Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Vse o oldtimerjih, izkušnje, obnova,...
Odgovori
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

Ko bi se vse skupaj končalo le pri zjebani haubi in vetrobranu :?
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Naredilo se je kar se naredi ce nisi z glavo pri stvari... na kratko povedadano nisem dobro zaprl haube in se mi je odprla na avtocesti. Tako sem dobil zvito haubo in poceno vetrobransko steklo...

To se nebi bilo tako hudo. Problem je nastal, ko sem se hotel cimhitreje odpeljat iz odstavnega pasu in sem zaloputnil haubo dol da se lahko odpeljem.

Pri tem se je pa amortizer haube, ki je bil zvit snel in udaril v pokrov jermenov. Kosi plastike so pa padli med jermene. Cesar nisem opazil in se se odpeljal na pocivalisce. Tam je pa avto ugasnil. Izkazalo se je da je kos plastik polomili senzor odmicne gredi in povzrocili, da je preskocil jermen.

Najprej sem se mislil, da bo to to pa sem zamenjal jermen in senzor vendar je avto delal samo na 4 cilindre. Test kompresije na 4 cilindrih 10.5 na cilindru 1 pa cista 0...

Slika

Zviti sesalni ventili na prven cilindru. Butam z glavo ob zid... sredi nenormalne guzve v sluzbi in selitve doma se strojelom na avtu...
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

Nisi rojen pod srečno zvezdo. Treba se je tolažit s tem, da bi bilo lahko še hujše, če je to sploh mogoče.
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Neugodno, sila neugodno! :(

Ampak, kako se ti je pa lahko odprl pokrov motorja med vožnjo? Kappa ima spredaj kavelj, ki zadrži tudi odprt pokrov. In je treba za odprtje pokrova motorja pokrov najprej malo pritisniti navzdol, da pri odpiranju pokrova lahko odmakneš kavelj. Sem se že vozil z odprtim pokrovom motorja in sem bil navdušen nad to rešitvijo, ki prepreči samodejno odpiranje pokrova motorja.
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Murphy ti je zgleda sledil ta dan ... :( :(
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

Damijan napisal/-a:Neugodno, sila neugodno! :(

Ampak, kako se ti je pa lahko odprl pokrov motorja med vožnjo? Kappa ima spredaj kavelj, ki zadrži tudi odprt pokrov. In je treba za odprtje pokrova motorja pokrov najprej malo pritisniti navzdol, da pri odpiranju pokrova lahko odmakneš kavelj. Sem se že vozil z odprtim pokrovom motorja in sem bil navdušen nad to rešitvijo, ki prepreči samodejno odpiranje pokrova motorja.
Ne drži dost. Na AC spusti. Sem mel kot mali isto izkušnjo v 164 s fotrom.. sredi AC puf, tema. Po nekem čudeže je pri nas zvilo izključno havbo in vse ostalo brez posledic jo odneslo..

Drugače pa res smola, kako zaporedje nesreče se ti je zgodilo :doubt: Ko sem vido sliko sem prvo pomislil, havbo je odprlo..
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Avto je bil parkiran z nosom v zivo mejo in sem priscipnil nekaj grmovja... zato se kavelj ni dobro zaprl verjetno. Ker drugace je deloval zaklep varnostni. To je bila cist moja napaka.

Ampak z deli se pa drama kar ne konca... Nekako sem uspel vpasat hladilnik klime. Ventilator od theme nima istega motorja in gre v arhiv...


Slika

Sem pa potem podrl motor in zamenjal lezaj, ds ne bo vec drgnil.

Slika

Upam da bo sedaj nekaj casa mir z klimo...

Po pregledu glave sem se odlocil za menjavo vseh sesalnih ventilov in drocnikov z novimi. Izpusni ventili so nedotaknjeni in ostajajo z drocniki na svojem mestu.
Vsi ventili so pobruseni s pasto in zamenjani so tefloni.

Slika

Glava bo pred montazo se ociscena.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Mocno bode v oci, da je motor poln zazganega gareza. Na glavi se vidi nekaj ga, ampak karter je pa porazen. 1 cm pudinga.


Slika


Slika

Kar nikakor ne gre skupaj z servisnimi listki, ki jih ima avto. Servisi delani vsako leto na cca.10kkm...

Slika

Tole je al Krunoslav mal nategoval pa ni menjal olja ali pa so listki kr neki izmisljeni...

Tako, da sem samo za ciscenje karterja porabil pol dneva...

Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

@killer: če je pravilno nastavljeno, drži in zadrži. Saj je temu namenjeno.

