zoranwagen napisal/-a:Turtle napisal/-a:Tole je supra drgač ,ne? Je pol tisto Toyotin motor?
Tole je Toyota Supra...s tem, da motor je od enega ameriškega predelovalca-pozabo ime in je vprašanje kok še ma to skupnega z serijskem motorjem!?
Kaj vem...morda se motim. Slišal sem za te ali pa podobne motorje in bi naj bil baje tip "2CJ" če nisem v temo brcno...
Karter morda(oljno korito v SLO)
mogo je tak vse menjat.
Motor:
Bate z obročki, ležaje, vse ojnice, motorno gred, oljno črpalko, morda celo mostove za motorno gred in ziher tudi njih vijake(večji močnejši), glava bi težko ostala originalna, če bi jo z čem prevleko morda da bi zdržala, saj z takimi konji mora tubina tud dat nekaj pritiska (moje mnenje vsaj 1.8 bara pa tja do ...3..??) nevem. Tesnila, vodno črpalko, valje...
Morda je blok enak ostal in karter samo, pa še za to dvoje je vprašanje. Karter originalen karter morda nebi dovolj hladil olja-ne ma to ma ziher hladilnik za olje, kaj te razmišljam, pa je lahk karter originalni.
Glava:
Celo, če ne pa gredi za ventile vzmeti močnejše ziherce za ventile, valda pol tudi ventile, njih sedeže, dračnike, predelava hladilnih kanalov...
Prečk za gredi po mojem ni rabo menjat, te bi zdržale originialne in vijaki tud.
kolk dnara pride tak motor oz predelava? 15K€ ?? Samo motor brez turbine in intercoolerja, čiponga še pol sledi(neskončno brezno)
4WD pa nena gre skup spravit al ne? RWD je že tak v tem primeru boljši od FWD. Kaj bi blo da bi še bil FWD po vrhu. Nikam...