Kako živeti s klasičnim avtomobilom...
Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Po ene parih vecerih dela so brazde zbrusene stran.
Ugotovil sem da se lepse brusi ce je med brusnim papirjem in sajbo vmes se pena. Gradacija 60 pa se je izkazala za najbolj ucinkovito pri odstaranjevanju materiala. Pa maksimalna brzina kolikor vrtalka da od sebe. Sam povem ce kdaj koga prime da se loti cesa podobnega.
- skoda lover
- Alfa Freak
- Prispevkov: 676
- Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am
Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...
Brusenje stekla napreduje zelo pocasi ampak napreduje. Se ene 2x pa bo fertik ce ne poci kaj...
Vmes je avto razvil zelo zanimiv zvok, saj takrat, ko turbo fila zacne spuscat zvok kot bi s slamico sesal zadnje kaplje soka po kozarcu. Po podrobnem pregledu mislim da je tezava v zadnjem loncu, ki izgleda doma narejen pa se luknjo ima. Zlozen je pa zelo cudno vse skupaj. Srednji lonec je od v6 modela, potem je vmes malo neke ozje cevi za 5mm potem pa zadnji lonec. Bo treba spet malo rezat in varit.
Nastelal sem tudi luc, da sveti vodoravno snop . Ko sem zategova matici je namrec leco obrnilo skupaj z matico.
Pa nasel sem kompresor, da ga obnovim in potem samo premontiram.

Potem sem pa se nasel eno kljucavnico, ki mi ni vec delovala in se je motorcek razpadel. Hvala bogu se da narocit samo motorcek pri kitajcih za 1e . Ko sem dobil motorcek sem sestavil zadevo skupaj in izgleda da funkcionira.

Tole res moram rect hvala Damijanu ki mi je povedal kje je problem. Motorcek stane 1e pa mikro stikalo, ki priziga razsvetljavo zamenjas za 2e in imas prakticno kot novo kljucavnico. Drugace pa das 40 za rabljeno, ki verjetno ni nic boljsa ali pa 120 ali vec za novo.
Vmes je avto razvil zelo zanimiv zvok, saj takrat, ko turbo fila zacne spuscat zvok kot bi s slamico sesal zadnje kaplje soka po kozarcu. Po podrobnem pregledu mislim da je tezava v zadnjem loncu, ki izgleda doma narejen pa se luknjo ima. Zlozen je pa zelo cudno vse skupaj. Srednji lonec je od v6 modela, potem je vmes malo neke ozje cevi za 5mm potem pa zadnji lonec. Bo treba spet malo rezat in varit.
Nastelal sem tudi luc, da sveti vodoravno snop . Ko sem zategova matici je namrec leco obrnilo skupaj z matico.
Pa nasel sem kompresor, da ga obnovim in potem samo premontiram.

Potem sem pa se nasel eno kljucavnico, ki mi ni vec delovala in se je motorcek razpadel. Hvala bogu se da narocit samo motorcek pri kitajcih za 1e . Ko sem dobil motorcek sem sestavil zadevo skupaj in izgleda da funkcionira.

Tole res moram rect hvala Damijanu ki mi je povedal kje je problem. Motorcek stane 1e pa mikro stikalo, ki priziga razsvetljavo zamenjas za 2e in imas prakticno kot novo kljucavnico. Drugace pa das 40 za rabljeno, ki verjetno ni nic boljsa ali pa 120 ali vec za novo.
- skoda lover
- Alfa Freak
- Prispevkov: 676
- Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am
Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...
Naj ti deluje brez težav!
In upam, da je res Denso. Drugače pri nas dobiš Mabuchi za ene 6-7€. Ti motorčki so zakon. Enaki, kot je za v ključavnico, so tudi v starih Mehanotehnikinih igračkah
Glavni problem teh motorčkov je pa kratek gib. Zapaca se rotor.
In upam, da je res Denso. Drugače pri nas dobiš Mabuchi za ene 6-7€. Ti motorčki so zakon. Enaki, kot je za v ključavnico, so tudi v starih Mehanotehnikinih igračkah

Glavni problem teh motorčkov je pa kratek gib. Zapaca se rotor.
- Damijan
- Addicted to Alfa
- Vozilo: Lady "K"
- Prispevkov: 5890
- Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
- Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...
Kompresor je original denso. Ga planiram razdret pa predihtat. Tko da upam da bo potem ok.
Dobil sem nosilec za filter bencina, da ne bo visel na vezicah.

