Zadnje novice

Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Vse o oldtimerjih, izkušnje, obnova,...

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a Killergame17 » Pe Mar 06, 2020 11:34 am

Jz sem si kompresor obnovil in pretesnil vse na novo :) Se dobijo seti, navodila, itd. Noben problem.
3.0 V6 12V Arese POWER!

- Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005


Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To Apr 07, 2009 6:33 pm
Kraj: Brežice

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a skoda lover » Če Mar 12, 2020 8:30 pm

Lahko zrihtaš set tesnil in navodila? Jaz nisem nič kaj našel pa brskam že lep čas...
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a Killergame17 » Po Mar 16, 2020 12:27 pm

Pošlji mi samo kateri model kompresorja imaš, če je še kakšna nalepka na kompresorju.
3.0 V6 12V Arese POWER!

- Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005


Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To Apr 07, 2009 6:33 pm
Kraj: Brežice

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a skoda lover » Pe Maj 01, 2020 6:44 pm

Po nekaj zapletih sem obupal nad obnovo kompresorja, ker mi je zmanjkalo časa in sem samo na hitro zamenjal razvlaževalec klime in jo nafilal... Zaenkrat vse dela.

Slika

Zaradi javljanja napake na ECU sem menjal še LMM. Kupil sem novega Pieburg pa ob priliki naredil še servis na 460.000km.



Vmes me je kontaktiral še en voznik kappe Sw, ki je imel razbito zadnjo šipo če imam kakšno viška. In da nebi avto romal na odpad sem mu prodal tisto, ki sem jo poleti vzel na rezervo. Pri takih avtih je vedno treba imet malo rezerve. Še dobro, da sem poleti dobil celo kappo SW za dele.

Slika

Tik pred karanteno se mi je pa ponudila prilika še za kappo 20VT, ki je spila živce uporabniku foruma in mi jo je podaril. :mrgreen:

Sej vem, da rabim močnejše tablete... ampak 20V TURBO... tud če je crknjen se ne morem upret. Še vedno imam želje po kappi SW 20VT.

Žal zaradi karantene nisem uspel potem nič kaj delat na avtu, razen ugotovit, da bencin ne pride do motorja in da bencinska pumpa dela če jo priklopiš na elektriko direktno.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a kovach » So Maj 02, 2020 6:38 pm

Heh, moja 164 z drugo benz pumpo ki je delala v tb ni hotla niti užgat. Na aku pumpa delala. Obupu pa dal nazaj staro not, takrat kresnla u 1. :) cifre na pumpah iste
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2742
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 10:56 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a skoda lover » Če Maj 07, 2020 6:17 pm

@ kovach a si preveril ce dela pumpa ali samo ce se vrti motorcek? Vcasih se tudi mehanika v pumpi zgoni in se sicer motorcek vrti bencina pa ni...

No tole je 20VT.

Slika

Prisla je na kamionu, ni bencina ni iskre.

Po 2 urah s smirglpapirjem, kontakt sprajem, eno varovalko in prebrikanimi kabli za zemljo...

Slika


https://youtu.be/1m3VvGygeDg

4 od 5 cilindrov so oziveli.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a skoda lover » So Maj 09, 2020 10:47 pm

Malo sem se še poigral z 20VT.

Menjava tuljave in svečke ni prinesla razultatov. #2 clinder ne dela oz. dela zelo slabo.

Danes pa sem našel še malo časa in sem zamenjal še šobe. Že tako mi je bila sumljiva šoba na problematičnem cilindru.
Slika

Preveč mi je podoben tejle zadevi;
https://www.ebay.co.uk/itm/NEW-FIAT-LANCIA-KAPPA-COUPE-2-0-20V-TURBO-FUEL-INJECTOR-NOZZLE-0280150450/222979762622?hash=item33eaa129be:g:qMoAAOSwg-tcGQ2B

Sploh tale del !! COLOUR: DARK BLUE (PLEASE NOTE THAT THE UPPER PLASTIC BODY IS A SLIGHTLY DARKER SHADE OF BLUE THAN ORIGINAL)

Glej ga zlomka, ko prestaviš šobo se pa težava preseli...

Poleg tega sem pa kar malo debelo gledal, ko sem primerjal original in kitajca:

Slika

Slika

Šobe so ožgane od glave do peta, tega pa še nisem videl... Očitno je nekdo testiral šobe in se je malo vžgalo... #-o
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a kovach » Sr Maj 13, 2020 9:21 pm

skoda lover napisal/-a:@ kovach a si preveril ce dela pumpa ali samo ce se vrti motorcek? Vcasih se tudi mehanika v pumpi zgoni in se sicer motorcek vrti bencina pa ni...
li.

Sm probu na akumulatorčk in je šprical, na očetovi tb je delala na detlci pa neče :)
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 2742
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 10:56 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a skoda lover » To Maj 19, 2020 7:01 pm

Vcasih je na oko nemogoce stestirat ali zadeva deluje. Tudi tukaj so testirali in vse sobe delujejo. Celo tako dobro da se je kar malo vzgalo pod haubo :)

Ampak vseeno kitajc soba ne dela tako kot bi morala...

V petek je prisel paket:
Slika

Slika

Zelo licno zapakirano iz Spanskega odpada.

Avto zdej laufa na vse cilindre. Very happy about that!

Edino en drocnik malo kleplje... v kratkem v planu menjava zobatega jermena in menjava olja. Ce ne bo utihnil drocnik potem pa se to razkopljem. Sem nekaj zasledil da lahko ropotajo zaradi gareza ki se nabere ve njih zaradi neredn menjave olja. Baje se jih da celo razstavit in spucat. Kdo ve kaj o tem?
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a skoda lover » Ne Maj 24, 2020 4:15 pm

Vceraj sem imel malo casa in sem dal avto prvic ba dvigalo. Zelo zadovoljen z izgledom od spodaj. Avto bolje ohranjen kot moj daily driver.

Zamenjal sem olje in se cudil, kje naj bi izbezal oljni filter ven iz motorja. Odsraufat ga ni problem, spodaj ne gre ven med karterjem in auspuhom, zgoraj pa tudi ne. Predvidevam da bi moral zgoraj odsraufat toplotno zascito kolektorja? Moram pogledat v knjigo. Ta hip sem resil tako da sem odklopil cev klime, ker je itak prazna.

Popravil sem se kabel za mase in par drugih malenkosti. Med drugim odlomljen priklop za blow off na cevi med intercoolerjem in kolektorjem. Je bila zalepljena z nekim lepilom pa je ze odpadlo napol. Sem potem vtrgal fo konca, ocistil in 'zavaril'.


Slika

Naslednja na spisku sta skatla za zracni filter ki ima klasicne okvare... kovinski vlozki so sli ven iz plastike... nasel sem druge, da jih zalepim.

Slika
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a Banny » Po Maj 25, 2020 1:31 pm

skoda lover napisal/-a:Zamenjal sem olje in se cudil, kje naj bi izbezal oljni filter ven iz motorja. Odsraufat ga ni problem, spodaj ne gre ven med karterjem in auspuhom, zgoraj pa tudi ne. Predvidevam da bi moral zgoraj odsraufat toplotno zascito kolektorja?


Na 156 2.4jtd 20V je tudi potrebno odstranit to toplotno zaščito. Je pa original malenkost predolga in gre zelo težko stran. Moja je malenkost skrajšana, tako da ni več problema je ven dobit
Banny
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 1769
Pridružen: Če Okt 04, 2012 11:14 am
Kraj: Tolmin

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a skoda lover » Ne Maj 31, 2020 2:08 pm

Včeraj sem se lotil malo razkopavat okoli jermenov. Naj takoj zapišem, da zagovarjam, okoli jermenov, da ko se menja, da se menja vse, kar je povezano. Sem pa v situaciji, ko se z avtom še niti peljal nisem in bi ga rad vsaj malo preizkusil preden se začnem metat v večje stroške. Zato sem se odločil, da jermene podrem in pregledam kakšna je situacija. V grobem je možno ocenit ali je posamezna rola, napenjalec ali vodna črpalka že na koncu življenja ali ne.

Slika

Stanje presenetljivo dobro. Razen gumijastih jermenov, ki jih zdela čas! Tudi po najdenih listkih sodeč je bila opravljena menjava okoli 20km nazaj ampak nekaj let nazaj. Dejansko niti ena rola nima nobenega znaka obrabe. Edino napenjalec mikro jermena sem preventivno razdrl in namazal, da se lepo giba. Zamenjal sem samo jermene, ki pa so pač stari in jim nič ne pomaga, da imajo malo kilometrov.

Po opozorilu Damijana, da so te motorji občutljivi na nastavljanje faze sem poiskal mostičke za blokirat odmične. Najprej sem odstranil pokrov ventilov in moram priznat, da sem bil kar malo razočaran nad tem kako temno je olje, ki sem ga ravnokar menjal. Očitno je kar precej zamazan motor in olje ni bilo prav redno menjano. No bom pa parkrat zamenjal olje, da se bo spucalo vse skupaj, ko projekt enkrat spelje. Z raznimi engine flush scenami ga ne bom sral ker mislim, da to ni pametno.

Slika

Po uradnih oznakah motorja je izgledalo, kot da je bil jermen zgrešen za en zob. Ampak ko sem nataknil mostičke je se je poklopilo 100%. Tako, da ni bilo potrebe po demontaži jermenice.

Slika

Sploh sem se razveselil pa ko sem na avtu našel nove amortizerje in sprednje fedre. Očitno so svoje čase lepo skrbeli za avto.

Na koncu sem še opral avto na hitro da sperem vsaj ta veliko umazanijo iz njega.
before:
Slika
after:
Slika

Na žalost je pa potem avto ugasnil, ko sem se ravno hotel malo zapeljat... pa je zmanjkalo časa za diagnostiko.

Slika
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a skoda lover » Pe Jun 05, 2020 9:48 pm

Prejsni teden sem zacel iskat napako. Ocitno je nekaj v stiku ker ko das kotnatakt skuri varovalko 30A pri relejih pod sipo.

Superca... nek element je v stiku ali pa je instalacija poskodovana. Najprej sem razkopal kable pod sipo in okoli sredinske konzole. Pa nisem nasel nic.

Po par dneh sem nasel sheme in ugotovil da se premo te varovalke napaja ecu, benz pumpa, lmm, selenoid variatorja, lambda sonda, ...... skor vse kar je na motorju na elektriko :)


Nadaljevanje kmalu. Vcasih sam sebi ne morem verjet kolk imam zivcev za stara jajca od avtomobilov pri mulcih mi p zmanjka v par minutah....
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a Binji » Pe Jun 05, 2020 9:56 pm

Tole za živce te pa čisto razumem. Vsakič si prisegam, da se ne bom pustil sprovocirati, pa sem po ene 10s na istem :mrgreen:

Za avto pa dokler imaš voljo, boš že zrihtal =D>
Binji
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
 
Prispevkov: 7425
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 5:51 pm
Kraj: Jesenice

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a grega983 » So Jun 06, 2020 5:34 am

Nah, nehaj jamrat. Saj veš da rad šlataš ta avto :mrgreen:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
grega983
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: Vse po spisku če je le lanča pa alfa
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 11:18 am
Kraj: Fram

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Oldtimerji

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost