Obnova Lancie Delte Integrale...

Vse o oldtimerjih, izkušnje, obnova,...
Odgovori
marius
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 169
Pridružen: Ne Sep 09, 2007 1:15 pm
Vozilo: AR156 2,4JTD 2000
AR156SW 2,4JTD 2001
AR147 1,9JTD 2002
AR Spider 2,0T.S. 1998
Kraj: Prevalje

Se kar vidi, da se bližajo dolgi zimski večeri, ko ni kaj za delat,...
Samo tako naprej,...
Nekateri ljudje sanjajo o uspehu, drugi vstanejo in trdo delajo zanj.
Uporabniški avatar
minimi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2202
Pridružen: To Maj 12, 2009 11:40 am
Vozilo: AR 159Q4
P 106S16

Damijan napisal/-a:Totalno oguli karoserijo in vse plehnate dele, daj vse kompletno speskat, popravi prerjaveno, daj celotno karoserijo cinkati ali galvanizirati, pa boš zmagal.
Točno tako, ne glej toliko na denar, ko bo izdelek končan ti bo vse povrnjeno :wink:
Zadnjič spremenil minimi, dne Po Sep 28, 2009 11:31 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lencdo
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 112
Pridružen: So Sep 05, 2009 12:38 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: ljubljana

bravo kar tako naprej;)
loud pipe saved lives
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Damijan napisal/-a:Totalno oguli karoserijo in vse plehnate dele, daj vse kompletno speskat, popravi prerjaveno, daj celotno karoserijo cinkati ali galvanizirati, pa boš zmagal.
Kot prvo naj povem, da so to že 3 leta stare slike, tako da se je že arsikaj vmes zgodilo, slike limam kolikor mi čas dopušča. Počasi bomo pa prišli na sedanje stanje. Tako da teh nasvetov ne rabim več, ker je vse to že mimo, v poduk vsem, ki pa tole berejo pa samo tole:

-peskanje komplet avtomobila je OBUP, katastrofa in polom tko, da se ga izogibajte, da se speskat vogale ampak karkoli je ravnega bo postalo valovito. Bil sem pri treh peskarjih, ki jih vsi priporočajo pa vsi so naredili večjo ali manjše sranje s peskanjem, trdili so pa da se ne bo nič poznalo. Preden mi začne kdo pametovat naj počaka pa bo videl slike kaj rata! dopuščam možnost, da kakšen avto, ki ima močnejši pleh peskaš ampak te reciklirane pralne stroje pa ni teorije.

-ne mi prodajat buč o cinkanju in galvaniziranju. Vroče cinkat se samonosne školjke ne da, ker ti jo zvije pa tudi če je nebi bi potem tehtala 1 tono. Galvanizacija je teoretično mogoča ampak popolnoma neustrezna, ker ne ustavi obstoječe rje, poleg tega vam iz lastnih izkušenj povem, da v Sloveniji ni zadosti velike kadi za ta postopek. No pardon ena je v Novem Mestu v Revozu ampak ni teorije da prideš zraven.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Še tole če je slučajno kdo multi-milijonar potem je tole edina res profi varianta, ki obstaja www.surfaceprocessing.co.uk .

Stane cca. 1000€ samo ni mi jasno kako zorganiziraš prevoz za kaj takega :)

Torej gremo naprej, po razdiranju vsega kar je bilo prišraufano na avto sem lepo porezl stran večino kar je bilo rjastega:

Zadnji koloteki, tipična rjasta točka na integralkah:

Slika

In pa pragovi:

Slika

Pragove sem porezal najprej toliko kot so bili rjasti, vendar mi jih je klepar potem komplet odbil in zamenjal z drugimi, ker nisem hotel imeti nekaj napol poštukanih pragov :)

Darovalka pragov je bila nekje iz juga italije, kjer ne uporabljajo soli na cesti, tako da so bili res super ohranjeni. Novih original pragov se žal ne da dobiti! Našel sem človeka, ki jih sicer izdeluje ampak se je izkazalo, da vse skupaj izgleda kot kotni profil in izpade kot da bi kos žleba navaril na avto.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

BTW:

Karkoli sem se naučil v tem procesu, bom rade volje delil z komerkoli ga kaj zanima, tako če potrebujete kontakte za peskanje, cinkanje, kleparijo, ličarja... ne mislim nič skrivat tako, da če kdo kaj rabi naj me kar kontaktira.


PS:
Mam pa bl slabe živce za komentarje: "Full je drag ta ličar, moj sosed ti v kozolcu pihne avto za 245€ :)"
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

No takole nekako od novembra 2006 do aprila 2008 sem avto nekaj časa gledal in prekladal po garaži pa s strahom jemal dol luči in podobne kozlarije potem pa sem ga zagrabil in razkopal v prafaktorje ter porezal stran vso rjo, ker ne prenesem, da je rja poflikana na tak način, da je spodaj še vse gnilo. To pa kleparji radi delajo 8)

Če pa luknjo narediš jo pa mora zaflikat :lol:

No po menjavi pragov, flikanju kolotekov zadnjih, zadnjega roba šipe in spodnjega roba prednje šipe in nekaj dodatnih ojačitvah ter obveznemu štelanju luftov je avto izgledal nekako takole:

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
Enthusiast
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 663
Pridružen: So Apr 26, 2008 8:25 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Radmirje

Super zanimivo, se že veselim novih slik. =D>
Uporabniški avatar
colibry
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3840
Pridružen: Pe Feb 04, 2005 5:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

vem kaj te vse caka in koliko ur dela se ker sem glih dobra 2 mesca nazaj koncal svoj identicen projekt na 145 QV edino kar nisem imel igranja z rjavico ker je ni bilo. lep projekt in vse pohvale in upam da ne zmanjka volje.

