi bo rekel.Majke mi v Murski, kot sme kupil avto pri Avto Öri mi je rekel,ko so mi delali glavni servis,da pri naslednjem servisu menjava olja,filtrov itd...ter svečke je reko d ame pridejo 200 €, spet bi me nategnili :D
Bom kar šel k Lajterju povprašat.Hvala ti za dober info.

l.p.
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

mater me matra tole.. bom ko bo cas tut jz tole spucal pa da vidim, ce je res kaj drugace:)
Slika
5in3
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 615
Pridružen: Pe Nov 16, 2007 9:30 am

alfa_samec napisal/-a:
predlagalo mi je pa kar nekaj mehanikov.
Takšnih, ki ne menjajo filtra olja in zraka pri servisu, po možnosti.
Kako si vedel :wink:
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

5in3 napisal/-a:Laško-Team: Lepo si tole spucal, samo nekaj ti še predlagam, cev za uberlauf, spelji pod mašino cevkico na zračni cevi pa zamaši, da ti ne bo ta olje ki ti ga mašina zmeče ven spet požiralo nazaj in ti zapacalo vse spet. Tako sem naredil jaz, predlagalo mi je pa kar nekaj mehanikov. :wink:
Kot ti je že alfa_samec povedal.
Če je olje redno menjano in tudi zračni filter, potem tudi to olje nebo ničesar motilo in bo lepo mazalo ležaje lopute (osebno bi priporočil , da so namazani), pa še malce bodo dobili sesalni ventili.

Če je pa vmes ločevalnik oljnih hlapov, je ponavadi to povzročitelj svinjarije, ker v njem ponavdi kondenzira tudi vlaga iz motorja.
Ta vlaga pa povzroča rjavenje v ločevalniku - svinjarija v sesalnem delu.

Primer:
75-ka je imela ta ločevalnik in noro svinjsko loputo in sesalni kolektor, ko sem vse sčistil in odstranil ločevalnik, je po par 1.000 km loputa samo malce oljnata, kolektor se je pa tudi malce odmočil.

PS
To so verjetno mehankarji, ki so to z največjim veseljem delali na Zastavah in podobnih v tistem času ...
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija