LPG / Predelava na plin - AR 159, 2.2 JTS

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Foggy napisal/-a:Blok motorja je od GMa, Alfina je samo glava, tako da motor nima nikakršne veze z prejšnjimi TS motorji. Motor drugače poganja veriga.
Torej Oplov 2.2??

Ta, ki je v Speedsterju??
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Oplov ja :). Pa baje ima v enem delu obratov malce manjke v navoru, se da zrihtat z remapom, tovarna pa ni nikoli izdala nobene posodobitve, odgovor tovarne na to pa je bil, da so zaključili z razvojem tega motorja.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
gandalf
Alfist
Alfist
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

Tudi sam imam avtomobil predelan na plin (2.0 TS). Pri zadnjem servisu sem isto vprašanje, namreč če se da JTS predelat na plin, zastavil tam (lepo bi blo nabavit kak mlajši avto) in v odgovor dobil sledeče: JTS se v nobenem primeru ne izplača. Zakaj? Ker baje Plineks oz. katerikoli drugi predelovalec (ta moj je pooblaščenec za Plineks) še ni razvil softwera, ki bi učinkovito deloval v motorjih z neposrednim vbrizgom. Baje ni broblem pri komponentah same plinske napeljave ampak v programski opremi, ki krmili vbrizg goriva. V vzroke se sicer nisva spuščala, ampak so baje na osnovi nekaj predelanih avtomobilov (v Slovenijiu) ugotovili, da ne gre. Deluje le pri nekaterih modelih 2.0FSI (točno določeni modeli motorja) pri drugih pa ne. Sicer motorji laufajo, ampak se nonstop baje prižigajo lučke za razne napake, ne delujejo 100% na plin, problemi so z vbrizgi goriva itd. V glavnem zadeva se ne izplača.

Naredli so baje eno Škodo z FSI motorjem, komplet instalacijo, natankali in pognali. Avto ni šel nikamor. In lastnik zdaj lepo čaka že krepko več kot pol leta na primeren softwer, ki bi omogočal delovanje. Stran vržen denar.
Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

gandalf napisal/-a:Tudi sam imam avtomobil predelan na plin (2.0 TS). Pri zadnjem servisu sem isto vprašanje, namreč če se da JTS predelat na plin, zastavil tam (lepo bi blo nabavit kak mlajši avto) in v odgovor dobil sledeče: JTS se v nobenem primeru ne izplača. Zakaj? Ker baje Plineks oz. katerikoli drugi predelovalec (ta moj je pooblaščenec za Plineks) še ni razvil softwera, ki bi učinkovito deloval v motorjih z neposrednim vbrizgom. Baje ni broblem pri komponentah same plinske napeljave ampak v programski opremi, ki krmili vbrizg goriva. V vzroke se sicer nisva spuščala, ampak so baje na osnovi nekaj predelanih avtomobilov (v Slovenijiu) ugotovili, da ne gre. Deluje le pri nekaterih modelih 2.0FSI (točno določeni modeli motorja) pri drugih pa ne. Sicer motorji laufajo, ampak se nonstop baje prižigajo lučke za razne napake, ne delujejo 100% na plin, problemi so z vbrizgi goriva itd. V glavnem zadeva se ne izplača.

Naredli so baje eno Škodo z FSI motorjem, komplet instalacijo, natankali in pognali. Avto ni šel nikamor. In lastnik zdaj lepo čaka že krepko več kot pol leta na primeren softwer, ki bi omogočal delovanje. Stran vržen denar.
Ne gre za to, ker pač ne znajo predelati takega avtomobila.
Pred meseci sem se zanimal za CX-7, ki ima direkt vbrizg goriva in pri tem sistemu (ne bom delal reklame firmi) so to naredili, tako, da zadeva deluje ... in celo avto sem peljel in moram reči, da se pelje odlično. V SLO jih je predelanih kar nekaj. Več na mazda forumu.

Kakšni dve leti nazaj sem spraševal to firmo (v bistvu je ista, kjer sem predelal jaz svojega atmosferca)... .2.2JTS je bila predelava v tujini homologirana, 3.2JTS pa ne ... kakšno je stanje sedaj ne vem.

