AR 159 SW 2.0 JTDm // JUG

Slikice vaših jeklenih konjičkov
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Lepa Alfa in lep opis =D>
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Ra8 napisal/-a:Zanima me samo točno kateri nastavek za izpuh si kupil? Ker sem sam že neki časa razmišljal o tem sem se odločil da pogledam ebay, tako da sem včeraj tudi dejansko naročil. Sam sem vzel tega: http://www.ebay.co.uk/itm/190669454548? ... 1497.l2649
Hvala lepa. Mislim da je točno takle, le da sem ga od drugega trgovca kupil. Pri tem je edino težava, da sem moral pobrusiti notranjost zaključka, saj ne paše na cev. Moja izpušna cev je debela 60.5 mm nastavek je pa točno 60 mm, poleg tega ima v notranjost par milimetrov vrezan še navoj, ki ga bo prav tako potrebno pobrusiti. Pol ko ti pa zmanjka navoja, pa sam še dva knipinga pa si zmagal :D
156 gta napisal/-a:razmisli le okoli felten za naprej,dajat gor manj kot 19"
Hvala lepa. AR turbine se ne da dobiti v 19" izvedbi, potem je strošek gum tukaj, pa še imam težavo, da bom že 18" moral precej merkati kako se bom vozil -> do moje vasi vozi 2km cesta, ki je bila nazadnje asfaltirana 25 let nazaj #-o pa še bankine popravljajo na vsaki dve leti, če sploh.
Niko napisal/-a:Jakob, tvoj opis je šolski primer, kako naj bi predstavljali svoje jeklene konjičke. Odlično pet.
Imava nekaj skupnega (led luči), poročaj, ko boš vgradil.
Hvala lepa. Seveda poročam :D bo pa še trajalo preden bodo zmontirane, ali bolje rečeno preden pridejo do mene (beri Kitajci :doubt:)
Gregson007 napisal/-a:vsekakor pa se vidimo na kakšnem od prihodnjih ,,meet-ov,,
Hvala lepa. Vsekakor enkrat pa že :D


PS: Ima kdo težave, da slik ne vidi? Pa se opravičujem tistim, ki imajo slabo povezavo :mrgreen:

Hvala lepa vsem!
Ra8
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 92
Pridružen: Po Avg 20, 2012 4:38 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: NM

Hvala za odgovor. Se mi je zdelo da bo šlo na knap gor :S.
Ok se bo pač malo brusilo očitno. Še enkrat hvala za odgovor in srečno vožnjo :D
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

AR Turbine verjetno misliš feltne ki so na Giulietti...te feltne imajo manjše luknje za vijake, tako da če jih želiš spraviti na 159 je potrebno malo podrejati. Samo v info napišem, saj to verjetno že veš.
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

gecco napisal/-a:AR Turbine verjetno misliš feltne ki so na Giulietti...te feltne imajo manjše luknje za vijake, tako da če jih želiš spraviti na 159 je potrebno malo podrejati. Samo v info napišem, saj to verjetno že veš.
Ne gre se za te platišča :) te ki jih imam v mislih so prav za 159 od MY2010 naprej.
Uporabniški avatar
gecco
Alfist
Alfist
Prispevkov: 401
Pridružen: Če Jan 15, 2009 1:52 pm

Uporabniški avatar
zupi-uroš
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 622
Pridružen: To Maj 12, 2009 7:30 am
Kraj: dolenjska

Niso švoh tele feltne =D>
Zadnjič spremenil zupi-uroš, dne Sr Dec 26, 2012 9:56 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
1.AR 33 1.3 boxer 2002-2005
2.AR 145 2.0 16v QV 2005-2007
3.AR 156 1.9jtd 8v 2007-2012
4.AR 159 1.9JTDm 16v 2012---->
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Aluminijasta konzola: 3D folija z videzom brušenega aluminija (črna seveda)

Aluminij v avtomobilu je žal precej mehak, kar se je poznalo pri nekaterih praskah, poškodbah na konzoli in okrasnih letvicah. Ker me je takšna notranjost malce motila (dalo bi se sicer živet tudi s kakšno prasko) in ker je nekaj forumašev tukaj in na drugih forumih že poskrbelo za notranjost na takšen način, sem se tudi jaz odločil, da oblepim vse aluminijaste dodatke v avtu. Postopek ni preveč zahteven, če le nimaš dveh levih rok. Vodič za odstranitev vseh delov, razen letvic na vratih, najdete tukaj in za odstranitev volanskega Airbag tukaj. Za odstranitev okrasnih letvic na vratih (na vsaki strani se nahaja ena), zadostuje raven izvijač (5-6mm konica, dobro je da je obložena z kakšno coto, ki preprečuje poškodbe vrat), ki ga previdno zarinete med vrata in letvico in nato uporabite silo, da letvico odmontirate. Pozor, letvica je pritrjena z plastičnim zatičem in z dvema vroče stisnjenima čepoma, ki jih boste med demontažo utrgali (drugače ni možno). Na srečo je plastičen zatič, ki drži letvico stisnjeno v vrata, dovolj močan, da nalogo opravi sam povsem zadovoljivo. Tudi, če boste vrata povsem podrli, boste morali še vedno vroče stisnjena čepa utrgati za demontažo letvice.