Po uspehu z lucjo sem dobil idejo da bi bilo se boljs imet leco na d2s zarnico. Ampak te so pa 3.0 cole velike, te ki jih imam zmontirane pa so 2.5 cole. No pac sem moral porbat a ne...
In nekako sem jo uspel stlacit notr, je pa treba zrtvovat parabolo in jo mal porezat.

Za primerjavo zraven 2.5. Se vidi da je precej vecja in tudi daljsa. Bo pomoje prakticno do sipe prisla.

Sam klinc k d2s zarnico sicer lahko das notr ampak ne mores pa potem nataknit gor prikljucka iz balasta.

Moram se malo natuhtat kako to resit. Ker izgleda, da je to narejeno za d2h zarnico, ki je podobna d2s samo da ima na koncu kable.
Sem pa dokoncal stekla za ta velike lece danes koncno!

Pa zbrusil sem se eno steklo za tamale lece, da bom imel dve enake luci koncno.

Samo se za fino brusenje in poliranje par vecerov pa bo...
Dobil sem nosilec za filter bencina, da ne bo visel na vezicah.

Po uspehu z lucjo sem dobil idejo da bi bilo se boljs imet leco na d2s zarnico. Ampak te so pa 3.0 cole velike, te ki jih imam zmontirane pa so 2.5 cole. No pac sem moral porbat a ne...
In nekako sem jo uspel stlacit notr, je pa treba zrtvovat parabolo in jo mal porezat.

Za primerjavo zraven 2.5. Se vidi da je precej vecja in tudi daljsa. Bo pomoje prakticno do sipe prisla.

Sam klinc k d2s zarnico sicer lahko das notr ampak ne mores pa potem nataknit gor prikljucka iz balasta.

Moram se malo natuhtat kako to resit. Ker izgleda, da je to narejeno za d2h zarnico, ki je podobna d2s samo da ima na koncu kable.
Sem pa dokoncal stekla za ta velike lece danes koncno!

Pa zbrusil sem se eno steklo za tamale lece, da bom imel dve enake luci koncno.

Samo se za fino brusenje in poliranje par vecerov pa bo...
- skoda lover
- Alfa Freak
- Prispevkov: 676
- Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am
Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...
Je mal trajalo ampak v casu karantene in izolacije mi je uspelo koncno dokoncat se drugo luc. Kar nekaj dela je slo v brusenje, sem zbrusil se zunanjost in jo spoliraltako da je slo 90% pikic iz zunanjosti ven. Je pa res lepo uspelo steklo. Na hitro sem potem vse skupaj zmetal skupaj in ugotovil, da nujno rabim pokrovcke globlje ker se sicer ne da stelat luci.
Tako sem na hitro sfriziral stare prevrtane pokrovcke z uporabo stoflca od jogurta... pac jbg kitajc zamuja z dobavo globljih pokrovckov. Ko pridejo bom pa zamenjal.

Crn spray skrije veliko grehov... in napis za rok trajanja.

Na sreco so full simpl za nomontirat luci...
Rabim pa nove motorcke za stelanje visine. Eden ne dela enega sem pa skuril.


Na hitro sw obisk avtopralnice in sem zadovoljen ko radio.


Tako sem na hitro sfriziral stare prevrtane pokrovcke z uporabo stoflca od jogurta... pac jbg kitajc zamuja z dobavo globljih pokrovckov. Ko pridejo bom pa zamenjal.

Crn spray skrije veliko grehov... in napis za rok trajanja.

Na sreco so full simpl za nomontirat luci...
Rabim pa nove motorcke za stelanje visine. Eden ne dela enega sem pa skuril.


Na hitro sw obisk avtopralnice in sem zadovoljen ko radio.


- skoda lover
- Alfa Freak
- Prispevkov: 676
- Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am
Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...
Lepo si jih poštimal ...
Si se pa dobro znašel s pokrovčkom, vsa čast
Si se pa dobro znašel s pokrovčkom, vsa čast

- MaStr
- Moderator
- Član Alfa Kluba:
- Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9 JTDm
- Prispevkov: 9033
- Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
- Kraj: Assling (Jesenice)

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...
Lepo prosim vse, ki imate italijansko vozilo pa original xenon da mi slikate opozorilno nalepko za visoko napetost.
- skoda lover
- Alfa Freak
- Prispevkov: 676
- Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am
Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...
Kje se nahaja to opozorilo?
Je to?

