Corvetta

Vse kar se tiče legalnih dirk
Odgovori
Uporabniški avatar
zoranwagen
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1371
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:18 am

Najmočnejša vetta

past/copy

ich präsentiere euch das vielleicht stärkste strassenauto europas
die vette von nascar klaus
793 ps obwohl sie oben raus etwas schlupf hatte
lachgas möglich bis 300 ps wegen traktionsproblemen ist er aber meistens mit 150 ps eingedüst.
893 NM, mit lachgas über tausend
180 auf 274 nach 5,3 sec was auch die zeit ist welches das auto braucht um die komplette kraft zu enfalten und herrn ING. Andreas Gabat eine halbe stunde verstummen ließ
diese werte wurden natürlich ohne lachgas gefahren
0-300 wird noch getestet aber schätzungen belaufen sich auf unter 20 sec.
tests mit einem motorrad der marke GSX/R 1000 K4 neuestes modell zeigten das es gegen die vette von hundert weg nix zu holen gibt,allerdings mit lachgas
das fahrzeug ist komplett strassentauglich und wird dort auch seit 40,000km problemlos bewegt.
der motor ist ein 7l sauger aus der nascar serie.
das fahrzeug wurde für die rundstrecke gebaut was auch die eher dürftige 1/4 meile zeit erklärt.
12 low mit strassengummi 11 high mit slicks allerdings immer über 200 km/h.
inoffiziel ging sie mal 11,02 bei 224 km/h mit slicks.
das brettharte fahrwerk und der explosionsartig ansprechende motor mit der vielen leistung lassen bis 200km/h nur bedingt traktion zu
so genug geredet jetzt ein paar bilder

Slika

Slika

Slika

Slika
majaCRX
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 508
Pridružen: Sr Nov 26, 2003 7:02 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: SG

PREEEEEEEEEEEVOOOOOOOOOOOD #-o
Uporabniški avatar
Byrkus
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 224
Pridružen: Sr Avg 06, 2003 2:48 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

Predstavljam vam verjetno najmočnejši cestni avto v Evropi, vette od Nascar Klausa
793 KM, čeprav je na vrhu bilo nekaj zdrsavanja
smejalni plin je možen do 300 KM, zaradi težav s trakcijo je običajno znižan na 150 KM
893 Nm, s smejalnim plinom čez tisoč
180 do 274 v 5.3 sekunde, kar je tudi čas, ki ga avto potrebuje za razvitje celotne moči, in g. ing. Andreas Gabat je bil pozneje pol ure tiho (sem tole prav prevedel???)
te vrednosti so bile seveda dosežene brez smejalnega plina
0-300 še testirajo, ampak predvidevanja tečejo nekje pod 20 sekund
primerjalni testi z motociklom GSX/R 1000 K4 najnovejšega modela proti vetti kažejo, da ga od 100 km na uro več ne more doseči - vendar tukaj s smejalnim plinom
avto je povsem primeren za cesto in je brez težav prevozil 40.000 km
motor je 7-litrski normalno polnjen agregat iz serije nascar
avto je bil izdelan za krožne dirke, kar tudi pojasnjuje nekoliko slabše čase na 1/4 milje
nizkih 12 s cestnimi gumami in visokih 11 z gladkimi, vendar vedno nad 200 km na uro
neuradno je enkrat peljal 11,02 @ 224 km na uro z gladkimi gumami
podvozje je zelo trdo, in k eksplozivni motor z ogromno močjo do hitrosti 200 km na uro prepušča le malo trakcije
dovolj rečenega, tukaj je nekaj slik


OK. Tole je moj prevod. Menda bo za prvo silo. ;) In upam, da je vsaj kolikor toliko verodostojno vse skupaj.
Sem citroënar... pa se med alfisti vseeno dobro počutim... :D Slika
Uporabniški avatar
prjatu
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3940
Pridružen: So Jan 24, 2004 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

No, če je pa Gabat ostal tiho, potem pa že mora bit strup tole. Namreč Gabat je znan predvsem po predelavah kakšnih escortov na 800+ konjskih moči. Njegove umetnije se je dal videt tudi na dirki v Ilirski Bistrici.
Je pa predelal tudi kakšno Alfo http://www.mailaender.at/zillinger/zillinger2.htm
Pa še stran od Gabat-a http://www.gabat-tuning.at/
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa

Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
Uporabniški avatar
zoranwagen
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1371
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:18 am

Byrkus napisal/-a:razvitje celotne moči, in g. ing. Andreas Gabat je bil pozneje pol ure tiho (sem tole prav prevedel???)


nizkih 12 s cestnimi gumami in visokih 11 z gladkimi, vendar vedno nad 200 km na uro

neuradno je enkrat peljal 11,02 @ 224 km na uro z gladkimi gumami
Stari, čist okej si prevedel!
Mogoče namesto gladke gume-slik gume!

