Alfa Romeo 4C

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Ja, s ceno so šli res premočno v višave.
Že če bi bile "samo" 10 jurjev (€/$) cenejše (pa še vseeno bi bile dovolj drage), bi bila zgodba/prodaja precej drugačna, garant....


lizard napisal/-a:Problem 4C ni cena, ampak sam produkt, ki enostavno ni izpolnil pričakovanj, oz. ne samo to, večina testov je bilo pravo razočaranje.
Zgodba z Giulio pa je ravno obratna - tako, da so se nekaj le naučili iz prejšnjih napak.
Vse je najbolj zmotila notranja oprema - preveč špartanska. Je pa zato "več avtomobila" in bo sigurno čez leta postala legendaren avto, kar marsikateremu konkurentu to ne bo uspelo....
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Pozabljate, da je v ZDA omejena prodaja na 500 komadov, cena je pa tam precej nižja kot v Evropi (mislim, da nekih 13.000€ nižja).

Leta 2020 bo pa 4C stara že 6 let. Jasno, da bo treba nekaj zamenjati ...

Edit: drugače pa ja, najbolj so kritizirali (res ne preveč posrečeno) notranjost. Američani najbolj to, da nima velikanskega cupholderja, da je preveč utesnjena (sedež se ne pomika zadosti naprej/nazaj in ne da se nastaviti naslon) in preveč direktna pri vožji po mestu.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Bolj so krizitirali na testih kako se avto pelje, enostavno to ni bilo to. Da je notranjost v ultra lahkem športnem avtu špartanska je povsem pričakovano in sprejemljivo, ampak to da pa se avto ne pelje tako kot bi se moral pa se pri takem avtu nikakor ne sme zgoditi. In tu jim gre zelo zelo velika zamera, saj so zasrali avto ki je imel velik potencial in zelo visoka pričakovanja (avtomobilske) javnosti.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

Problem ni niti ta lega, ampak da je avto preveč specifičen. Ja, bo nekdo rekel, sej MX-5 je tudi. Da, samo je s kultnim statusom in ugodna.

Danes se najbolj prodajajo deklice za vse.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Daleč od tega da bi bila samo lega problem, problem je celotna dinamika vožnje skozi ovinke, uravnoteženost šasije, cukanje volana (so sicer v angliji razvili neki fix za tole)... izgovori o specifičnosti niso na mestu. 4C "ima" specifično namembnost, katera pa ko jo pelješ ni realizirana. In ravno zato toliko kritike in slaba prodaja.

Z 950 kg, zadnjim pogonom, sredinsko nameščenim motorjem, tako širino in tako nizkim težiščem se da mnogo, mnogo bolje. 4C na papirju fantastična, a v realnosti pod pričakovanji. Ravno zato se je mnogo ljudi zelo zelo balo da bo enaka zgodba z Giulio (Quadrifoglio), na srečo temu ni tako.

Zajebali so in pika, brez izgovorov. In si boljše prodaje tega avta iskreno povedano niti ne zaslužijo. Vsi smo pričakovali izjemen avto, "hype" je bil velik, in ravno zato je potem razočaranje bilo še dodatno toliko večje, ko avto ni dal tega kar bi si želeli.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Če so v pol leta prodali 300 kosov od 500 za celot leto, je to daleč stran od neuspešne prodaje in poloma. Tudi v Eu trgu se proda vseh 1000 kosov letno bp. Tako, da o neki slabi prodaji težko kdo govori. Stvari z renomejem in vožnjo etc. pa so drugo.

Audi TT se v ZDA proda recimo 1000 komadov letno - čeprav ni primerjave med avtoma. Ampak za občutek kako je s prodajo takšnih avtov v ZDA. Lotus ima recimo v ZDA 3 modele naprodaj, pa skupaj ne prodajo več kot 200 primerkov. Tudi v EU trgu Lotus proda manj vseh modelov skupaj kot Alfa samo 4C (vsega skupaj med 600 in 800 zadnja 3 leta). Kaj še ostane podobnega? :-k

MX ste omenjali - ta se proda v ZDA med 5.000-8.000 komadov letno. Za primerjavo

(podatki o prodaji http://left-lane.com/us-car-sales-data" onclick="window.open(this.href);return false;)
Uporabniški avatar
Dejch
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2225
Pridružen: To Jun 08, 2004 9:26 pm
Vozilo: Avant2Go

Nič ne rečem, vozil sam je nisem, tako da ne moram ravno trditi nekaj iz prve roke, ampak kar sem do zdaj gledal in bral, 4C so bile pohvale, nekaj tudi kritik, ampak da bi se govorilo o nekih "zajebih" pa nebi upal trditi.

Vsi vemo kako zanič je TT bil v prvi generaciji pa se je prodajal kot vroče žemljice, bolje kot katera koli druga generacija, je pa bil marketinško zelo uspešno podprt, kar pa za 4C ne mormo trditi.

Je specifična in zaradi te specifike se nebi mogla prodajati tako uspešno kot bi želeli, jaz osebno mislim, da je bila dobra podlaga in za prepoznavnost znamke AR, sigurno pa ne kot prikaz kaj tovarna zmore, to so storili z Q Giulio.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

lizard napisal/-a:Problem 4C ni cena, ampak sam produkt, ki enostavno ni izpolnil pričakovanj, oz. ne samo to, večina testov je bilo pravo razočaranje.
Zgodba z Giulio pa je ravno obratna - tako, da so se nekaj le naučili iz prejšnjih napak.
Giulia je šele na začetku poti, dajmo raje malo počakati, pa bomo potem komentirali oz. hvalil/grajali njeno uspešnost.

Bom si pa vzel privilegij da pokomentiram kakšen je občutek za volanom 4C.

