Ker je originalni izpuh od 1.9 JTD grd, sem se odločil za montažo nastavka iz inox jekla, ki se le privijači. Ker je že originalni izpuh precej dolg zdaj zadeva zadaj precej štrli. Se je že kdo odločil za rezanje (skrajšanje) originalne cevi?
Pozdravljen,
jaz sem zamenjal za ovalni izpuh, vendar so mi staro okroglo cev odrezali in privarili nov nastavek. Cena je bila okrog 5-6 k sit, delo+nastavek. Izgled je boljši, priporočam!
Tudi jaz sem staro izpušno cev odrezal ob loncu, na njeno mesto pa privaril športno. Tako ni nič predolga - ne štrli ven, kot v primeru, če jo privijačiš čez ( pa še grdo zgleda! ).
S temi, ki se privijačijo, ne vem če bo najbolj šlo, ker če se ne motim, se jih ne bi smelo uporabljat...
Varjenje je itak boljše. Si predstavljaš, da ti zadeva nekje pri kakšni večji hitrosti odpade? (recimo na AC)
Problem je da je ravno obratno po zakonu. Upoablja se lahko samo privijačene nastavke, ker varjenje je poseganje v originalno zasnovo izpuha in je treba atestirat in homologirat.
Seveda je 0,0001 % možnosti da te bo policaj kaznoval zaradi tega, sploh če je drugače serijski avto, ampak lahko se ti obesi na to če ma slab dan.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
tocno tako. po zakonu je nastavek lahko le privijacen. jz mam svojga privarjenga, pa dvomim, da se bo kdo obesil na to. nastavke dobis tam, kjer prodajajo izpuhe (novak, devito,...).
pa tudi v btc hala a mas 3 stacune z avtodeli(ce drgje ne najdes)
delat bi pa vsaj jest dal Racicu, to je tle pr nas v mostah...mal naprej od pinkija v enosmerni ulci...se vse do sedaj mi je naredu profesionalno, po normalni(nizki) ceni
Jest bom mogu tud nastavek dat iz starega na nov lonec jutri ko ga bom zamenjal.
Nisem glih majstr v varjenju pa me zanima če se da rostfrei pa navadno pločevino varit z co2-jem?