Je pa res, da se pri motorjih z direktnim vbrizgov zadeva manj splača, kot če deluje 100% na plin ... ampak splača se pa vseeno, saj navsezadnje kuriš 80% plina, ki je cca 0,5EUR/l cenejš kot bencin.
Uporabniški avatar
Bearex
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2223
Pridružen: Ne Feb 04, 2007 10:32 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Štore

Glede predelave bencinskih motorjev z direktnim vbrizgom na plin ima po moje največ potenciala direkten vbrizg tekoče faze plina v cilinder. Sem se pred 2 letoma pogovarjal z enim Avstralskim inženirjem, kjer tak sistem razvijajo, samo ko sem opustil idejo o predelavi ne vem kaj se še dogaja na tem področju.
Bi bla pa zanimiva rešitev, ker nimaš problema z pregrevanjem injektorjev - prav nasprotno zadeva se še bolj hladi. Po njihovem mnenju je to še pozitivno ker na ta način lahko dobiš več zraka v motor, zaradi ohladitve zmesi v cilindru, ko brizgneš tekočo fazo v njega.

No, kaj več si lahko preberete na linku:
http://www.lpgli.com/features.html

če vas zanima seveda :lol:
Kaj me moti na moji Alfi?
Pravzaprav nič drugega kot zavistni pogledi lastnikov drugih znamk, ki jim je Alfa všeč, a si je ne upajo imeti.
Uporabniški avatar
gandalf
Alfist
Alfist
Prispevkov: 493
Pridružen: Če Mar 08, 2007 10:54 am

Liquid Injection is almost the only LPG fuel system which can run permanently as a mono LPG system. Does not need to start or stop on petrol

No nekaj podobnega so dosegli že pri klasičnih plinskih sistemih. Naprava, ki jo imam v avtu omogoča delovanje 100% na plin - tudi sam vžig motorja. Ampak pod pogojem, da je temperatura motorja vsaj 40st. Se pravi prvi štart je z pomočjo bencina, naprej pa laufa vse (vključno z vžigom) na plin.
Top Gear Magazine: It is easy for enthusiasts to love Alfas - these beautiful, charming Italians who wear their eccentricities like items of delicate, tasteful jewellery.
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 582
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

sem vozil to zverino 2,2 jts ko je bla nova in kr fajn pritiskal na gas. Poraba je bla na mojem tripu pod 10 l... 9,8. Torej enormne cifre ki jih eni pišejo 18 l se mi zdijo nateg.

LPG pa se slapča veliko bolj od vseh dieselov če iščeš ceno vožnje:

primer: 11l plina ( dodam še nekaj za avrnost in hladne vžige ki so na benz ) na 100km = 6,039 Eur ( naprava je nekje 1600e )

jtd M 210 ks 2,4: 6,8l diesel 100km je 7,9 Eur pri dizku dodaj na 100000 km:
dvomasni vztrajnik, sklopka, EGR, turbina, DPF , šobe ( Dodaš lahko ene 6000e )

pa z 11l lpg se bolj ornk pelješ kot po polžje za nekje 7l diesela.
a33
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 582
Pridružen: Če Jul 07, 2005 2:12 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: MB

Uroš napisal/-a:
TribesMan napisal/-a:Sicer je BMWjeva mašina precej manj navita (ubistvu je to 3.0 mašina) 72KM/liter proti 84KM/liter pri 2.2JTSu ampak primerjava pokaže bistvo problema.
JTSi kurijo absolutno preveč.
ne bo držalo,
Motor vrstni 6 / 2497 ccm / 160 kW (218 KM)
Gorivo / Poraba bencin / 6.2 / 12.1
http://www.najdi.si/avtomobili/avtopoda" onclick="window.open(this.href);return false; ... eltip=325i

torej ima 87KM/liter !!! precej primerljivo
ja samo BMW je popeglan Schlaffzimmer. Nima ognja jeze norega vrtenja gor... poraba pa ja manjaš pač
Odgovori
  • Informacija