Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider
Moderator: Tehnika moderatorji
pepso3
Alfa Member
Prispevkov: 57 Pridružen: Pe Dec 30, 2011 6:40 pm
To Jul 10, 2012 11:26 am
Seos. mislim da imam problem z senzorjem pretoka zraka. Avto ne povleče dobro, v višjih prestavah rabi nekaj časa da dobi ture, pa še to ni to se mi zdi, če pa je klima vklopljena pa je še slabše. sem ga odklopil in se peljal, avto je šel isto in niti lučka za motor se ni prižgala. je pa 159-ka dizel, 150 km.
pepso3
Alfa Member
Prispevkov: 57 Pridružen: Pe Dec 30, 2011 6:40 pm
To Jul 10, 2012 11:42 am
bil je menjan na 99000, zdaj jih imam 130000. Gledali nismo nič na novo.
coolbits
Alfa Freak
Prispevkov: 744 Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana
To Jul 10, 2012 11:47 am
Najprej bi bil EGR za pogledat in očistit... drugače pa je edini način, da kaj ugotoviš, priklopit računalnik in ugotavljat vzrok med vožnjo.
pepso3
Alfa Member
Prispevkov: 57 Pridružen: Pe Dec 30, 2011 6:40 pm
To Jul 10, 2012 11:55 am
ja to bo najbolje kr tak ne pokaže nobenih napak. lahko pa bi pogledal preko ecu scana ce je kaj odprt? V prostem teku tak more bit ne? zakaj se pa lučka ni prižgala ko sem odklopil senzor? ali bi moral večkrat zaštartat da bi računalnik zaznal?
coolbits
Alfa Freak
Prispevkov: 744 Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana
To Jul 10, 2012 12:00 pm
Lučka bi se prižgala po nekaj km...
EGR deluje v povezavi z MAF senzorjem, če maf odklopiš EGR ne dela in bi moral opazit razliko... če je ne opaziš pomeni da je EGR najverjetneje vedno odprt...
Vsekakor brez računalnika ne prideš nikamor.
pepso3
Alfa Member
Prispevkov: 57 Pridružen: Pe Dec 30, 2011 6:40 pm
To Jul 10, 2012 12:06 pm
pelo sem se cirka 7 km. mogoce bi mogo vec. Ampak ce se egr tako hitro paca mora vzrok bit nekje drugje.
Alfa Romeo 159
coolbits
Alfa Freak
Prispevkov: 744 Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana
To Jul 10, 2012 12:11 pm
Najprej preveri kakšen je EGR notri sploh... 4 šraufi, navodila so pa na forumu...
Ja EGR se hitro packa zarad EGR-ja...
Se smešno sliši ampak je tako.
Lahko se ga izključi in blindira pa bo motor enako ali pa še lepše delal, stroškov z njim nebo več pa tud packanja po vsisnem kolektorju bo konec.
pepso3
Alfa Member
Prispevkov: 57 Pridružen: Pe Dec 30, 2011 6:40 pm
To Jul 10, 2012 12:17 pm
Ja saj je tak
Bom jaz to odmontiro pa poročam kako je stanje odznotraj. povej mi pa še nekaj.
Se v tem fiat ecu scanu da pogledat koliko je dejansko zabasan dpf nasplošno ne trenutno?
Alfa Romeo 159
coolbits
Alfa Freak
Prispevkov: 744 Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana
To Jul 10, 2012 12:25 pm
Seveda se vidi... tisto kar ti kaže FES je splošna in trenutna zabasanost...
Če pogledaš takoj po regeneraciji bi moralo bit nekje med 10 in 20%
pepso3
Alfa Member
Prispevkov: 57 Pridružen: Pe Dec 30, 2011 6:40 pm
To Jul 10, 2012 12:29 pm
Aha vreji. tnx
te je tak vreji ja. meni skoz pokaže 15% zabasanost po regeneraciji. Poročam
Alfa Romeo 159
pepso3
Alfa Member
Prispevkov: 57 Pridružen: Pe Dec 30, 2011 6:40 pm
To Jul 10, 2012 2:34 pm
Ja tam nekje na 600 km. odvisno kje se vozim. Ce se dost vozim po mestu pa to, pa v guzvi se mi zdi da se mi prej regenerira.
Alfa Romeo 159
pepso3
Alfa Member
Prispevkov: 57 Pridružen: Pe Dec 30, 2011 6:40 pm
To Jul 10, 2012 2:37 pm
pa še to ja. Zdi se mi da enkrat gre ko hudič drugič pa spet nikam.
Alfa Romeo 159
pepso3
Alfa Member
Prispevkov: 57 Pridružen: Pe Dec 30, 2011 6:40 pm
To Jul 10, 2012 3:22 pm
egr-a ne zapre do konca. Nad 2000 rpm bi ga moglo zapret do konca, napise pa da je 4 % odprt. Se pravi da je te egr zapacan in ga moram spucat.
Alfa Romeo 159
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov