Ker so se mi začele pojavljati težave z egr ventilom me zanima (glede na to, da mi je nekaj ljudi svetovalo) će ga lres ahko brez posledic za motor ali turbino preprosto polmbiram (blokiram). Imam JTD 105 KS
Imam 2 LMM - oba sta bosch-eva in ok (preizkušeno). Glede na to, da sem po pogovorih z lastniki teh vozil ugotovil, da jih ima več te težave sem se odločil, da bi zablikoral EGR ventil. Seveda pa bi se rad najprej prepričal če se bo to kasneje kaj poznalo na motorju (ali pa turbini). Lahko pa mi svetuješ kako bi sam (brez obiska servisa) pregledal lambdo?
Nekje obstajajo navodila za to... meris napetost na senzorju, ki mora v dolocenih situacijah bit v dolocenem intervalu. Ce so odstopanja, je sonda fuc.
Zal natancnih podatkov nimam, pobrskaj na alfa156.net, v search vtipkaj lambda in ti bo naslo vse polno tega.
tole http://www.fiatboo.co.uk/photogal/guide ... output.pdf
je egr ventil. Potrebno je zamašiti (oz zaplombirati) odprtino ki vodi izpušne pline do vhoda v sesalni sistem vozila. Simpl ko pasulj. Drugo vprašanje pa je kako zdravo je to za motor...
Po pogovoru z več serviserji in po prebranem materialu z interneta je blokiranje EGRa ne le neškodljivo za mašino, ampak celo koristno. Kar je logično: EGR v bistvu vrača del izpušnih plinov nazaj v sesalni kolektor in s tem tja vnaša saje. Kar nekaj lastnikov EGR ventil blokira (plombira) kljub temu, da deluje, ker verjamejo, da s tem podaljšajo življenjsko dobo motorju.
Za zgoraj zapisano ti ne jamčim, ker nisem mehanik. Se pa vozim že nekaj časa z blokiranim EGR brez kakršnih koli težav..
LP.
andrejk napisal/-a:Po pogovoru z več serviserji in po prebranem materialu z interneta je blokiranje EGRa ne le neškodljivo za mašino, ampak celo koristno. Kar je logično: EGR v bistvu vrača del izpušnih plinov nazaj v sesalni kolektor in s tem tja vnaša saje. Kar nekaj lastnikov EGR ventil blokira (plombira) kljub temu, da deluje, ker verjamejo, da s tem podaljšajo življenjsko dobo motorju.
Za zgoraj zapisano ti ne jamčim, ker nisem mehanik. Se pa vozim že nekaj časa z blokiranim EGR brez kakršnih koli težav..
LP.
Glede na to da imam 105 konjski JTD l 99 me zanima kje naj mehansko blokiram ta ventil - ga lahko na sesalnem kolektorju ali ga moram na izpušnem (tudi tu sta dve možnosti - tam kjer je Egr ventil pritrjen na izpušni koleltor ali na izhodu iz EGR ventila)? Kje imaš bolkiranega ti?
Drugaće pa hvala za info..