Pa z hitrostjo zraven časa hočejo povedat s kakšno končno ima avto na 1/4milje
Uporabniški avatar
zoranwagen
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1371
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:18 am

prjatu napisal/-a:No, če je pa Gabat ostal tiho, potem pa že mora bit strup tole. Namreč Gabat je znan predvsem po predelavah kakšnih escortov na 800+ konjskih moči. Njegove umetnije se je dal videt tudi na dirki v Ilirski Bistrici.
Je pa predelal tudi kakšno Alfo http://www.mailaender.at/zillinger/zillinger2.htm
Pa še stran od Gabat-a http://www.gabat-tuning.at/
Aja tole pa nisem vedel!!!! Sem mislil, da govorijo o kakem kolegu, ki se pač malo spozna na motorje!
Uporabniški avatar
zoranwagen
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1371
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:18 am

Glede na objavljene podatke so se začeli avstrijci kregat glede tega, če je to najhitrejši evropski avto al ne!

Argumentiranje zakaj naj bil najhitrejši:


das ist schon insofern aussagekräftig da Herrn Gabats schnellster eigener Rennwagen, das Mass aller Turbodinge sozusagen, dafür um Längen länger braucht. Wenn das einem Herrn Gabat absoluten Respekt abzollt kann es sicher auch allen anderen Respekt abverlangen gleich ohne wieder mal alles in Frage zu stellen.

es wär nicht gepostet worden wenn es bis dato ein nicht absolut unübertrefflicher Wert gewesen wäre, nichts das jemals auf dem Prüfstand bei Herrn Gabat war konnte diesen Wert auch nur annähernd erreichen.

Bzgl. Strassenauto, jetzt Suprawerte heranziehend (sprich Prüfstandswerte mit NOS), sind es ja dann 790PS + 300 PS NOS, damit weit über 1000PS. Da wird es in Europa schon ganz schön dünn....
Uporabniški avatar
prjatu
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3940
Pridružen: So Jan 24, 2004 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Zoran, ampak bi ti bilo veliko ljudi hvaležnih če bi tole iz nemščine magari v štajerščino prevedel, za tisto vsaj imamo slovar :D
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa

Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
Uporabniški avatar
zoranwagen
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1371
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:18 am

prjatu napisal/-a:Zoran, ampak bi ti bilo veliko ljudi hvaležnih če bi tole iz nemščine magari v štajerščino prevedel, za tisto vsaj imamo slovar :D
okej!na brzino nimam časa se trudit...hehehe
Uporabniški avatar
zoranwagen
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1371
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:18 am

zoranwagen napisal/-a:Prevod za žabare, ki niso tolko, da bi se en svetovni jezik naučili...hehehe

najhitrejši dirkalni avto od Gabata, merilo vseh turbo avto tako rekoč, rabi precej počasnejši. Če Gabat pokaže strahospoštovanje potem bi to lahko nardili tudi ostali brez, da takoj v vse dvomijo.

Podatki se nebi objavlji, če nebi bili resnično neprekosljivi do dneva meritve. Nič kar je dosedaj blo pri Gabatu na meritvah ni doseglo niti podobne rezultate.
...sory...za lepši prevod res ni cajta...
Uporabniški avatar
zoranwagen
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1371
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:18 am

No kregarija se nadaljuje...mi je pa tale najboljsimpatična:

wenn mich nicht alles täuscht fuhr er 2001 in punitz 10,24 @ 224 km/h auf 430meter weil sich die veranstalter vermessen hatten.

folk sprašuje kolko rabi od Gabata Cossi na 1/4 milje...edini cajt, ki ga ma je na 430 metrov, ker se je organizator zmotil pri meritvi
Odgovori
  • Informacija