Obnova Lancie Delte Integrale...

Vse o oldtimerjih, izkušnje, obnova,...
Odgovori
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

He he ja no če pa vsake tolko kdo kaj ne pripomne mam pa feeling kot da sam sebi nekaj razlagam :)

Danes izmeril prostornino popravljenih komor:

#1: 51,5 ccm
#2: 51,6 ccm
#3: 51,4 ccm
#4: 51,3 ccm

Kar pomeni, da so vse znotraj 0,3ccm, dovoljeno odstopanje pa je 0,5 ccm.

Moram še na fino pobrusit kanale in pa malo popravit kanale za vodo in olje. To bi vse skupaj že danes končal če mi nebi počilo gibljivo vreteno mojega kvazi dremla.

Naslednji teden pa upam da dobim orodje za popravljanje navojev, ker moram poravit več ali manj vse navoje za stojne vijake. Nato pa gre glava na ravnanje, potem pranje in končno montaža na blok =D>
rajko
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 549
Pridružen: To Okt 14, 2008 1:31 pm

Beremo itak! Samo, kot je že nekdo poprej povedal: "premalo znanja, da bi lahko kar koli pametnega pokomentiral" :)
Uporabniški avatar
dejan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1692
Pridružen: Ne Sep 07, 2003 5:03 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ti kar piši, ful dobra tema, pogledam vsake dva dni če je kaj novega.
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

Sej nobena tema ne more bit slaba, ki se tiče Landie Delte Integrale. 8) Najbol legendaren avto vseh časov, mislim, da bi še bušman vedu ker hud avto je to in tud k bodo nezemljani zravnal zemljo, bodo vse Delte pustil nedotaknjene :lol:
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Danes dokončani kanali :)

Slika

Close up:
Slika

Odstranjeni vsi ostri robovi in ovire v vodnih in oljnih kanalih
Slika

Potem sem pa moral zaključit, ker sem uničil že drugi kabel od mojega kvazi dremla!
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Včeraj po malo zafrkancije uspel "popravit" navoje z helicoil sistemom špiralc. Je malo zafrkancije, počasi je treba delat kakšna posebna znanost pa ni :doubt:

Slika

Pa še detajl špiralc in kako izgledajo popravljeni kanali za vodo.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Danes je bila glava poravnana! Jaz pa sem potem še s brusno pasto "preveril" ali ventili lepo sedejo, ponovno odstranil vse ostre robove, pobrusil konca glave kjer nasedeta izpušni in sesalni kolektior in vse skupaj opral. Tako, danes obljubim da je danes zadnja slika gole glave ;)

Slika
Voith
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 16
Pridružen: Če Mar 31, 2005 12:35 am

Hudo napreduješ, vsa čast =D>

Jaz tudi počasi rinem naprej s svojim projektom, sam posvečam pozornost bol orodju kot projektu učasih :)

Sm pol nabavil uz banjico in sm nad rezultati navdušen. Za enkrat sem uporabljal samo čistila tipa kuhinjski cet in cilit bang, zdaj mam pa naročena prava uz čistila za vse možne situacije tako da bo še fun :D Rezultati spodaj so pa razen injektorjev (za katere že imam čistilo) z domačimi čistili..
Delam pa tudi na kopiji asnu injector test bench-a tko da to z injektorji bo še fun.

Drugač sm pa tut js naletel na 2 zanič navoja v bloku in sicer je tesnilo glave puščalo iz vodnega sistema v dva vijaka, ki sta se potem združila v nerazdružljivo zvezo z blokom... Vijake sem sicer dobil ven, zdaj je treba samo nove navoje narest, pri čemer je problem, da so navoji v cca 10cm globokih luknjah. Veš mogoče za kako delavnico kjer bi mi to naredl pa da so izkušeni? Nebi rad še kakšnih dodatnih problemov. Uporabil bom pa TimeSert, ker so mi te helicoil fedrčki nekam sumljivi :D

Da nam preveč nakladal evo neki slik kako zgleda uz čiščenje na cet..

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

@Voith- glede Timeser in podobnih vložkov je veliko informacij vsepovsod. Ampak po moje se obnesejo bolje od helicoil sistema samo pri navojih manjših od M8. Pri večjih pa se pogosto zgodi, da, gre skupaj z vijakom ven, ker je to konec koncev vijak :) Helicoil ima dejansko to prednost, da sam sebe "špona" v navoju, ker je nekako rahlo našponan notr tako, da ziher ostane v navoju.

Za delavnico, ki bi to delala pa sem dokaj siguren, da so to sposobni narest v Avtomontaži (Avtoobnova?). Je za povprašat. Definitivno pa pazi, da ti kje ne naredijo kakšne grobe navoje, ker lahko popokajo.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Lep primer kako ti lahko ena malenkost z.... cel motor.

Pri sestavljanju glave sem opazil, da ena izmed kajlic za vzmeti ventilov nekoliko čudno štrli napram drugi. In po ponovni demontaži in podrobnejšem pregledu sem opazil, da je poškodovana. Na sliki se slabo vidi ampak tam kjer je udarjena je bila zvita. In če kajla popusti... :mrgreen:

Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Kolikšna pa je ta tvoja banja za ultrazvočno čiščenje? Rabil bi ultrazvočno čiščenje karterja.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Da ne bo kdo mislil, da se nič ne dogaja. 2 dneva sem zapravil za iskanje nosilcev odmične gredi v čimboljšem stanju. Moje sem že skoraj nataknil na glavo potem pa sem ugotovil, da je nosilec izpušne odmične močno oksidiran in enostavno nebi izgledal ok. Tako sem se odločil za eksperiment in zadeve speskal in nesel na eloksacijo. Obstaja možnost, da bodo postali neuporabni :doubt:

No ja bom poročal, ko dobim nazaj naslednji teden. Drugače jih bo pač treba barvat.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Danes delovni dan. Z rezervnimi nosilci odmičnih sem sestavil glavo do konca, odmične gredi postavil v fazo.
Slika

Bat številka 1 na zgornjo mrtvo točko. Nafilan je s plastelinom, uporabljeno je staro tesnilo glave.
Slika

Potem pa še jermen in napanjalec gor in mašino obrnit na roke 2 kroga. Sledi demnotaža vsega in merjene plastelina koliko je minimalna razdalja med ventili in bati.
Slika

Na sesalni strani je vertikalna zračnost cca. 4 mm aksialna pa 3mm na izpušni strani pa je toleranca še večja, tako da nebi smelo nič zaružit :)

To sem počel zaradi tega, ker je zamenjana odmična gred na sesalni strani in ima višji dvig in daljše kote odpiranja, pa tudi vdolbine v batih so drugačne kot pri serijskih. Malce drag projekt da nebi pomeril in upal na najboljše.
Voith
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 16
Pridružen: Če Mar 31, 2005 12:35 am

skoda lover napisal/-a:@Voith- glede Timeser in podobnih vložkov je veliko informacij vsepovsod. Ampak po moje se obnesejo bolje od helicoil sistema samo pri navojih manjših od M8. Pri večjih pa se pogosto zgodi, da, gre skupaj z vijakom ven, ker je to konec koncev vijak :) Helicoil ima dejansko to prednost, da sam sebe "špona" v navoju, ker je nekako rahlo našponan notr tako, da ziher ostane v navoju.

Za delavnico, ki bi to delala pa sem dokaj siguren, da so to sposobni narest v Avtomontaži (Avtoobnova?). Je za povprašat. Definitivno pa pazi, da ti kje ne naredijo kakšne grobe navoje, ker lahko popokajo.
Ja sej avtomontažo sem mel tudi jaz v mislih, verjetno bom nesel kar tja. Kolkr sm mal spraševal okol se mi zdi da majo poleg viatorja še največ izkušenj.. Bomo vidl, poročam :)

Kar se tiče pa timeserta, ma pa spodnjo tretjino navojev od znotraj skoraj neurezanih, tako da se po tem s timesert driverjem zadeva namesti in pri tem se notranji navoji naredijo, zunanji pa povečajo toliko, da prime kot pes ježa :D Zadeva se uspešno uporablja za popravljanje navojev svečk in to celo tako, da se glava sploh ne sname.
Sm pa gledal tut nek test pri karter zamašku. Za uničit navoje direkt na karterju so potrebovali neko silo, isti navoj popravljen s timesertom je popustil šele po enaki sili x5. Čeprav te wurth promo videi pretiravajo verjetno..

Tkole zgleda ta zategovalni sistem:
Slika

Drgač pa super job z glavo, kam si dal peskat in kok kej košta to?


Damijan napisal/-a:Kolikšna pa je ta tvoja banja za ultrazvočno čiščenje? Rabil bi ultrazvočno čiščenje karterja.
Karter bo prevelik za mojo banjo. Moja je prostornine 6L in je primerna za manjše dele ala bate, ventile, ležaje, fergazerje, injektorje ipd.

Je pa tale: http://cgi.ebay.com/6-L-LITER-EUMAX-1-5 ... 19bea43ba5

Zdej je na popustu in se jo za nekaj čez 400€ dobi iz čezlužja direkt na dom :)

(pri nas hočejo za pol litra manjšo iste wataže pri enakih 40kHz in zmožnostjo gretja samo do 69C 1310,10€... Prekleti oderuhi.)

Dobil sem tudi že Asnu čistilo za injektorje, čakam pa še za cca 200€ profi uz čistil za različne zadeve. Od čiščenja mini kanalčkov v fergazerjih, do tulcev strelnega orožja in celo uz kislinski zvarek za čiščenje rje po takem sistemu: http://www.youtube.com/watch?v=e5Ec7dCZSto

Drgač pa če se ne motm ma uporabnik Fish na tem forumu eno precej večjo uz banjo, tko da mogoče bi v njegovo pa šel karter...
Zadnjič spremenil Voith, dne So Mar 26, 2011 10:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Voith
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 16
Pridružen: Če Mar 31, 2005 12:35 am

Pa da se še mal pohvalm, nedolgo nazaj sm dobil nove natrijeve izpušne ventile za v mojo glavo :D Sm vesel k radio. Zadevo je nenormalno težko dobit za neke normalne solde. Po uradni poti je pri nas zadeva sicer dosegljiva samo za 180€/kos. :eatchichen:

Slika

Drgač sm ti pa kr mal fouš da maš jeklen blok. S tem aluminijem in alusilom je samo sranje. #-o
Odgovori
  • Informacija