Zadnje novice

Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Vse o oldtimerjih, izkušnje, obnova,...

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a skoda lover » Če Jul 29, 2021 9:31 pm

Prejsni teden sem se zagnal in pobral bate ven, ocistil bate, montiral nove batne obrocke in nabil bate nazaj v blok. Slisi se simpl je pa zelo zamudno.

Bati zunaj in ciscenje rez za batne obrocke. Je kr precej zazganega olja bilo v rezah.

Slika

Bati ocisceni in pripravljeni na sestavo.

Slika

Obrocki gor. Pazi na rotacijo rez na obrockih.

Slika

Lepo prosim kape dol za itaijanskega turbo bencinarja z 300.000km na stevcu kako ima lepe cilindre! Lepo vidni risi honanja, brez roba...

Slika
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 704
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a skoda lover » Če Jul 29, 2021 9:46 pm

In potem bate nazaj notr.

Slika

Ob sestavi se mi je pripetila manjsa neusecnost in sem pomesal 2 spodnja dela ojnic. Se dobro da je mehanik za mano sel preverjat in opazil, da imajo 4 ojnice normalno zracnost ena se pa ne premika. To bi skor 100% zaribalo zelo na hitro. Malo sem jih slabo oznacil ob demontazi in se ze naredi neumnost. Potem mislim da sem nasel pravi vrstni red. Lezaje mazem z mastjo za sestavljanje motorjev.

Potem je bil na vrsti karter. Ampak se mi je zameril ze na delti ta sistem gumijastih cevk. Ceprav je tukaj ze precej boljsi ker je cevka zascitena in daljsa da se manj zajebavas z njo. Me je pa pogrelo, da stane 45€ ta 20cm gumijasta cevka. Zato sem malo pobrskal in nasel bolj moderno alternativo.

Vsaka zenska vam bo povedala da gumijast one ni prava stvar...
Slika

Po 3 urah tuhtanja in predelav:

Slika

Slika

Super ponosen na predelavo. Moral sem potegnit ven obstojec prikljucek, vrezat navoj v karter in predelat navoj na cevki iz 22 na 18mm. Tako da zaenkrat upam da imam to urejeno. Ce mi pa be znese (@vivora) mi pa ne vrzt stran cevke morda jo bom se rabil...
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 704
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a skoda lover » To Avg 03, 2021 7:35 pm

Ker nisem bil 100% da ni v glavo prisla kaksna svinjarija sem jo raje opral in spihal.

Slika

Glava zategnjena...

Slika


Ponovni pregled ali so vsi vijaki zategnjeni...

Slika

Sestavljen karter in ciscenje zadnjih detajlov...

Slika


Nataknil sem se sesalni kolektor, preventivno da ne pade kaj v sesalne kanale in da nebi teklo olje iz kanalov. Da nebi zaradi vlage kaj zacelo rjavet sem natocil olje in na starter prevrtel motor dokler ni prislo olje do glave. A je to imelo smisel ali sem se samo jaz zato bolje pocutil pa ne vem.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 704
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a skoda lover » So Avg 07, 2021 7:35 pm

Po dodatnih 2 popoldnevih dela je bil motor v fazi, jermen nataknjen in pripravljen na vzig...

https://youtu.be/noezWMxibUk

Ko je uspesno zaropotalo vseh 5 cilindrov sem nataknil se mikro jermen in naslednji dan porinip avto ven da se prelaufa in segreje. Tukaj se se precej slisi drocnike, ki so ppvsem suhi. Stare sem cistil novi so pa povsem suho sestavljenj.

Ker se ob sestavljanju maze vse z oljem in ker z mastnimi rokami slatas turbino in izpusni kopektor se ob segrevanju kar rado kadi od vsepovsod. Po prvem ciklu ogrevanja je motor tekel ze precej lepo.

https://youtu.be/sSKXxrxAPfk
https://youtu.be/sSKXxrxAPfk
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 704
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a skoda lover » So Avg 14, 2021 2:01 pm

Po se nekaj vlozenih uricah in predelavi nosilca turbine, ki zaradi predelave izpusta olja pride 1 cm nizje kot prej in se luknje niso ujele je bil cas za test drive.

Slika

Ne pase pa prav lepo vec zascita za cevko. Ne vem se ali jo bom predelal ali pa samo zavil cevko v trak za izpuhe.

Popravit sem moral se pokrov jermenov. Ker se ni pametno vozit okrog brez.

Slika

Ni najlepse ampak drugega se nisem dobil.

