Zdaj bom verjetno vse lastnike 2.0 TS malo šokiral. Z mojim motorjem je nekaj narobe... Zdaj, ko sem popravil cev od LMM-ja do motorčka mi je poraba padla iz dobrih 10 litrov na 7.9 litra Na črpalki sem samo gledal
TribesMan napisal/-a:Torej še en tuner ki ne ve kako se tuna alfin EDC16 in dela vse z "duration" mapami...
Čaki, čaki, tle je potem nekaj hudo narobe.
Do sedaj po vseh info ki jih imam (veliko tuci iz ita) po čipanju BC še bolj laže.
Ti praviš da ne..hmmm.
Koliko ti tebi golfa?
Po čipanju laže več, če je tuner delal tako, da je podaljševal čas vbrizga injektorjev. Kar sicer dela veliko tunerjev... Ker veliko hitreje prideš do efekta, ni pa to pravi način...
alfa_samec napisal/-a:Zdaj bom verjetno vse lastnike 2.0 TS malo šokiral. Z mojim motorjem je nekaj narobe... Zdaj, ko sem popravil cev od LMM-ja do motorčka mi je poraba padla iz dobrih 10 litrov na 7.9 litra Na črpalki sem samo gledal
alfa_samec napisal/-a:Zdaj bom verjetno vse lastnike 2.0 TS malo šokiral. Z mojim motorjem je nekaj narobe... Zdaj, ko sem popravil cev od LMM-ja do motorčka mi je poraba padla iz dobrih 10 litrov na 7.9 litra Na črpalki sem samo gledal
Take that, dizelaši!
kupim 2.0 TS motor
Se vedno vsaj 2 litra preveč Dokler ni domet z enim rezervarjem vsaj blizu 1000km se ne pogovarjamo
TribesMan napisal/-a:Meni laže točno tolk kot pred čipanjem.
Po čipanju laže več, če je tuner delal tako, da je podaljševal čas vbrizga injektorjev. Kar sicer dela veliko tunerjev... Ker veliko hitreje prideš do efekta, ni pa to pravi način...
Se pravi, lajično, če ne podaljšaš časa vbrizga pa dvigneš pritisk....
Tudi to verjetno ni najboljše.
Verjetno je kombinacija vseh parametrov najboljša.