Motor Control System Failure (M.C.S.F.) - 1.9 JTD

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

verjetno ti ga bodo spucal in zaracunal novega :)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Če je res fuč senzor pritiska turbine, potem daj kontakt in poglej kakšen pritisk kaže ta senzor, ko je motor izklopljen.
Če kaže nekje med 950 in 1020mBar, potem je s senzorjem vse OK. Če pa je senzor fuč pa bo kazal ali precej manj ali pa več od zgoraj napisanega...

Drugače pa mislim da ni to to. Bi prej stavil na kaj drugega.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

jap, verjetno ne bo problem na senzorju
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
andreiro
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 572
Pridružen: Pe Jan 18, 2008 4:30 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Dravograd

Danes sem mel avto se pri enmu kolegu mehaniku in sma priklopla na racunalnik, zopet je pokazalo isto napako, potem sma jo zbrisala in sla na testno voznjo, nakar se je lucka zopet prizgala ko sma se ustavla, avto pospesuje normalno vse cevi od turbine do turbine vse so ok turbo cev je bila pred kratkim menjana in pravi da avto gre res dobro ni dobenga sikanja ali cviljenja turbine, normalno pospesuje. Nato sma zadevo se 2x zbrisala in ponovila postopek lucka se vedno znova prizge in javlja isto napako. Tolk o tem tk da res ne vem ka naj zdej nardim.
bivša alfica
145 1.6 boxer
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Vse sta sprobala samo tisto ne kar sem ti napisal.

Koliko je vrednost pritiska turbine ko je motor ugasnjen?

Pa preglej vakumski sistem in overboost ventil, to je ponavadi vzrok za te napake, ne senzor pritiska.
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

in pa egr ventil
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
andreiro
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 572
Pridružen: Pe Jan 18, 2008 4:30 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Dravograd

Benti sunce, tist sma pa res pozabla pogledat, grem jutri se enkrat in pol porocam kako je stanje. ](*,)
bivša alfica
145 1.6 boxer
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1739
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 10:50 am
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
Mondeo V karavan, titanium,powershift 2016
Kraj: metropola

Poz...

MCSF se mi je prižgal, s Tribes-om sva našla napako in jo rešil, vse deluje ok in super, razen MCSF mi še vedno javlja tudi po 3,4,5... vožnjah.

A ni teko da če ne zazna napake več potem ugasne lučka?

Mogoče Tribesman? :roll:

hvala
"I cant" is not an option !
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Morala bi ugasnit, če je vse po pravilih... razen če je prisotna še kakšna napaka.

Tisto zadnjič je bila samo odtrgana vakum cevka. Mogoče mu še kaj drugega ni všeč?

Drugače pa če ni druge, resetiraj napako in spremljaj kaj se bo zgodilo.
Uporabniški avatar
LUCKY
Alfist
Alfist
Prispevkov: 335
Pridružen: Po Sep 12, 2005 12:38 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: notranjska

Mogoče kdo ve, če je luftmeser enak za JTD in JTS ?? zgleda, da je šou u franže :mrgreen:
Henry Ford je že pred davnimi leti rekel: "Vsakič, ko vidim alfa romeo, snamem klobuk!"
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Mislim da je isti vložek v ohišju, ohišje pa verjetno ni isto...
Uporabniški avatar
LUCKY
Alfist
Alfist
Prispevkov: 335
Pridružen: Po Sep 12, 2005 12:38 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: notranjska

ok tnx, bom še mal cifre preveru!!
Henry Ford je že pred davnimi leti rekel: "Vsakič, ko vidim alfa romeo, snamem klobuk!"
davidof
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 19
Pridružen: To Dec 04, 2012 2:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

Evo ga... Da opišem problem.
156 jtd m-jet 16v 110kw
Zjutraj vžgal hladen avto, pojavi se mcsf. Užiganje, vgašanje, vožnja, lučka sveti. Tisti dan sem naredil dobrih 100km, avto vlekel normalno v vseh obratih, kadil ni, lučka svetila nostop. Naslednji dan grem do mehanika in avto sva priklopila na rač. ki je pokazal napako P1238, po obd2 kodah bi to naj bilo P1238 Fuel Pump Secondary Circuit Malfunction, on ima srbohrvaški program, katerega opis kaže na problem s količino vbrizganega zraka? ko sem gledal parametre mi je bilo čudno da je v prostem teku količina vbrizganega zraka bila vedno za približno 200mg večja od predvidene. Za hec sem pobrisal napako in se šel peljat s priklopljenim testerjem. Pod nizikimi obrati je bila količina vbrizganega zraka konstantno prevelika za približno 200mg, pod visokimi obrati sta se ta dva parametra izenačila. Avto je ves čas priklopa bil ogret, napaka pa se ni pojavila. nato sem šel domov ker mehanik ni imel časa se ubadat z mano :D Drug dan se je lučka ponovno prižgala po kilometru vožnje, se pravi ob neogretem avtu. Motorju je zmanjkalo moči do 2000 obratov, kjer se končno zbudi, nižje ne vleče nikamor in lahko gas tišim v poden.
Pregledal sem vse vakum cevke, ki so videt vredu, nikjer napokane, cevi od turba do ic in od ic do sesalnega so praktično nove. Map senzor sem očistil, egr je blindiran in nebi smel povzročat problemov. Lmm je bil menjan približno 2 leti nazaj, vendar sumim nanj.

Je možno odklopit lmm in se peljat, da vidim če je kakšna razlika ali pa bo avto zamorjen in kadil?
so lahko krive zaštekane variabilne lopatice turbine ali fuč aktuator na turbini?
Še kakšni drugi možni krivci?

Nisem mehanik ampak vseeno bi rad prišel zadevi do dna, brez da vozim avto nekam kjer bodo tipali in menjali vse mogoče razen vzroka ne...
Še to. Kakšna je normalna voltaža akumulatorja pri prižganem avtu? Program mi je kazal okrog 13.5v 13.6v.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Očisti ali menjaj EGR... še bolje pa blindirat in izključit :)
Imaš blendo z luknjico al popolnoma zaprto?
davidof
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 19
Pridružen: To Dec 04, 2012 2:06 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Mozirje

erg-ja še nisem jemal narazen, tako da ne vem a je blenda z luknjico ali pa je popolnoma zaprt, ker ga je blindiral prejšnji lastnik. predvidevam da je v računalniku izklopljen, ker je vrednost odprtosti ves čas delovanja motorja na 1%. imam prav ali ne? Razdrem jutri in očistim, pa da vidim če bo kakšna razlika.
Odgovori
  • Informacija