Malo me je se zmotil cuden dim iz izpuha ampak predvidevam da se je nateklo kaj v izpuh ko sem cistil. Ze po prvi voznji se je vse razkadilo in razsmradilo.

Avto dela zaenkrat BP, nafilal sem klimo in deluje OK. Upam da tako tudi ostane...
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 704
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a MaStr » So Avg 14, 2021 3:29 pm

Sedaj pa spet na dopust 8)
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270
MaStr
Moderator
Moderator
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
 
Prispevkov: 9164
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Kraj: Assling (Jesenice)

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a skoda lover » Ne Sep 05, 2021 11:59 am

Po dobrih 1000km izgleda da je motor ok. Olja ni pokuril nic in je se vedno na maksimumu. Tako se lahko projekt nadaljuje...

Ker so tole zadnji topli dnevi ko je avto se suh sem se ga lotil naspricat z Krownom se po pragovih, zadnji most, sprednji most, stebricki, vrata... zdej se pa doma odceja pred vrati.

Slika

Slika

Kolikor sem gledal je levi prag zdrav kot riba, desni pa je zadaj na spoju ze zacel gnit in ga bom spomladi moral sanirat. Ampak trenutno ne bom odpiral se ene fronte. Moram se zrihtat haubo in sprednje steklo.

Ker sem nasel razpoke na kolektorju in se originalnega ne da dobit, kitajski rostfraj mi ne disi... pa ugodno nasel izpusni kolektor za t3 turbino iz litine se nisem prav dolgo upiral.

Slika
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 704
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a Killergame17 » Po Sep 06, 2021 12:17 pm

Cca 50-80€ nekje pride popravilo kolektorja da se ga zavari na novo tam kam jz v obdelavo dajem dele V6 motorja. Pa ne poči več. So kolegu rešili tudi od integralke kolektor :)
- Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005


Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
www.alfa-parts.net
www.facebook.com/shop.alfar
www.facebook.com/Italianengineworkshop
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
 
Prispevkov: 2890
Pridružen: To Apr 07, 2009 6:33 pm
Kraj: Brežice

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a skoda lover » Po Sep 06, 2021 6:28 pm

Varjenje litega zeleza je zelo jalovo pocetje. Probano milijonkrat. Ce obstaja druga varianta je bolje menjava. Pregreto lito zelezo poka spet in spet. Probaval narod ze vse zivo pa je rezultat vedno podoben tudi ce na oko izgleda ok ko naredis crack test vidis razpoke.

Je pa res da za variante, ki se obcasno samo vozijo je marsikaj uporabna resitev. Je pa problem dobit ohisje turbine pa ga lahko damo posvasat... grem stavit da po 2 mesecih isto.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 704
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a Damijan » To Sep 07, 2021 12:01 pm

siva litina je jeba ja. Za silo, smrt rešit, je varjenje. Za kaj več pa ne. Tudi če daš zadevo popuščat je brez učinka. Pri turbo bencincih je pa toplotna obremenitev neprimerno večja kot pri atmosfercih. Z diesli pa ni primerjave, ker diesel deluje na "nizkih" temperaturah izpušnih plinov.

Zakaj si pa avto utapljal v Krown-u? Zadevo čisto malo nabrizgaš pop površini. Če si pa že toliko nalil po avtu, bi šel pa samo en hiter krog in bi ostalo gor samo toliko, kot je potrebno.
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lady "K"
 
Prispevkov: 5950
Pridružen: Po Okt 13, 2003 8:30 pm
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

OdgovorNapisal/-a skoda lover » Pe Sep 17, 2021 8:09 pm

Notranjost pragov, kolotekov, stebrickov... to sem nasprical. Se pa potem se nekaj casa cedi ven. Po povrsini spricat je bolj do prvega dezja samo.

Sem staknil turbinonod fiat 16v coupe. Slisi se mogoce smesno ker ima original 16v mislim da 15 konjev manj. Ampak dejansko turbino ima vecjo pa bolj zaprto. 20v ima pa manjso pa prakticno do konca navito.

Ce sem pravilno nastudiral ima tale inducer vecji za 4mm exducer je prakticno isti kar bi moralo dat malo bolj agresivno karakteristiko. Turbinski del je pa eno stevilko vecji in ima vecje ohisje za boljsi pretok in manjsi backpressure. Tko bi moralo ob malenkost bolj agresivni krivulji navora imeti dodaten potencial za konjicke.

Slika

Slika
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 704
Pridružen: Če Jul 13, 2006 8:22 am

Prejšnja

Vrni se na Oldtimerji

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost