Obnova Lancie Delte Integrale...

Vse o oldtimerjih, izkušnje, obnova,...
Odgovori
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Je pri vseh avtih tako
RED_line
Alfist
Alfist
Prispevkov: 267
Pridružen: Če Mar 18, 2010 11:18 am

torej si preveč zategnil?
AnAlfaBet
Alfist
Alfist
Prispevkov: 343
Pridružen: Pe Apr 06, 2018 1:37 am
Kraj: Noumest

Vijak je tak da se napne in drži. Zato 100Nm+90 da se pretegne. Po tem je fuč za ponovno uporabo.
Dodatno ima na navoju "locktite" s katerim se zavaruje proti odvijanju.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Praviloma je za jermenico na glavni gredi L navoj...
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Tole ni VW fantje :)

Tukaj se zategne jermenico na kile in to je to. Vijak ni treba menjat po fabriških navodilih razen če je kej narobe z njim. Proti odvitju ga pa varuje to da ima LEVI navoj (mislim, da ga imajo vsi Italijani)

Pri tem motorju jermenica opleta, ker je bil motor v avtu, ki je bil tako močno karamboliran od strani, da je poškodovano naležišče jermenice očitno.

Sedaj je bolje ampak verjetno bo malo opletalo vse skupaj dokler ne vzamem gredi ven in je dam strugarju v obdelavo. Kar se pa prav kmalu verjetno ne bo zgodilo :doubt:

Odkar sem sestavil avto skupaj sem se še parkrat vozil in pojavilo se je neko nadležno cukanje, ko spustiš gas in ga daš nazaj. Kot da bi nekje imelo nekaj luft... Moram najprej zamenjat zgornji nosilec (stabilizator) motorja, ki ima slabo pušo že.

Žal sta šla november in december popolnoma v franže, ker je bil kaos doma, kaos v službi itd pa sem bolj malo imel časa karkoli naredit. Zdej že tretjo sezono zaključujem z mislimi, sej naslednje leto bodo otroci večji pa bo lažje :mrgreen:
SilverMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1069
Pridružen: Če Mar 27, 2014 9:36 pm
Vozilo: 147 JTDm 16v TbT
Kraj: Črnomelj

Hehe, misli si.
Majhni otroci, majhni problemi.
Večji otroci, večji problemi :wink:
Šele ko bodo tolikšni, da ti bodo lahko pomagali, bo kaj več narejeno :)
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.php?f=8&t=36179" onclick="window.open(this.href);return false;
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

A se res že eno leto in pol nisem javil?

No lani je bila res kriza, ker smo se selili in je šla sezona oldija mimo s komaj kakšnimi 200km prevoženimi.

Tako sem letos prvič se lotil zadeve po pameti in sem se odločil, da spravim najprej star bencin ven iz avta. Prejšna leta sem vsakič vžigal avto s starim bencinom in ga potem poizkušal pokurit. In seveda, ko zanalašč takrat bencina noče zmanjkat. Tiščat ne moreš, ker avto trokira, peljat se je naporno in maš občutek da je poraba pod 1 l/100km...

Poizkusil sem najprej posesati bencin ven, da bi ga na prosti pad iztočil pa sem po 3 min obupal ker mi je postalo slabo. Sem raje snel cev za dovod bencina in prebrikal rele bencinske črpalke pa je šlo.

Slika

Ko sem spravil ves bencin ven, sem poplaknil z 5l frišne 100ke, spravil še to ven in potem natočil 10l. Avto je vžgla ko puška brez kakršnega koli tresenja, trokiranja, kot bi se še včeraj vozil z njim.

https://youtu.be/-RPXWovecVs

Edino ko sem vlekel cev dol iz smrekce na prikazovalniku tlaka bencina, cev ni hotela popustit, ko pa je pa sem tresnil ubogo urico, da jo je kr zamaknilo in je šla v franže. Saj se verjetno vidi, katera je odpovedala a ne?

Slika

Izbral sem nekoliko manjšo in črno, da se jo manj vidi.

Slika

Vesel ko radio. No vsaj bil sem dokler se nisem malo prevozil. Pa potem še ene dvakrat preizkusil in sedaj mi ni več nič jasno. Avto sicer dela normalno in tudi gre kot pes ampak z pritiskom olja pa nekaj ni ok. Sicer tudi pri vročem olju na štand gasu ne sveti lučka za pritisk olja, ampak števec pa kaže manj kot nič. Sedaj ne vem več ali me zafrkava števec, ki tudi med vožnjo kar nekaj motovili ali je dejansko nekaj narobe. Recimo če na mestu držiš gas na 2000 obratov komaj kaj pokaže:

Slika

V prostem teku pa kaže manj kot nič :doubt:
Slika

Na sumu imam, da tisti drsni ležaj balans gredi, ki so ga mrcvarili na autocomercu enostavno ni ok in je po 5000km začel odpovedovat. Močno pa tudi dvomim, da je delovanje tega števca ravno zanesljivo... V vsakem primeru pa sem se odločil, da konec sezone odstranim gredi.

