Še sam ne vem kam sem izginil vmes za eno leto
Ampak ja lani sem se samo parkrat zapeljal okol bajte pa na tehničnega. Še tam sem imel zaplet okoli izpušnih plinov in zataknjene čeljusti zadaj desno. Potem je bilo pa počasi že konec sezone.
Vmes sem zamenjal službo za malce bolj normalno in mulci so sedaj malo večji pa sem se lahko letos končno speet posvetil svojemu "prvemu otroku"!
Bencinska črpalka deluje še vedno super, novih nekih težav nisem zaznal imam pa še kup nedokončanih malenkosti. Zato sem si lepo rezerviral termin v delavnici in začel delat! Lancia v naravnem okolju:
Najprej sem se lotil pregleda od kod se je pojavila neka manjša zračnost na podvozju na katero so me opozorili na tehničnem. In glej ga zlomka izkazalo se je, da sem roke privil direktno na karoserijo vmes je bil pa še "body". Original vedno zaščitijo te površine, da na takih mestih lepo nasede kovina na kovino. Ampak kot amater tega nisem vedel
Tukaj se vidi koliko je nastalo zračnosti. En vijak sem pustil kot je bil zategnjen na 5kg pred leti ko sem sestavlal, drugega pa sem ponovo zategnil. Pomoje za blizu 2mm razlike!
No pa bo kar veselo vse to demontirat, očistit, zmontirat nazaj in zategnit.
Potem sem se lotil menjave zobatega jermena, ki je sedaj že vsaj 5 let star. Kljub temu da ima samo 5000km je škoda tvegat zaradi gumijastega dela, ki stane par €.
Tokrat, ko sem imel vse razkopano sem videl, da je na naležni površini pod jermenico vse malo potolčeno. Očitno od tod izvira tisto mahedranje jermenice, ki mi je povzročilo toliiiiiko težav pred leti, ko se motor ni hotel zavrtet čez 2500 obratov. Veliko se v tej situaciji ne, da naredit, trenutno si pa ne morem privoščit jemati gredi iz motorja. Tako sem samo s pilo probal pobrat "špice" tam kjer je potolčeno in pobrusit malo naležne površine jermenic.
In sestavil nazaj skupaj:
Jermen balans gredi je ostal zunaj, ker imam na sumu, da se mi slabša pritisk olja zaradi tega, ker so mi slabo zamenjali drsne ležaje balans gredi. Tako bodo sedaj počivale do nadaljnega...
Po potem sem lepo sestavil vse skupaj, ponovno preklel vse svetnike ob sestavljanju pokrovov jermena....
Sproti sem še popravil mehanizem brisalcev, ki mi je odpovedal leta 2015
, na novo napeljal inštalacijo AFR merilca, tako, da se je sedaj ne vidi več...
In potem PRESENEČENJE avto ne vžge več.
Še preden sem spustil ključ se mi je prižgala lučka, da če sem imel moral pri opletanju jermenice pobrusit zobce, da sem imel enakomeren razmak, se je to sigurno vse podrlo ko sem ravnal naležne površine. Na hitro pogledam:
Razmak vsaj 2 mm...
Sem se raje kar pobral domov in na dopust