LP
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

colibry napisal/-a:vem kaj te vse caka in koliko ur dela se ker sem glih dobra 2 mesca nazaj koncal svoj identicen projekt na 145 QV edino kar nisem imel igranja z rjavico ker je ni bilo. lep projekt in vse pohvale in upam da ne zmanjka volje.

LP
He he če bi bil na MTV Diary bi ti rekel:" You think you know, but you have no idea!"

V tem času, ko je bil avto pri kleparju in sem bil prav navdušen sam nad sabo, kako mi gre fajn in kolk sem jaz nenormalen talen, da delam take čudeže v garaži od staršev... In sem že kar malo planiral, da bi se konec poletja že malo peljal naokrog ](*,) (Istreznitev je prišla kasneje)

No in da se bom konec poletja lahko vozil naokrog sem seveda moral začet obnavljat motor :D

Po veliko popitega piva in filozofiranja, sem se sprijaznil s tem, da imam avto, ki ima papirje za tip motorja z 8V glavo noter imam pa 16V motor. Pa če že delam ornk potem ne morem imet pod haubo takega nesoglasja. Zato sem začel rihtat 8V motor, ki sem ga dobil zraven avta in je imel baje narejeno generalko 5000km nazaj.

Po razzstavljanju motorja na prafaktorje je šla glavna gred na pregled in poliranje stanje je bilo super :)

Slika

Blok premerjen, preverjen in na novo pohonan

Slika

Glava ni bila briliantna, ker je bila postrani pobrana !?!? =D> Ko so jo ravnali očitno ni bila naravnost vpeta, tko da sem kupil drugo glavo

Slika

no pa potem, ko je bila enkrat prilika sem kupil seveda še tretjo :)

Evo slike obeh glav po rihtanju, komplet menjana vodila ventilov, prebrušeni ventili in sedeži, dekarbonizacija.......

Slika

Kot zanimivost, glava je enaka dosti Twin Cam Fiat/Lancia motorjem kapacitete 1.6, 1.8 in 2.0 motorjem ampak za Turbo motorje se uporabljajo ventili, ki so votli in napolnjeni z natrijem ter bakrena vodila ventilov, oboje zaradi povišane temperature v izpušnem sistemu. Cene teh ventilov so nore, cca. 60€ en ventil (sliši se ne veliko ampak ko pa poči jermen na 16V... ) :doubt:
don1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 240
Pridružen: To Jan 27, 2004 3:53 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Gora

BRAVO! =D> =D> =D>
Po dolgem času nekdo ki ve kako je sestavljen avto!
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

don1 napisal/-a:BRAVO! =D> =D> =D>
Po dolgem času nekdo ki ve kako je sestavljen avto!
Hvala!

No med tem, ko sem čakal na avto, da ga dobim od kleparja in dajal obnavljat kose od mašine, (najdražji del pri bloku pride menjava drsnih ležajev balansirnih gredi! - nujno za dober pritisk olja!!!) Mi seveda ni dalo miru, da izgubljam z 8V mašino nekaj konjev. Bencin v krvi mi ni dal miru, pa sem se odločil, da kljub 8V glavi hočem svoje konje nazaj.

Samo videt se ne sme nič na ven 8)

Turbina bo od 16V integralke:

Slika

Sesalni kolektor 8V z loputo od 16V :evil:

Slika

Če se že neki gremo pol rabimo tele:

Slika

Slika

Pa tole tudi ne bo škodilo, močnejša dihtunga nikol ne škodi:

Slika

Pa močnejši vijaki za glavo:
Slika
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Po nekem naklučju sem uspel ugodno naročit močnejšo sklopko iz Anglije. Sicer je bilo nekaj problemov s tem, da so mi najprej poslali lamelo iz katere se lušči barva in napačen potisni ležaj ampak sem potem dobil drugo lamelo. Potisnega ležaja niso usepli dobit pravega in so mi potem vrnili 54€ kolikor stane nov na pooblaščenem servisu. Tako da se je saga uspešno končala.

Močnejša potisna plošča:
Slika

Lamela:
Slika

Ne vem kaj sploh je to zaen ležaj:
Slika

In takole bi moral izgledati. Razlika je očitna :oops:
Slika
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Žal zaradi didatnih obveznisti nimam ravno časa limat slik ravno vsak dan ampak se pa trudim. A drugače tole sploh še kdo bere?

No u glavnem po tem ko sem bil že skoraj na konju in se mi je zdelo, da sem že pripravljen na ličarja sem se doma nekaj vrtel okoli avta in drezal v podvozje in naletel na tole sumljivo luknjico, ki je bila prej videti samo kot majcen mehurček pod bitumensko izolacijo!

Slika

Si kdo upa uganit kaj je spodaj?
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Prispevkov: 5776
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

Hrđa??? :mrgreen:


Itak, da beremo, ti kar lepi slike 8)
145 QV,33,145,147,159 TI
Odgovori
  • Informacija