Najtežji del za demontirati in oblepiti je nedvomno del konzole na volanu. Pri demontaži strogo sledite navodilom!! Problem nastane tudi pri demontaži usnja prestavne ročice in srebrne obrobe okoli nje. Samo konzolo ni težko demontirati. Ko imate konzolo demontirano, boste na zadnji strani videli 8 plastičnih zatičev, ki držijo plastičen obroč namenjen držanju usnja okoli prestavne ročice. Italijani so si sistem tako zamislili, da gre plastičen obroč le gor, dol pa ga ne spraviš drugače kot da potrgaš nekaj zatičev (spet). Jaz sem potrgal 3 zatiče (2 na zgornji stranici in enega ob strani). Za tem je potrebno le previdno umakniti preostale zatiče drugega za drugim in ob enem plastičen obroč vleči stran od konzole. Kljub polomljenmi zatiči, ob ponovni montaži, vse skupaj drži kot novo.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Slika
Slika

Če se upošteva vse napotke v zgoraj omenjenih vodičih, ostanejo letvice in konzola v na zunaj nepoškodovanem in nedeformiranem stanju. Za informacije me lahko kontaktirate na ZS.

Folije potrebujete nič več kot 3/4 m2. Folija je 3D (zareze od "brušenja" se občutijo) cena 30€. Da se dobiti tudi 3D ali 2D karbon v več barvah. Brušen aluminij obstaja tudi v več barvah. Več info ZS.
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Tole zgleda res super :wink: =D>
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Odlično!
alex101
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr Dec 26, 2012 3:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: grosuplje

lp.
zelo lepa predstavitev in lepe fotke. Imam pa eno vprašanje namreč tudi jaz se zanimam za nakup 159 2.0 170 km in me zanima ce si kje zasledil kakšna je razlika med motorjem 1.9 150 km in novejšim 2.0 170 km ali so kakšne posebne hibe tega motorja ozeroma na kaj naj bi bil pozoren pri nakupu tega avtomobila
ze v naprej se ti zahvaljujem za kakršen koli odg.
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

smukc&TribesMan: Hvala lepa, tak je bil namen :D
lp.
zelo lepa predstavitev in lepe fotke. Imam pa eno vprašanje namreč tudi jaz se zanimam za nakup 159 2.0 170 km in me zanima ce si kje zasledil kakšna je razlika med motorjem 1.9 150 km in novejšim 2.0 170 km ali so kakšne posebne hibe tega motorja ozeroma na kaj naj bi bil pozoren pri nakupu tega avtomobila
ze v naprej se ti zahvaljujem za kakršen koli odg.
Sem ti mislil ZS poslati, pa ti bom kar tukaj odpisal, mogoče se bo še komu zdelo koristno. Kolikor vem ni velike razlike med motorjema. Blok je isti, razen 0.1l večje prostornine. Najprej boš opazil razliko v zvoku. 2.0 se mi zdi da je precej bolj izoliran motor od kabine, ali pa je 1.9 toliko bolj glasen, pa precej, precej lepši zvok ima. 2.0 je tudi že EURO5.

Vem, da je 1.9 jtdm precej zanesljiv motor, tako da mislim da z 2.0 ne bi smelo biti nič drugače. Imamo doma še Insignio z takim motorjem (160KM). Če se ne motim bo počasi že pri 100kkm pa vse dela kot novo, moj ima 170k pa mu za enkrat ni videt, da bi se karkoli poslavljalo. Za kakšne hibe ne vem, naj bi pa imel precej bolje postavljen DPF filter (bližje motorju), tako da naj bi bila večina problemov odpravljenih (upajmo). Pri vožnji se pa pozna glih 20 konjev, nič več. Porabo računaj okoli 7l (je pa odvisno od načina vožnje, če se igraš polža na cesti, potem je verjetno lahko kakšne 0.5l nižja, če se pa goniš, pa tudi l večja). Mehanik mi je tudi povedal, da glede na rang avtomobila tudi deli niso dragi :) Moje mnenje je, da ne moreš zgrešit, pa ni važno kateri motor boš izbral. Če pa lahko izbiraš, pa vzemi 2.0 jtdm.
alfa159slo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 136
Pridružen: Če Jun 07, 2012 2:39 pm

Tole pa odlično izgleda! Če ni skrivnost, kje si pa kupil folijo?
alex101
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr Dec 26, 2012 3:00 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: grosuplje

hvala za odgovor to je tisto kar sem iskal ker nikjer nisem zasledil da bi kdo prav posebej omenjal da je 1.9 slabši ozeroma boljši hvala.
Uporabniški avatar
WiTBoY
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3744
Pridružen: Sr Jul 21, 2004 12:10 pm
Vozilo: 159 2.4 Q4
Kraj: Logatec

zgleda res hudo :)
sam kako bo pa to poleti ko bo avto na vročini skoz in folija ni nalepljena na ravno površino in je umes zrak ?
Odgovori
  • Informacija