Egr ventil in blokada

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
marea11
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe Maj 05, 2006 3:42 pm

Ker so se mi začele pojavljati težave z egr ventilom me zanima (glede na to, da mi je nekaj ljudi svetovalo) će ga lres ahko brez posledic za motor ali turbino preprosto polmbiram (blokiram). Imam JTD 105 KS
Uporabniški avatar
luni
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 617
Pridružen: To Feb 21, 2006 1:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Kako si pa diagnosticiral da je EGR ventil? Si probal z novim LMMjem pa lambdo?
marea11
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe Maj 05, 2006 3:42 pm

Imam 2 LMM - oba sta bosch-eva in ok (preizkušeno). Glede na to, da sem po pogovorih z lastniki teh vozil ugotovil, da jih ima več te težave sem se odločil, da bi zablikoral EGR ventil. Seveda pa bi se rad najprej prepričal če se bo to kasneje kaj poznalo na motorju (ali pa turbini). Lahko pa mi svetuješ kako bi sam (brez obiska servisa) pregledal lambdo?
Uporabniški avatar
luni
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 617
Pridružen: To Feb 21, 2006 1:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Nekje obstajajo navodila za to... meris napetost na senzorju, ki mora v dolocenih situacijah bit v dolocenem intervalu. Ce so odstopanja, je sonda fuc.

Zal natancnih podatkov nimam, pobrskaj na alfa156.net, v search vtipkaj lambda in ti bo naslo vse polno tega.
Uporabniški avatar
ramo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 313
Pridružen: Sr Maj 04, 2005 3:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Za učinkovito diagnostiko lambde rabiš obvezno osciloskop, običen multimeter ne zadošča. Več lahko prebereš na: http://www.picotech.com/auto/lambda_sensor.html
marea11
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe Maj 05, 2006 3:42 pm

Hvala za link!
Glede na to, da mi nekateri svetujejo blokado (oz plombo) EGR ventila me zanima če je to smiselno (čem odmislim vpliv na okolje)?
Uporabniški avatar
Rdec Ferrari
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 89
Pridružen: Če Apr 14, 2005 8:27 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Kako pa naj bi se zaplombiral egr ventil?
Al se to samo isklopi in je to to

lp
marea11
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe Maj 05, 2006 3:42 pm

tole http://www.fiatboo.co.uk/photogal/guide ... output.pdf
je egr ventil. Potrebno je zamašiti (oz zaplombirati) odprtino ki vodi izpušne pline do vhoda v sesalni sistem vozila. Simpl ko pasulj. Drugo vprašanje pa je kako zdravo je to za motor...
Uporabniški avatar
Rdec Ferrari
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 89
Pridružen: Če Apr 14, 2005 8:27 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

samo jst mam elektronski ventil in mam zdaj samo izštekan konektor s kabli ki pridejo priklopljeni na ta ventil
andrejk
Alfist
Alfist
Prispevkov: 457
Pridružen: Če Nov 24, 2005 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0

Po pogovoru z več serviserji in po prebranem materialu z interneta je blokiranje EGRa ne le neškodljivo za mašino, ampak celo koristno. Kar je logično: EGR v bistvu vrača del izpušnih plinov nazaj v sesalni kolektor in s tem tja vnaša saje. Kar nekaj lastnikov EGR ventil blokira (plombira) kljub temu, da deluje, ker verjamejo, da s tem podaljšajo življenjsko dobo motorju.

Za zgoraj zapisano ti ne jamčim, ker nisem mehanik. Se pa vozim že nekaj časa z blokiranim EGR brez kakršnih koli težav..
LP.
marea11
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 12
Pridružen: Pe Maj 05, 2006 3:42 pm

andrejk napisal/-a:Po pogovoru z več serviserji in po prebranem materialu z interneta je blokiranje EGRa ne le neškodljivo za mašino, ampak celo koristno. Kar je logično: EGR v bistvu vrača del izpušnih plinov nazaj v sesalni kolektor in s tem tja vnaša saje. Kar nekaj lastnikov EGR ventil blokira (plombira) kljub temu, da deluje, ker verjamejo, da s tem podaljšajo življenjsko dobo motorju.

Za zgoraj zapisano ti ne jamčim, ker nisem mehanik. Se pa vozim že nekaj časa z blokiranim EGR brez kakršnih koli težav..
LP.
Glede na to da imam 105 konjski JTD l 99 me zanima kje naj mehansko blokiram ta ventil - ga lahko na sesalnem kolektorju ali ga moram na izpušnem (tudi tu sta dve možnosti - tam kjer je Egr ventil pritrjen na izpušni koleltor ali na izhodu iz EGR ventila)? Kje imaš bolkiranega ti?
Drugaće pa hvala za info..
bosko001
Alfist
Alfist
Prispevkov: 304
Pridružen: Po Mar 20, 2006 1:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Najlažje ti ga je blindrat na sesalnem kolektorju, saz sem sam popustil vijaka, pa vmes vtaknil kovinsko ploščico. L.p.
alfaboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 235
Pridružen: Sr Nov 30, 2005 10:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Bom kar tole temo uporabu, da ne odpiram nove....

Prosu bi če bi mi kdo mal na hitro opisal kako spucati EGR ventil, da kaj ne pokvarim...

Hvala!
Alfist po duši!!
alfaboy
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 235
Pridružen: Sr Nov 30, 2005 10:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

alfaboy napisal/-a:Bom kar tole temo uporabu, da ne odpiram nove....

Prosu bi če bi mi kdo mal na hitro opisal kako spucati EGR ventil, da kaj ne pokvarim...

Hvala!
Res nobeden nima časa napisat par stavkov?
Ker to da znate vem :lol:
Alfist po duši!!
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Dol vzameš pa gasa s kakim bencinom, nafto, (šraufncigrji) ...

Več kot fentat (pokvarit) ga itak ne moreš. :mrgreen:
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija