Kateri motor je vzdržljivejši?

Tehnične teme o modelih 159, Brera in Spider

Moderator: Tehnika moderatorji

dejanzb
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: Če Nov 22, 2012 9:08 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Postojna

Pozdravljeni,

spomladi bo čas, da se poslovim od moje ljubljene Lancie Lybre, ki sem jo obljubil očetu...sam pa gledam za novo (rabljeno) macchino.
Ker mi Lancia, na žalost, nima kaj ponuditi v razredu Lybre bom pač najprej pogledal v Milano :) in od tam prihaja Alfa 159.
Avto relativno dobro poznam zato ne bo vprašanj kakšne so napake tega vozila...tudi vozil sem se že v njem tako, da vem kaj kupujem.

Zanima me nekaj drugega v povezavi z 1,9-litrskimi diesel motorji. Namreč, v Lybri brni stari osemventilski JTD s 85kW (kar je za moje potrebe dovolj), ki ima za seboj 270 000 km in...je še vedno mlad =D> . Avtomobil gre še vedno tako kot takrat, ko sem ga kupil. Tud kakšnih večjih težav z vozilom nisem imel. Zanima pa me ali je 1,9-litrski multjet (110kW) s šestnajstimi ventili prav tako vzdržljiva mašina kot osemventilska?

Druga stvar, ki me zanima pa je tale...kakšna je sploh razlika med 1,9 JTD (85kW), ki jih najdemo v Lybri, 156,...in istim motorjem z 88kW, ki ga najdemo npr. v 159?
vem, da je filter nafte drug, verjetno kakšen program v elektroniki..., še kaj?

lp,
Dejan
Važno, da je 'taljan'...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Do tam nekje 2008 je bil znan problem z sesalnim kolektorjem pri 16V mašini. Namreč zgodilo se je da so zaštekale "swirl" lopatice v kolektorju.

Novejši letniki imajo nov plastičen kolektor, ki naj bi bil bolj vzdržljiv...

8V mašina v 159 ima relativno malo skupnega s starejšo. Spremenjeno je praktično vse razen bloka motorja.
Novi injektorji, nova črpalka goriva, druga turbina, tudi glava motorja je bila spremenjena, drug računalnik,...

Znan problem novejših 8V motorjev je cukanje v nizkih obratih pri malem gasu.
Vendar se da to enostano odpraviti s spremembo ali blokado delovanja EGRja.
dejanzb
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: Če Nov 22, 2012 9:08 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Postojna

Aha...nisem vedel, da je taka razlika med 8V motorji. Hvala za te informacije.

Gledam pa letnike 2009 naprej.

Malo off topic vprašanje. Vidim, da se z 2009 letnikom pojavljajo 2,0 multijet mašine, ki so zanimive tudi zaradi tega ker padeš v isti zavarovalni razred kot pri močnejšem 1,9 motorju. mogoče še prezgodaj ampak...so se ti motorji izkazali za zanesljive?

Namreč, ko bom kupil avtomobil bi ga rad imel kar nekaj let...in prevozil z njim precej km.
Važno, da je 'taljan'...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jaz osebno bi vsekakor vzel 2.0 JTDm. Je malce bolj prožen sploh tam okoli 1500rpm je bolj živahen, in ima novejšo zasnovo DPF filtra, ki ne povzroča toliko težav in ima nižjo porabo goriva...

Koliko je zanesljiv pa je preuranjeno govorit, sploh ker so zelo redki (novejše 159 in Giuliette), čeprav v raznih Oplih jih je veliko ugrajenih pa ni slišat kakšne hude kritike.
Urbi
Alfist
Alfist
Prispevkov: 257
Pridružen: Če Avg 04, 2011 4:24 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Škofja Loka

dejanzb napisal/-a:Aha...nisem vedel, da je taka razlika med 8V motorji. Hvala za te informacije.

Gledam pa letnike 2009 naprej.

Malo off topic vprašanje. Vidim, da se z 2009 letnikom pojavljajo 2,0 multijet mašine, ki so zanimive tudi zaradi tega ker padeš v isti zavarovalni razred kot pri močnejšem 1,9 motorju. mogoče še prezgodaj ampak...so se ti motorji izkazali za zanesljive?

Namreč, ko bom kupil avtomobil bi ga rad imel kar nekaj let...in prevozil z njim precej km.
Tud jaz bi na tvojem mestu gledal 2,0 jtd (170KM)... kljub temu da ne padeta v isti razred. 150KM(110kw) pade med 110-120kw, 170KM (125kw) pa pade v zavarovalni razred 120-130kw, padeta pa v enaki razred pa plačilo letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu (al kako se že reče)...

lp
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če ti uspe najti pravo lahko dobiš tudi 136HP verzijo 2.0 JTDm, ki je enak motor, samo z omejeno močjo v računalniku... :)
Foggy
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9326
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 11:51 pm
Kraj: Ljubljana

Urbi napisal/-a:
dejanzb napisal/-a:Aha...nisem vedel, da je taka razlika med 8V motorji. Hvala za te informacije.

Gledam pa letnike 2009 naprej.

Malo off topic vprašanje. Vidim, da se z 2009 letnikom pojavljajo 2,0 multijet mašine, ki so zanimive tudi zaradi tega ker padeš v isti zavarovalni razred kot pri močnejšem 1,9 motorju. mogoče še prezgodaj ampak...so se ti motorji izkazali za zanesljive?