Je to?

- Banny
- Addicted to Alfa
- Član Alfa Kluba:
- Prispevkov: 1789
- Pridružen: Če Okt 04, 2012 11:14 am
- Kraj: Tolmin
Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...
Pardon.
Ta je verjetno bolj prava

Ta je verjetno bolj prava

- Banny
- Addicted to Alfa
- Član Alfa Kluba:
- Prispevkov: 1789
- Pridružen: Če Okt 04, 2012 11:14 am
- Kraj: Tolmin
Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...
Hvala za slike. Ce ima se kdo iz kaksne 166 bi bilo super se te videt.
Eto kappa ima sedaj porihtan auspuh. Zadnji lonec je zacel spuscat cudne zvoke pod boostom, srednji lonec je bil napacen (od svohnejsih modelov) pa cevi so bile uporabljene vse mozne.
Sedaj je od katalizatorja naprej fi 60 cev brez srednjega lonca direkt na zadnji lonec od kappe 3.0 v6. Zvok no bistvene spremembe sigurno pa zdej malo lazje diha.

Izgleda lepo tovarnisko...

Eto kappa ima sedaj porihtan auspuh. Zadnji lonec je zacel spuscat cudne zvoke pod boostom, srednji lonec je bil napacen (od svohnejsih modelov) pa cevi so bile uporabljene vse mozne.
Sedaj je od katalizatorja naprej fi 60 cev brez srednjega lonca direkt na zadnji lonec od kappe 3.0 v6. Zvok no bistvene spremembe sigurno pa zdej malo lazje diha.

Izgleda lepo tovarnisko...

- skoda lover
- Alfa Freak
- Prispevkov: 676
- Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am
- skoda lover
- Alfa Freak
- Prispevkov: 676
- Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am
Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...
Potem ko je puscanje pokrova ventilov ze zacelo povzrocat dimne signale in me je 6 letna hci zacela sprasevat ce se nama je vzgal avto je bil pa skrajni cas za to portihtat.
Odlasal sem ze dolgo ker za zamenjat tesnilo je 1 ura dela ampak ce pa hoces da lepo izgleda potem pa lahko zabijes casa neomejeno.
No pred locktdownom sem letel po poliuretan direkt 2k barvo in se zagnal na delo. Nilakor konec vogalov, zicna krtaca, smirgl, peskanje, strajfiks, brake cleaner ves arzenal sem ponucal da sem ogulil zadevo.
Iz notranje strani sem snel pregrado za oljne hlape da sem se spodaj ocistil garez. Pa potempreklel slabe odlitke in zacel z pilo popravljat napake na deklcu. Vse skupaj sem zabil dva popoldneva. Pa se bi se dalo peglat...
Do takrat ko sem se spravil barvat je bila ze tema...


Naslednji dan sem bil kar prijetno presenecen. Sploh ni slabo. Edino brusenje napisa je pa skor obvezno ker izgleda drugace res dolgocasno. Pa mi je zmanjkalo casa za zbrusit se spodnji napis.

Odlasal sem ze dolgo ker za zamenjat tesnilo je 1 ura dela ampak ce pa hoces da lepo izgleda potem pa lahko zabijes casa neomejeno.
No pred locktdownom sem letel po poliuretan direkt 2k barvo in se zagnal na delo. Nilakor konec vogalov, zicna krtaca, smirgl, peskanje, strajfiks, brake cleaner ves arzenal sem ponucal da sem ogulil zadevo.
Iz notranje strani sem snel pregrado za oljne hlape da sem se spodaj ocistil garez. Pa potempreklel slabe odlitke in zacel z pilo popravljat napake na deklcu. Vse skupaj sem zabil dva popoldneva. Pa se bi se dalo peglat...
Do takrat ko sem se spravil barvat je bila ze tema...


Naslednji dan sem bil kar prijetno presenecen. Sploh ni slabo. Edino brusenje napisa je pa skor obvezno ker izgleda drugace res dolgocasno. Pa mi je zmanjkalo casa za zbrusit se spodnji napis.

- skoda lover
- Alfa Freak
- Prispevkov: 676
- Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am
- skoda lover
- Alfa Freak
- Prispevkov: 676
- Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost