mafko napisal/-a:A pa je kj narobe če se avto vozi? (počasno speljevanje...skratka penzionistična vožnja?) Mislim. če kj škoduje avtu, turbini...itd?
Po mojem, mu ne koristi! Turbina mora bol "vrtet", da doseže standar pritisk, ki ga zahteva centrala! Glede na luknjo in koliko zraka uide, pa lahko sam presodiš, kaj se dogaja.
GhostP napisal/-a:To "Motor Control System Failure" se je tud men pojavljalo. Tester ni našel pametne napake. Na servisu so rekli da je lahko vzrok napeljava in da naj pogledam konektorje. Potem sem pa nekaj po konektorjih v mašini šaril -> od takrat se mi to ne pojavlja več.
Navadno, se to pojavi, ko senzor pritiska zazna večji pritisk od dovoljenega. To se zgodi, ko se zadevo čipa, ker je navadno čip naštiman na limit. Velike obremenitve po več sekund in zna se pokazat lučka! Meni oz mami se je vžgala enkrat v hrib! Na it. forumu sej jim to dogaja v recimo 4. 5. in 6. na AC hrib, nizki obrati 6. in pritisk zraste v nebo - lučka!
Jaz imam doma OBD tester, tako da sem si s tem prišparal pot do Zege oz resetiranje na Avtocommercu.
Na AO forumu je ena zelo obsežna tema glede napake "Motor Control System Failure".
Tisti ki je razpravo začel, je rekel da je na začetku vozil avto k svojemu mehaniku vsak teden na tester glede tega errorja. In vsakič je bilo kaj drugega za zamenjat. Prvič samo reset, drugič lambda sonda, tretjič ponoven reset, četrtič druga lambda sonda in zadnja diagnoza - menjava računalnika (500 funtov).
Ko se mu je ta zadnja zamenjava zdela pretirana je šel po drugo mnenje k drugemu mehaniku. Ta je imel avto na servisu 1 dan in ugotovil da je potrebno ZAMENJATI AKUMULATOR!!!!!!!
Tako da včasih imajo zelo zakomplicirane stvari zelo enostavno rešitev, poudarek pa je na "samo včasih".
no uglavnm juter zjutri gre moja pikica na servis da mi menjajo cev da vidm kaj bo pol...če bo use tko k mora bit brez dima in ssssssssikaanja ker nemaram jst kač sploh!!
Teo napisal/-a:Meni je bilo enako. Lučka za napako ABSa, moral bi plačat ne vem kaj za menjavo računalnika. Menjal sem akumulator in se nikoli več ni pojavila.
-in kakšne zveze ima akumulator s tem ,oziroma,zakaj bi po njihovem moral menjat računalnik,če sveti lučka za napako ABSa
Bolj kot prebiram temo na AO, bolj je jasno da so vsi ki so doživeli okvaro "motor control system failure" zamenjali akumulator.
Zaključek naj bi bil da so Alfe zelo občutljive na nihanje napetosti in zato potrebujejo zelo dober akumulator, ki ga je treba redno kontrolirati. Če ne se začnejo dogajati čudne stvari, ABS failure, VDC ....
men se je tudi VDC failure in ABS tudi pojavljalo zaradi slabega akumolatorja!
ko sem ga zamenjal se stvar ni več ponovila!!
imam pa en problem, ki ga še nisem zasledil drugje!!
včasih ko prižgem luči se mi hkrati prižgejo tudi zadnje meglenke
Sicer je to redko, vendar moteče....da jih vgasnem moram pritisniti gumb za meglenke oz vgasniti in ponovno prižgati luči
se to tudi pri meni poredkoma zgodi ...sem do sedaj to pripiseval svoji nerodnosti oz. temu da sem kdaj pa kdaj, ko sem zagrabil ročno(mamo čuden dovoz z naklonom in je včasih treba spelat z ročno) ponesreči še gumbek pritisnil.....hm, bom odslej bolj pozoren na to....
tudi sam sem mislil da sem malce neroden in ponesreči pritisnem......po nekaj časa sem prišel do sklepa...ali sem totalno blesav in ne vem kaj delam , ali pa se stvar sama od sebe prižge!
upam da je druga možnost
sem pa o tem spraševal tudi že svojega serviserja, pa je rekel da prvič sliši za ta problem (pa je serviser na uradnem servisu)
Ja! To se tut men dogaja včasih. Toda zdaj nevem ali ko prižgem luči... ali pa ko dam samo kontakt, se prižgejo še avtomatsko zadne meglenke, in potem razmišljam, a sem jih pustil prižgane od učeri?? (čeprow to ni možno =) ampak useeno razmišljam to(mal razmišljanja ne škodi=)).
To pa mislim da je možno, da se stikalo ne resetira, ko ugasneš avto in ko ga zjutraj spet vžgeš, so meglenke nažgane. Nisem pa ziher. Bo treba probat...