Evo ga... Da opišem problem.
156 jtd m-jet 16v 110kw
Zjutraj vžgal hladen avto, pojavi se mcsf. Užiganje, vgašanje, vožnja, lučka sveti. Tisti dan sem naredil dobrih 100km, avto vlekel normalno v vseh obratih, kadil ni, lučka svetila nostop. Naslednji dan grem do mehanika in avto sva priklopila na rač. ki je pokazal napako P1238, po obd2 kodah bi to naj bilo P1238 Fuel Pump Secondary Circuit Malfunction, on ima srbohrvaški program, katerega opis kaže na problem s količino vbrizganega zraka? ko sem gledal parametre mi je bilo čudno da je v prostem teku količina vbrizganega zraka bila vedno za približno 200mg večja od predvidene. Za hec sem pobrisal napako in se šel peljat s priklopljenim testerjem. Pod nizikimi obrati je bila količina vbrizganega zraka konstantno prevelika za približno 200mg, pod visokimi obrati sta se ta dva parametra izenačila. Avto je ves čas priklopa bil ogret, napaka pa se ni pojavila. nato sem šel domov ker mehanik ni imel časa se ubadat z mano
Drug dan se je lučka ponovno prižgala po kilometru vožnje, se pravi ob neogretem avtu. Motorju je zmanjkalo moči do 2000 obratov, kjer se končno zbudi, nižje ne vleče nikamor in lahko gas tišim v poden.
Pregledal sem vse vakum cevke, ki so videt vredu, nikjer napokane, cevi od turba do ic in od ic do sesalnega so praktično nove. Map senzor sem očistil, egr je blindiran in nebi smel povzročat problemov. Lmm je bil menjan približno 2 leti nazaj, vendar sumim nanj.
Je možno odklopit lmm in se peljat, da vidim če je kakšna razlika ali pa bo avto zamorjen in kadil?
so lahko krive zaštekane variabilne lopatice turbine ali fuč aktuator na turbini?
Še kakšni drugi možni krivci?
Nisem mehanik ampak vseeno bi rad prišel zadevi do dna, brez da vozim avto nekam kjer bodo tipali in menjali vse mogoče razen vzroka ne...
Še to. Kakšna je normalna voltaža akumulatorja pri prižganem avtu? Program mi je kazal okrog 13.5v 13.6v.