@lover:
vodila si pustil stara?
Si preveril glavne in ojnične?

Ko imaš vse razdrto preveri, ker udarec pri ventilbatzabavi.press naredi veliko, čeprav ni opaziti. Pokaže pa čas svoje...
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Vodila sem pustil pri miru. Izgledajo ok in ventili lepo tecejo. Trenutno si tudi ne morem privoscit menjave vodil in sedezev nimam niti casa niti denarja.

Bom rizkiral pa ce bo treba glavo kasneje rihtal ali pa bom rihtal rezervno.

Sem pa zamenal glavne in ojnicne lezaje. Sicer so izgledali kot novi ampak ce je ze podrto... so tudi prej bili v planu da se menjajo. So pa nenormalno lepi glede na neredno menjano olje. Na sliki so tastari glavni.

Slika

Pa se ojnicni.

Slika

Zamenjat planiram se batne obrocke ampak imam cele zaplete ze 2 tedna z dobavo. Narocil v GMT da bo prej prislo pa makar placam vec in dobim nakonc ene napacne. Bi jih pa rad menjal, da je potem nekako spodnjo del malo refreshan. Recmo tamala generalka.
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Razkopal sem pa vse za pregledat vkljucno z drocniki. Tkole izgleda ko ga spravis ven... vidi se zazgan garez od olja. Prakticno nemogoce ga je stisnit skupaj. To je razlog da zacnejo stari drocniki ropotat...

Slika

Dal sem jih narazen, spral in osmirglal z 1500ko da so lepi. Po posegu se premika lepo da ga stisnes 2-3mm.

Slika
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Po zapletu z napacnimi dobavljenimi obrocki iz GMT sem iz autodoc dobil taprave.

Slika

Tko da zdej imam vec ali manj vse sestavne dele. Edino tale cevka je ze na odhodu pa se nimam nadomestka. Nekako se mi pa ne daje 50€ za 20cm gumijaste cevi.

Slika

To mi je res mal huda za te cevke. Pa se ziher nisem katera je prava. Tako da sem poiskal bolj moderno alternativo.

https://www.turbozentrum.de/Oil-return- ... ng-version" onclick="window.open(this.href);return false;

V upanju da bo to spilalo...
vivora
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 223
Pridružen: Po Jan 03, 2011 10:46 am

Takšno gumjasto cevko imam še jaz nekje doma. To je iz turbine na blok?
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Prejsni teden sem se zagnal in pobral bate ven, ocistil bate, montiral nove batne obrocke in nabil bate nazaj v blok. Slisi se simpl je pa zelo zamudno.

Bati zunaj in ciscenje rez za batne obrocke. Je kr precej zazganega olja bilo v rezah.

Slika

Bati ocisceni in pripravljeni na sestavo.

Slika

Obrocki gor. Pazi na rotacijo rez na obrockih.

Slika

Lepo prosim kape dol za itaijanskega turbo bencinarja z 300.000km na stevcu kako ima lepe cilindre! Lepo vidni risi honanja, brez roba...

Slika
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

In potem bate nazaj notr.

Slika

Ob sestavi se mi je pripetila manjsa neusecnost in sem pomesal 2 spodnja dela ojnic. Se dobro da je mehanik za mano sel preverjat in opazil, da imajo 4 ojnice normalno zracnost ena se pa ne premika. To bi skor 100% zaribalo zelo na hitro. Malo sem jih slabo oznacil ob demontazi in se ze naredi neumnost. Potem mislim da sem nasel pravi vrstni red. Lezaje mazem z mastjo za sestavljanje motorjev.

Potem je bil na vrsti karter. Ampak se mi je zameril ze na delti ta sistem gumijastih cevk. Ceprav je tukaj ze precej boljsi ker je cevka zascitena in daljsa da se manj zajebavas z njo. Me je pa pogrelo, da stane 45€ ta 20cm gumijasta cevka. Zato sem malo pobrskal in nasel bolj moderno alternativo.

Vsaka zenska vam bo povedala da gumijast one ni prava stvar...
Slika

Po 3 urah tuhtanja in predelav:

Slika

Slika

Super ponosen na predelavo. Moral sem potegnit ven obstojec prikljucek, vrezat navoj v karter in predelat navoj na cevki iz 22 na 18mm. Tako da zaenkrat upam da imam to urejeno. Ce mi pa be znese (@vivora) mi pa ne vrzt stran cevke morda jo bom se rabil...
Odgovori
  • Informacija