Namreč, ko bom kupil avtomobil bi ga rad imel kar nekaj let...in prevozil z njim precej km.
Tud jaz bi na tvojem mestu gledal 2,0 jtd (170KM)... kljub temu da ne padeta v isti razred. 150KM(110kw) pade med 110-120kw, 170KM (125kw) pa pade v zavarovalni razred 120-130kw, padeta pa v enaki razred pa plačilo letne dajatve za uporabo vozil v cestnem prometu (al kako se že reče)...

lp
Nimajo vse zavarovalnice enakih zavarovalnih razredov. Triglav ima zelo razdrobljene razrede, ostale imajo še vedno od 100 do 130kw en razred.

Tako da pri vseh zavarovalnicah, razen Triglavu (morda še kakšna izjema) je 159 z 1.9 (150KM) in 2.0 (170KM) v istem razredu.
dejanzb
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: Če Nov 22, 2012 9:08 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Postojna

Najlepša hvala za vse odgovore!
Se strinjam z vami, tale 2.0 multijet zgleda res fajn...

Avtomobil imam zavarovan pri Tilii (zavarovanje mi rihta soseda :) ) in zato vem, da 2.0 motor pade v isti razred kot močnejša verzija 1.9 motorja.
Novejši motor je res verjetno bolj smiselen še z vidika euro norm o izpušnih plinih saj v nekaterih nemških mestih že zelo gledajo na to in če mislim avto imeti kar nekaj časa...

2.0 JTDm ima verigo ali je odmična gred gnana preko jermena? Blok je iz alu zlitin...se tak material manj obrablja kot bloki iz sive litine?
Važno, da je 'taljan'...
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

2.0 nima verige...
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

dejanzb napisal/-a:Najlepša hvala za vse odgovore!
Se strinjam z vami, tale 2.0 multijet zgleda res fajn...

Avtomobil imam zavarovan pri Tilii (zavarovanje mi rihta soseda :) ) in zato vem, da 2.0 motor pade v isti razred kot močnejša verzija 1.9 motorja.
Novejši motor je res verjetno bolj smiselen še z vidika euro norm o izpušnih plinih saj v nekaterih nemških mestih že zelo gledajo na to in če mislim avto imeti kar nekaj časa...

2.0 JTDm ima verigo ali je odmična gred gnana preko jermena? Blok je iz alu zlitin...se tak material manj obrablja kot bloki iz sive litine?
saj ne boš naredu 1 miljon kilometrov da bi melo vezo s česa je blok :D

Tud če je blok iz aluminija so ponavad puše notr...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Ni aluminijast blok, nevem od kje vam to... blok je praktično čist isti kot pri 1.9 JTDm ;)

Aluminijasta je samo glava.
Pa še vedno je vse na jermene.
Uporabniški avatar
Bearex
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2223
Pridružen: Ne Feb 04, 2007 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Štore

TribesMan napisal/-a:Jaz osebno bi vsekakor vzel 2.0 JTDm. Je malce bolj prožen sploh tam okoli 1500rpm je bolj živahen, in ima novejšo zasnovo DPF filtra, ki ne povzroča toliko težav in ima nižjo porabo goriva...

Koliko je zanesljiv pa je preuranjeno govorit, sploh ker so zelo redki (novejše 159 in Giuliette), čeprav v raznih Oplih jih je veliko ugrajenih pa ni slišat kakšne hude kritike.
V čem pa je novejši DPF filter boljši? A ima večjo pretočnost? A bi se ga dalo zmontirat namesto prve generacije?
Kaj me moti na moji Alfi?
Pravzaprav nič drugega kot zavistni pogledi lastnikov drugih znamk, ki jim je Alfa všeč, a si je ne upajo imeti.
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7743
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

@BeareX evo, sem našel v sosednji temi, citiram;
TribesMan napisal/-a:2.0 JTDm je načeloma bolj ekonomičen motor od 1.9 JTDm. Predvsem zaradi novejšega sistema DPF filtra, ki je manjši in montiran direkno za turbino, tako se regeneracije izvajajo sicer bolj pogosto, vendar veliko hitreje in z bistveno manj porabljenega goriva za ogrevanje DPFja. Saj je zaradi bližine turbini temperatura izpušnih plinov veliko večija, kar pa je pogoj za izvajanje regeneracije (T>600°C).
Pa tudi novejši tip turbine pomaga, saj ima manjši backpressure in manjšo turbo luknjo.
Slika
dejanzb
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: Če Nov 22, 2012 9:08 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Postojna

Še enkrat hvala vsem za odgovore! Zakon forum =D> =D> !!
Ni kaj, 2,0 JTDm bo. Komaj čakam pomlad.. :D.

Lp,
Dejan
Važno, da je 'taljan'...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Bearex napisal/-a:
TribesMan napisal/-a:Jaz osebno bi vsekakor vzel 2.0 JTDm. Je malce bolj prožen sploh tam okoli 1500rpm je bolj živahen, in ima novejšo zasnovo DPF filtra, ki ne povzroča toliko težav in ima nižjo porabo goriva...

Koliko je zanesljiv pa je preuranjeno govorit, sploh ker so zelo redki (novejše 159 in Giuliette), čeprav v raznih Oplih jih je veliko ugrajenih pa ni slišat kakšne hude kritike.
V čem pa je novejši DPF filter boljši? A ima večjo pretočnost? A bi se ga dalo zmontirat namesto prve generacije?
Veliko lažje/ceneje je zamenjat avto ;)
Odgovori
  • Informacija