Slika

To pa pomeni motor ven... spet bo veselo. Spet bomo tuhtali kje dobit tesnila, me zanima kaj se bo še sproti pokazalo. Razmišljam še o novi bencinski pumpi, pa o tem, da bi poravnal naležišče jermenice, ki še vedno malo opleta, pa če že ven vlačim bi mogoče dal gor od 16v elektroniko.... Bo pa tokrat bolj zanimivo, ker bo treba vse skupaj z družinskimi obveznostmi balansirat.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

No pa sta dve leti naokrog. Lansko leto smo se selili in ni uspelo nic mi naredit na avtu, pa se kappo sem rihtal, ko sem imel incident s haubo.

Lani sem ze imel precej tezav z vziganjem avta, ki je obcasno vzgal normalno vcasih pa se starter nikakor ni obrnil.

Se na tehnicnem so me cudno gledali zakaj se ne odpeljem ko sem opravil pregled. Potem pa se je stanje tako poslabsalo, da si nisem letos vec upal vozit. Probaval sem ali je morda akumulator in na koncu ugotovil da mora biti nekaj s starterjem. Kljub temu da sem celega razstavil in pregledal je ocitno nekaj slo narobe.

Tako sem danes koncno spravil avto k mehaniku in zacel razkopavat. Je kr zanimivo prit do njega ker se ga sploh ne vidi od nikoder. Po kaksni uri se ga sele vidi..

Slika

Sej se ga vidi a ne :)
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Po vec urah svicanja je v petek ginekoloski poseg odstranitve starterja uspel...

Slika

Mislim, da je tezava v avtomatu starterja. Te se da dobit se po razumni ceni. Kompletni starterji so cene precej divje. Tako sem si sposodil drug starter, da lahko peljem avto na tehnicni.

Ker mi je ostal se stevec za pritisk olja viska sem ga provizoricno prikljucil da vidim ali je pritisk olja res tako slab ali se mi samo dozdeva. In izkazalo se je da je pritisk res bolj nizek...

Slika

Pri vrocem motorju kaze pod 1 bar. Sicer vse deluje normalno in tudi opozorilne lucke za nizek tlak ni. Cas bo za demontirat balans gredi. Letos ce bo vse po sreci mi bo mehanik odstopil dvigalo za pozimi da bom lahko to uredil.

Poleg tega se je pa pojavilo neko kapljanje olja ki ga moram sanirat.

Slika

Tako da v planu je demontaza balans gredi, menjava oljne crpalke, menjava jermenov, sanacija kapljanja olja in se par malenkosti.
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

To je tudi mene strah kaj naredit z zaganjačem, ker pri meni ga dobit vn, mora motor vn skor sigurno zdej s predelavami 8-[ Po en stran bi ga obnovil, po drugi pa kupo novega, sam te shiti kvalitete dan danes...

Upam, da nisi preveč plačal seta za odstranitev balansirnih gredi. Je kolega naredil dizajn in jih zdej izdelujemo res ugodno.

Boš dal ojačano oljno črpalko od projoe?
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

zakaj pa ne odstraniš balansirne gredi ?
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Sej jih bom odstranil. Malo dlje ze jemljem zalet, ker je to precejsen poseg. Motor ven iz avta pa tako naprej... To pri moji sluzbi in dveh otrocih pomeni da bom rabil 3 mesece za tak podvig. Pa seveda bo tudi nekaj stroskov potegnilo to za sabo.

Pa lani sem imel ze z kappo zaplet da sem moral kar precej delat ko se mi je odprla hauba.

Starter sem jaz komplet razstavil, spucal in namazal. Pregledas lahko krtacke in ce je vse ok ni kej za balinat. Edino mogoce zamenjat ta selenoid, ki niti ji tako drag. Takrat ga nisem ampak je treba poudarit da je tega ze 10 let! Zdej pa racunam da bo dober se za nadaljnih 10 let. Osebno nisem ljubitelj teh kvazi obnovljenih zadev iz neta ali iz autodoc.

Bom cez vikend razkopal starte pa da vidim kako in kaj mu ne gre.

Crpalko za olje sem nabavil ze lansko leto novo standardno. Te predelane pumpe so bolano drage in mislim, da je ne rabim.

Ce sem pa prav zastopil imam pa ze 10 let registrirano Delto! Ne morm verjet.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6821
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Lepo rihtaš. =D>

Ne bom rekel da je to problem tudi pri tebi, ampak obe I.E. 75-sta ga imeli - ključavnica direktno krmili solenoid štarterja. Sčasoma zadeva ne spavi več amperaže skozi in zadeve praktično ne moreš več užgat. Rešitev je bil dodaten rele in problemov ni bilo več.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Ja na tolk starih avtih te na koncu koncev lahko zafrkava vse od oksidiranih spojev do kljucavnice... Kolikor sem sprobaval z lucko pride signal do starterja.

Sem danes dejansko dobil nov avtomat. Na prvo zogo izgleda ok.

Slika

Je pa kr tezko verjet kolk hitrejs obraca ta starter kasnejsega tipa.
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Na 156 se mi je zdelo, da normalno obrača, ko sem pa novega dobil je bilo, kot bi imel zajčka na xu pod havbo.
Odgovori
  • Informacija