Obnova Lancie Delte Integrale...

Vse o oldtimerjih, izkušnje, obnova,...
Odgovori
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

V Mavrici dobis crno mat na copic odporno na visoke temperature, ki se susi hitro tako da ni treba dost cakati. Jaz sem pobarval diske in zadnja izpusna lonca in sem ultra zadovoljen. Ce bom imel cas sledijo se platisca notranji del.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

No danes sem še razstavil sprednje zavore. Ko sem sestavljal čeljusti sem premalo namazal vodila zavornih ploščic in so mi zavore nekoliko neenakomerno prijemale.

Pa ko sem bil že pri delu sem še zamenjal vijake, ki držijo čeljust na vodila, saj sem imel dva vijaka kvalitete 8.8 dva pa 10.9. Sedaj pa so vsi štirje novi vijaki kvalitete 10.9 kot morajo biti. Privoščil pa sem si še kapljico loctite-a za vsak slučaj.

Slika


Slika
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Hvala za odgoovr, grem v Mavrico v naslednjih dneh in uredim!
:wink:

Lover, za projekt in vztrajnost pa še enkrat kapo dol!
=D>
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Tej temperaturo odporni barvi je ime PIROLIT. Sem tudi jaz z njo barval izpušni kolektor, ohišje turbine..... dobra zadeva!
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Tocno to.
Prej poklici, ker nimajo povsod. V mojem primeru so imeli samo na trzaski (lj), drugje pa ne.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Dobr da si menjal vijake in jih predvsem zategnil pa lepil.
Da ne boš imel takih prigod kot jz :D
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

He he! Grega prej sem imel samo zategnjene pa je držalo 3000km, ampak odkar si me ti prestrašil sem jih raje še zalepil!!

Danes sem pa skoraj cel dan porabil, da sem pri mehaniku premetal cel zaboj vijakov, da bi našel primerne vijake za sprednje amortizerje. Originalni so bili namreč uničeni, pa sem jih ko se mi je mudilo nadomestil z 2 ki sta imela grob navoj namesto finega, 2 sta bila pa prekratka za par mm. Seveda šele po tem, ko sem našel 4 komade sem opazil, da sem že lani kupil nove vijake ustrezne kvalitete in dolžine ter jih dal pocinkati potem pa pozabil nanje #-o

Potem sem pa še sam sebi za novoletno darilo nabavil zvočnike :)
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Never ending story! :mrgreen: =D>
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Včeraj sem dobil zvočnike! Ne rabimo razpredat o kvaliteti le teh, ker sem kupil najcenejše! Pa tudi priklopit jih nameravam na 20 let star radio v avtomobil, ki je zelo glasen... :lol:


Sem jih nahitro zmontiral, ker sem želel preverit, da pašejo v originalne odprtine za zvočnike, ki so v armaturki. Ovalni zvočniku 10 x 15 cm OLDSCHOOL!!!

Slika

Potem sem pa odkril, da je neka brihta na originalni inštalaciji odščipnil konektor za priklop avtoradia in sem ga moral letet kupit....

Danes pa sem se glede na to, da imam avto na dvigalu raje lotil stvari za katere rabim dvigalo. Najprej sem preveril od kod mi PONOVNO kaplja hladilna tekočina in olje servo volana. Iz neznanih razlogov izgleda, kot da mi popuščajo objemke na ceveh! Nikoli še nisem slišal za tak primer ampak za nekatere od objemk, ki so bile opazno premalo zategnje sem 100% da sem jih lani zategoval, ko sem preučeval od kod kapljice. Moram jih markirat, da bom videl če res popuščajo same od sebe...

No ko sem zategnil vse živo objemk, sem se pa spravil čistit podvozje in motor, kolikor pač dosežem z prsti in krpicami. Precej prahu se je ujelo in nalepilo vsepovsod, ker je vse mastno. Pa tudi puščalo mi je precej tekočin od vsepovsod in je že malo zanemarjeno izgledalo vse skupaj.

Potem pa sem se za zabavo odločil še preverit, če so vijaki zadnjih koles kaj boljši kot sprednji, kateri so vsi uničeni. Takole izgledajo vijaki prednjih koles, ki komaj da še imajo kaj navoja!

Slika

Potem pa sem se spravil še čistit prah in umazanijo okoli zadnjega mosta in takrat sem opazil, da je okoli zadnjih zavor abnormalno veliko prahu!

Slika

Mehanik me je hitro povprašal po zdravju, ko sva ugotovila, da sem pozabil nastavit razdelilec zavorne moči. Ups... #-o

Glede na to, da sem se potrudil očistiti in pobarvati sprednje zavore se mi je zdelo smiselno, da to naredim še zadaj, saj rjasti robovi diskov res niso privlačni za oko!

Slika

Na zadnji desni čeljusti pa sem opazil, da sem bil pri montaži nepazljiv in sem poškodoval protiprašno gumico! Pa imam spet delo, da poiščem novo... :doubt:

Slika
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Tebi pa res ni dolgčas...
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

No danes sem navdušeno začel dan presrečen, da sem dejansko dobil set gumic za zadnjo čeljust na zalogi! Skok do trgovine in urica ali dve dela pa so bile zadnje zavore kompletne. =D>

Ker v 3000km nisem zaznal nobenih težav s pogonskim sklopom, sem se odločil, da bom dokončno zategnil še matice polosovin. Te sem, ko sem avto sestavil zategnil samo na pištolo, ker zavore še niso bile utečene in niso zmogle zadržati 29kg momenta za zategnit. Pred tem sem še nebodi ga len 'za ziher' še enkrat odzračil zavore potem pa sem napadel matice z moment ključem in jih potem zakernal.

In z svojim delom sem bil neznansko zadovoljen natančno 5 sekund dokler nisem ugotovil, da se sprednja kolesa ne vrtijo. WTF??? #-o

NE ME JEBAT!!!!

Dokler nisem zategnil matic polosovin se je vse vrtelo OK, potem pa nič več. Natančen pregled je pokazal, da se prišlo do nekompatibilnosti med polosovinami in premniki. Polosovine so iz avta, ki je imel ABS, premniki katere sem sedaj namestil pa so za avto brez ABS. In med temi premniki je kakšen mm razlike med kolesnim končnikom in polosovino. In ker sem bil tolk flegma, da sem si pripravil druge premnike in vanje zaprešal ležaje, nisem opazil te razlike in sedaj se mi malo trga ](*,)

Slika

Na desni strani sem celo imel srečo, da je zobnik - venec za ABS na desni polosovini snemljiv obroček in ga je bilo možno odstranit.

Slika

Žal pa na levi strani venca ni možno sneti iz homokinetičnega zgloba, zato sem ga moral demontirati in gre jutri k strugarju.

Slika

Kamasutra je za amaterje...
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

iz problema v problem #-o :mrgreen:
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Uporabniški avatar
SchumacherM
Alfist
Alfist
Prispevkov: 389
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 9:03 pm
Kraj: Velenje

Lancia.

:mrgreen:
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Sadomazo projekt! :P
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

v stilu "nič nas ne more presenetiti.." :)
Zadnjič spremenil skyblue, dne Sr Jan 08, 2014 8:12 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Odgovori
  • Informacija