Ma ne da sem prepričan, je tako sigurno, lahko prašaš katerega koli lastnika GT-ja, ki je kdaj kaj predelavu, pa tudi uno turbo (ta novejša verzija) je narejen na isti način.
Lambda je bla zmerjena in zreguliran pritisk benzina, original je blo 3 bare, jst sm nastavu tm okoli 3,5 bara, kar je pokazalo da na visokih obratih je dovol oskrbljen z benzinom.
Računalnik pa je Bosch Motronic 2.7
Je pa res da eni avti imajo elektronsko omejeno dvigovanje pritiska zraka, to pa z nekim ventilčkom (nekateri z računalnikom), ki ne dopušča višjega pritiska kot je original, take probleme smo imeli kadar smo hotli na isti način kot pri meni naštimat na legacy turbo, pa nam ni uspelo. Če si odklopu cev ki grez iz turbine na WG ni blo nič, avto je šel enako, medtem ko pa pri meni odklopiš povezavo med turbino in WG se turbina zavrti v neskončnost (se pravi dokler se ne sfuka), moj nima nobene omejitve lahko dviguješ kot želiš, tako da pole sm jst naredu pipco in T sfiatino da lahko reguliram pritisk s to pipco.
Na tukaj si lahko pogledaš kako to delaš, da ne boš reku da klatim neumnosti ali pa si izmišljujem, upam da razumeš kaj italjansko.
http://www.fabrio.it/puntogt/tecnica/overboost.htm
Čene če boš kaj v gorici pa povej ti pokažem.