Torej Noben ni prav napisal oz se razpisal kak se jim obnesejo ti Xenon kit-i.
First Hand Experience me zanima.
Kak dolgo vam delujejo in, če je primerljiva svetloba - svetilnost z original Xenon lučmi.
Namreč iščem redkeje najdeno 5000K svetlobo.
Vaše izkušnje pa vseeno al so 4300, 5000 ali 6000K
Morda kdo s 166 (1999-2003) Xenon HID zadevo??
Ne mi o homologaciji. Imam serijsko pranje žarometov ne pa autoadaptive sistema za višino. Torej No-Go. Bi pa imel xenon, ker zdaj to kaj imam je "tema" pa imam očiščene žaromete, fokuse in leče.
H4 me pohodi v kratkih lučeh. Dočim dolge pa so reflektorji.
Luči pa nimam uničenih.
Namreč sem razmišljal kr 2 kita kupit za kratke in dolge.
Primarno seveda kratke .. oz že skoraj obvezno.
Jaz sem za GTV kupil 2 xenon kita, prvi 6000K mi je delal nekaj mesecev, potem pa sem kupil drugega 4300K, ki je svetil neprimerno bolje, pa še po 3 letih dela.
Drugače pa 4300 K najboljša svetilnost, bela svetloba.
5000K slabša svetilnost, brilijantno bela, potegne na modro zvečer.
6000K sveti še slabše, modra svetloba.
Vse kar je več, pa sveti še bolj slabo in vedno bolj na vijolično.
GTV ima isto lečo, HB3 svetijo neprimerno slabše kot xenon žarnice.
Za dolge luči je pa brezveze imeti kit, ker žarnica potrebuje par sekund da se ogreje, s tem, da se ji krajša življenjska doba s stalnim ugašanjem in prižiganjem. Močno skrajša.
Ja saj res ugašanje pa vklaplanje. Sem že nekje slišal za to ampak mi je bolj mimo letelo kot, da bi si zapomnil. Torej s prekomernim prižiganjem bodo prej hin ja. To niti pomislil nisem in tud tak bolj na 1/4 vedel.
Saj za dolge nebi bil nek problem. Tisto uporabljam od Narve 85W
Torej priporočaš 4200K ne?
Sem bral malo okoli in se izobraževal in očitnoje je to tud najbolj pametna odločitev. Pač veš kak je .. malo te tisti "blue light" efekt mika, če že imaš xenon
Tisti modri xenon sij je samo moteč, nič drugega. Resda so podnevi luči bele, toda ponoči, še posebej pa v snegu pa postane vse modro - še obcestni znaki.
4300K je najbolj svetla izvedba in najdlje traja. Večja ko je številka Kelvina, hitreje preide svetloba žarnice do vijola barve.
Pri dolgih je pa problem zamika polne svetlobe. Večina bi-xenon žarometov ima neko premikajočo se zaklopko, ki premika snop svetlobe, ne ugaša pa žarnice.
Edit: poglej v galeriji od moje GTV primerjavo v istem avtu 4300K vs 6000K. Strani se ne spomnim, najbolje da uporabiš iskalnik pa boš hitro našel.
Jaz sem tudi razmišljal o xennon kitu, ampak kakor zna biti na koncu problem in rizig raje pozabim. Dobro je edino ker ima 159 leče. Samo če kakšnemu policistu padeš v roke bo hitro opazil, da ni to to.
Pri svojih 4300 jaz še vseeno opazim modrikast rob na cesti.
Kako se pa obnesejo ... hja kupljene v slo so crknile po enem mesecu čez garancijo, sedaj pa furam pol cenejšo vrjanto iz nemčije (eBay) pa zaenkrat še ni problemov.
Svetilnost ... že orihinal H7 se mi ni zdel slab, tole je pa še boljše.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Jaz sem v svoji 146ki takrat zmontiral xenon kit, 4300K. Razlika med navadnimi žarnicami in xenon je neverjetno velika. Problemov 5 let nazaj s policaji nisem imel, četudi je xenon takrat obstajal samo na rižibiži hondah in avtomobilih višje klase. Niti na tehničnem ni zadeve komentiral.
Ker imam sedaj na P407 luč z lečo sem pred enim letom - cca 40.000km notri vtaknil xenon kit. Enake barve, 4300K. Dela brez problema, da o vidljivosti ne govorim.
Največje razlike napram navadnim žarnicam se opazijo v snegu ter dežju ponoči. Črte in znaki na cesti dobesedno izstopijo. Tudi tukaj z zakoni nisem imel težav. Ne pri nas, ne pri severnih sosedih.
Edino moteče mi je, ko prižgem ali meglenke ali dolge luči, ko se mešata rumena in bela svetloba.
Sicer pa iz naših koncev nimam še nobenega prijatelja, ki bi mi iz prve roke povedal, da je zaradi xenon kita imel težave s policaji.
Kot sem napisal imam originaj pranje žarometov, tak, da nek problem nebi smel bit, tud glede tega. Pač auto adaptive nimam.
Sicer že prve 166 so že imele xenon od doplačilu. Zanimale so me samo vaše izkušnje. Torej bolj sem raziskoval vse skupaj pa ko prebiram vaše opise bolj se mi zdi edini pravilni 4300K kit.
Jst sem imel original xenon v svoji 166ki...žarnice so ble 4300k. Vidljivost odlična, sploh v dežju je razlika napram navadnim velika.
Edino, kar sem opazil je, da je pozimi treba malo večkrat spucat luči na roke akdar sneži, ker se xenon ne greje in zamrznejo šipce od luči, tako da svetloba ni lepo usmerjena.
Drugače pa, če imaš original pranje žarometov, pa če lepo skriješ balaste se vrjetno ne bo nihče vtikal, sploh če bo 4300k.
Hha .. a zamrznejo?? To pa zaj prvič slišim.
Balaste skrit nebo problem ker imam okol motorja če vse plastike in se pod pokrovi za luči znajo zelo lepo pospravit.
4300 naj kr bo ja. Dovolj ste mi razložli zadeve glede tega in izkušnje so tud prepričajoče.
Ja navadna žarnica greje steklo luči, tko da se pač sneg sproti topi. Pri xenonu je pa te toplote veliko manj tako, da se pri intenzivnem sneženju lahko zgodi da malo pomrzne luč po površini. (Svetilo bo še vedno zadosti, samo se pozna da sveti "kar nekam", ker se svetloba čudno razprši.)
Naj te ne skrbi, to sm opazil samo ene 2x ko je vrglo res veliko snega na enkrat.
Me pa za to ne skrbi, imam pranje žarometov pa še zimski vitreks je not in če slučajno tak zamrzne, da nebom nič videl bom pač 2-4× na zimsko sezono luči sčistil
Vsi, ki pišete, da original pranje in super duper skrivanje balastov od HID zadostije, vam svetujem, glede na to, da ste v zmoti, da menjate še plastiko luči in pa ročno nastavljanje snopa! Kajti, vsi podatki o žarnici so na luči in original xenon nima ročnega nastavljanja snopa !