Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Vse o oldtimerjih, izkušnje, obnova,...
Odgovori
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Ker nisem bil 100% da ni v glavo prisla kaksna svinjarija sem jo raje opral in spihal.

Slika

Glava zategnjena...

Slika


Ponovni pregled ali so vsi vijaki zategnjeni...

Slika

Sestavljen karter in ciscenje zadnjih detajlov...

Slika


Nataknil sem se sesalni kolektor, preventivno da ne pade kaj v sesalne kanale in da nebi teklo olje iz kanalov. Da nebi zaradi vlage kaj zacelo rjavet sem natocil olje in na starter prevrtel motor dokler ni prislo olje do glave. A je to imelo smisel ali sem se samo jaz zato bolje pocutil pa ne vem.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Po dodatnih 2 popoldnevih dela je bil motor v fazi, jermen nataknjen in pripravljen na vzig...

https://youtu.be/noezWMxibUk" onclick="window.open(this.href);return false;

Ko je uspesno zaropotalo vseh 5 cilindrov sem nataknil se mikro jermen in naslednji dan porinip avto ven da se prelaufa in segreje. Tukaj se se precej slisi drocnike, ki so ppvsem suhi. Stare sem cistil novi so pa povsem suho sestavljenj.

Ker se ob sestavljanju maze vse z oljem in ker z mastnimi rokami slatas turbino in izpusni kopektor se ob segrevanju kar rado kadi od vsepovsod. Po prvem ciklu ogrevanja je motor tekel ze precej lepo.

https://youtu.be/sSKXxrxAPfk
https://youtu.be/sSKXxrxAPfk" onclick="window.open(this.href);return false;
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Po se nekaj vlozenih uricah in predelavi nosilca turbine, ki zaradi predelave izpusta olja pride 1 cm nizje kot prej in se luknje niso ujele je bil cas za test drive.

Slika

Ne pase pa prav lepo vec zascita za cevko. Ne vem se ali jo bom predelal ali pa samo zavil cevko v trak za izpuhe.

Popravit sem moral se pokrov jermenov. Ker se ni pametno vozit okrog brez.

Slika

Ni najlepse ampak drugega se nisem dobil.

Malo me je se zmotil cuden dim iz izpuha ampak predvidevam da se je nateklo kaj v izpuh ko sem cistil. Ze po prvi voznji se je vse razkadilo in razsmradilo.

Avto dela zaenkrat BP, nafilal sem klimo in deluje OK. Upam da tako tudi ostane...
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Sedaj pa spet na dopust 8)
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Po dobrih 1000km izgleda da je motor ok. Olja ni pokuril nic in je se vedno na maksimumu. Tako se lahko projekt nadaljuje...

Ker so tole zadnji topli dnevi ko je avto se suh sem se ga lotil naspricat z Krownom se po pragovih, zadnji most, sprednji most, stebricki, vrata... zdej se pa doma odceja pred vrati.

Slika

Slika

Kolikor sem gledal je levi prag zdrav kot riba, desni pa je zadaj na spoju ze zacel gnit in ga bom spomladi moral sanirat. Ampak trenutno ne bom odpiral se ene fronte. Moram se zrihtat haubo in sprednje steklo.

Ker sem nasel razpoke na kolektorju in se originalnega ne da dobit, kitajski rostfraj mi ne disi... pa ugodno nasel izpusni kolektor za t3 turbino iz litine se nisem prav dolgo upiral.

Slika
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Cca 50-80€ nekje pride popravilo kolektorja da se ga zavari na novo tam kam jz v obdelavo dajem dele V6 motorja. Pa ne poči več. So kolegu rešili tudi od integralke kolektor :)
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Varjenje litega zeleza je zelo jalovo pocetje. Probano milijonkrat. Ce obstaja druga varianta je bolje menjava. Pregreto lito zelezo poka spet in spet. Probaval narod ze vse zivo pa je rezultat vedno podoben tudi ce na oko izgleda ok ko naredis crack test vidis razpoke.

