Pozdravljeni,
malo sem brskal, pa še nisem našel podobne težave.
- ob vžigu kakšne dve-tri sekunde ropoče, kot bi deloval brez olja oziroma kot da bi se kaj drgnilo
- ob vžigu za zakadi velik oblak dima iz izpušnih cevi
- ko je motor vroč, v prostem teku zelo nemirno deluje (se zaganja)
- rahlo cukanje se pojavi tudi pri enakomerni vožnji okoli 100 km/h pri slabih 2000 /min.
Ne vem, če so napake povezane, me pa najbolj moti nemiren prosti tek.
hja ne vem no, imeu sem podobno težavo.. ampak jaz sem imeu nemirni prosti tek kadar sem imeu mrzlo mašino in kadiu mi je zato ker so mi šobe dovajale preveč nafte..na testerju mi je to pokazalo..
mogu sem menjat injektorje
Diagnostika je bila izvedena pri dveh neuradnih mehanikih.
Pa je razen Stepancica in Zege kakšen dober tudi na ljubljanskem koncu.
Sem se že pogovarjal z Zego, ampak moram pustiti avto čez noč, da se ohladi, kar povleče za sabo precejšnjo logistiko.
Koliko pa pride popravilo/zamenjava dvomasnega vztrajnika?
tercekto2 napisal/-a:Diagnostika je bila izvedena pri dveh neuradnih mehanikih.
Pa je razen Stepancica in Zege kakšen dober tudi na ljubljanskem koncu.
Sem se že pogovarjal z Zego, ampak moram pustiti avto čez noč, da se ohladi, kar povleče za sabo precejšnjo logistiko.
Koliko pa pride popravilo/zamenjava dvomasnega vztrajnika?
nisem mehanik, ampak simptomi, ko ti gre vztrajnik so pri meni bili čisto drugačni:
meni je ropotalo, ko sem pritisnu na sklopko v nevtralnem položaju ali pri prestavljanju in sklopka ni prijemala enakomerno..
Če pa je vztrajnik fuč, moraš menjat še sklopko in potisni ležaj. Cena je min. 1000€ brez dela.