A kdo ve, kaj je to "regulator turbine" oz. kakšen je uradni naziv te zadeve?
Da pojasnim - bil sem na odstranitvi dpf-ja in opt. avta, pa mi je mojster rekel, da bo treba menjat ta regulator, ker pri nižjih obratih ful niha pritisk turbine, potem pa se znormalizira pri višjih obratih (graf je od začetka cikcak-ast, potem pa se zravna)
Razn, da ne kadi, drugače je pa drek. Jaz tud razmišljam, da bi ga odstranil, čeprav nimam težave z njim, enostavno ti avto manj pokuri in gre konkretno bolje...
Ja če bi meni zadeva delala brez problema, potem bi verjetno še bila gor, tak pa je šla. Mi je v zadnjem mesecu avto dvakrat šel v safemode zarad filtra, seveda po pravilu, ko sem bil cca. 500km od doma
Poleg tega, daje avto sedaj bistveno bolj odziven
Da, filter se odžaga ven in nadomesti s cevjo, nato se ustrezno porihta še softver, da ti ne sveti lučka na armaturki. Glede porabe še ne morem komentirat, bomo vidli... O ceni pa kontaktiraj firmo, ker je odvisno, kaj točno se dela (je pa ugodnejše kot določeni o katerih se govori tu gor).
Nevem zakaj uničujete popolnoma dobre filtre, namesto da bi naredili 2 prirobnici in vmes našvasali en kos cevi, ali pa direktno od Alfe kupili cev ki nadomesti DPF...