Je pa res da za variante, ki se obcasno samo vozijo je marsikaj uporabna resitev. Je pa problem dobit ohisje turbine pa ga lahko damo posvasat... grem stavit da po 2 mesecih isto.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

siva litina je jeba ja. Za silo, smrt rešit, je varjenje. Za kaj več pa ne. Tudi če daš zadevo popuščat je brez učinka. Pri turbo bencincih je pa toplotna obremenitev neprimerno večja kot pri atmosfercih. Z diesli pa ni primerjave, ker diesel deluje na "nizkih" temperaturah izpušnih plinov.

Zakaj si pa avto utapljal v Krown-u? Zadevo čisto malo nabrizgaš pop površini. Če si pa že toliko nalil po avtu, bi šel pa samo en hiter krog in bi ostalo gor samo toliko, kot je potrebno.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Notranjost pragov, kolotekov, stebrickov... to sem nasprical. Se pa potem se nekaj casa cedi ven. Po povrsini spricat je bolj do prvega dezja samo.

Sem staknil turbinonod fiat 16v coupe. Slisi se mogoce smesno ker ima original 16v mislim da 15 konjev manj. Ampak dejansko turbino ima vecjo pa bolj zaprto. 20v ima pa manjso pa prakticno do konca navito.

Ce sem pravilno nastudiral ima tale inducer vecji za 4mm exducer je prakticno isti kar bi moralo dat malo bolj agresivno karakteristiko. Turbinski del je pa eno stevilko vecji in ima vecje ohisje za boljsi pretok in manjsi backpressure. Tko bi moralo ob malenkost bolj agresivni krivulji navora imeti dodaten potencial za konjicke.

Slika

Slika
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Madonca ste zahtevna publika niti enega komentarja na turbino?

No potem vas pobarvana hauba ne bo impresionirala verjetno.

Slika

Planiral sem se voznikova vrata in blatnike dat barvat pa ni uspelo.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Čakamo na končni rezultat :)

Havba je pa lepa :mrgreen:
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Huda havba! :lol: :mrgreen:
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Si turbino že sprobal?
Havba pa paše v nulo :mrgreen:
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Turbina mora it se na obnovo. Vmes mal tuhtam ce sem tolk blesav da dam 100€ za billett 11+0 kompresorsko vetrnico.

Pa ze 2 tedna se z majstrom za sipe menjat zafravava za dobit novo sprednjo sipo. Potem, ko je dobil sipo so pa na zavarovalnici povedali da je original sipa 150€ cenejs kar seveda ni bilo za prepustit. Ampak dnevi se pa kar vrtijo in vrtijo... baje pa da bo v ponedeljek koncno prisla original modra sipa.

Vmes se je pa na avtumed tem ko je bila hauba na barvanju odlocilo nekak it v kratek stik in mi mece ven varovalko za osvetljavo armaturke...

Joys of classic motoring...
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Za znoret... tale osvetljava armaturke mi ne dela. Drugega nisem nasel nic da bi bilo crknjeno.

Ko sem pregledal zarnice in nekaj popravljal na zadnjih luceh je potem delovala tudi armaturk dokler nisem zaprl prtlaznika. Pa je spet sla varovalka.

Potem sem postudiral, da ce je tam problem zna bit da so v stiku kabli na pregibu. Sem se spravil menjat prejsni vikend in zamenjal pol kablov, ki so bili slabo popravljeni preden mi je zmanjkalo casa. Nova varovalka notr in zadeva dela... dokler nisem dal taprvic v rikverc in je spet bilo konec veselja.

Ta vikend zamenjam se ostale kable da so zdej vsi novi... nekateri so bili amatersko zamenjani nekateri pa so bili se stari in napokana izolacija...

Slika

Sedaj so vsi novi. Silikonski kabli razen enega.
Slika

Novo varovalko notr in rezultat se slabsi. Zdej jo vrze ven takoj ko das kontakt... wtf.... nc mi ni jasno
Odgovori
  • Informacija