Notri še nekako zlezeš, sedi se odlično, občutek za volanom je več kot odličen. Pogled ven? Na žalost izjemno težaven oz omejen. Videl sem ravno prečko vetrobranskega stekla. Še sreča, da sem sedel v kabrio varianti. Kako sem zlezel ven? Zelo težko, zaradi zelo nizkega sedež in širokega praga.

Predvidevam, da so občutki nizko raslim (pod 175 cm) za volanom odlični.
Avto po mojem mnenju ni namenjen vsako dnevi uporabi na poti v službo, trgovino, na Brnčičevo, za otroke peljat v vrtec, šolo. Avto je namenjen dvigovanju samozavesti in ribiškim podvigom oz. dirkališču.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

alfasan napisal/-a:Giulia je šele na začetku poti, dajmo raje malo počakati, pa bomo potem komentirali oz. hvalil/grajali njeno uspešnost.
Kako tebi skorajda vsakič uspe zgrešiti bistvo napisanega je fenomen zase (a se nimaš ti za nekega super razmišljujočega človeka?). Nikjer nisem pisal o uspešnosti (prodaji) Giulie (kako ti je to sploh uspelo razbrat?), ampak o tem da se avto zelo dobre pelje (in da smo se lahko zelo bali da se ne bo glede na dosedanje izkušnje). In po številnih testih, je to bila ena najbolj hvaljenih lastnosti, tako da lahko zagotovo rečemo da je dvom o tem odvečen.

P.S. Avto po tvojem ni namenjen vsakodnevni uporabi, vožnji v službo in vozit otroke? Ne seri, ti to resno?! Za to ugotovitev pa res rabiš velik intelekt :mrgreen: ti si res zaslužiš eno 'posebno' titulo tu gor :P

Dejch: Ne bom trdil da je 4C gledano generalno slab avto oz. da se slabo pelje, daleč od tega. Testi o avtu so bili dokaj nevtralni (izlged in pospeški vau, vožnja pod pričakovanji), pričakovalo oz. želelo se je pa da bo avto dobil hvalospeve o tem kako dobre se pelje, a tega ni bilo, čeprav je potencial za to bil res izjemen.
In ravno zato menim, da raznorazni izgovori in preusmerjanje pozornosti na druge lasnosti tega avta niso na mestu, saj je avto zatajil tam kjer bi najmanj smel. Zato je treba priznati da niso naredili svoje delo kot treba, in to je to.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

lizard napisal/-a:
alfasan napisal/-a:Giulia je šele na začetku poti, dajmo raje malo počakati, pa bomo potem komentirali oz. hvalil/grajali njeno uspešnost.
Kako tebi skorajda vsakič uspe zgrešiti bistvo napisanega je fenomen zase (a se nimaš ti za nekega super razmišljujočega človeka?). Nikjer nisem pisal o uspešnosti (prodaji) Giulie (kako ti je to sploh uspelo razbrat?), ampak o tem da se avto zelo dobre pelje (in da smo se lahko zelo bali da se ne bo glede na dosedanje izkušnje). In po številnih testih, je to bila ena najbolj hvaljenih lastnosti, tako da lahko zagotovo rečemo da je dvom o tem odvečen.

P.S. Avto po tvojem ni namenjen vsakodnevni uporabi, vožnji v službo in vozit otroke? Ne seri, ti to resno?! Za to ugotovitev pa res rabiš velik intelekt :mrgreen: ti si res zaslužiš eno 'posebno' titulo tu gor :P
"Razmišljujoč človek" pravi sledeče.
Uspešnost nekega produkta (avtomobila) narekuje samo ena stvar. To niso vozne lastnosti giuli QV, ki roko na srce nima veliko skupnega z navadno, temveč izključno prodajni uspeh.
Če se ne bo prodajala, si lahko vozne lastnosti vtaknejo v rog.
sleby
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5743
Pridružen: Po Nov 24, 2003 1:16 am
Član Alfa Kluba: 0
Kontakt:

jest bi jo vseeno takoj imel, ce bi si jo lahko privoscil..
Slika
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

ni vse čisto samo v dobrem času na krog...če je 4C na določenbem dirkališču počasnejša za 0.2-0.5s od nekega Caymana S še ne pomeni, da se avtomobil slabo pelje. Konec koncev je to avtomobil za na cesto in tam tistih pol sekunde ni opaznih oz. je bolj pomembno kakšen občutek imaš med vožnjo in po prebranih testih si hitro zasvojen iz 4C. .

https://www.youtube.com/watch?v=Blf7FM3UvHo" onclick="window.open(this.href);return false; (USA varianta, ki je še nekoliko težja od EU)
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

@ARfan: če bi bolj natančno bral bi videl, da ni bilo govora oz. povdarka na času na krog.

V splošnem je tak avto kot je 4C lahko:
1. sila zabaven za vozit (kot npr. vesel zadek), ampak pač počasnejši na progi
2. bolj dogočasen/kirurški za vozit (se pelje kot po tračnicah), vendar posledično izjemno hiter

4C pa kar večina ljudi ne razume zakaj, ni pretirano zabavna za vozit in tudi ni hitra (glede na zasnovo, ki jo ima). In tu je problem. Kako jim je to uspelo vejo samo oni sami. Namreč večino testov je omenjalo ravno to, da se med vožnjo takoj čuti, da je avto zasnovan z namenom kako priti čim hitreje skozi zavoj - torej nič igranja, drifanja, in podobno. Torej bi pričakoval da tak avto dobesedno razturi vse po spisku na dirkališči - pa žal ne.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
godlike
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 781
Pridružen: Po Mar 26, 2012 8:53 pm
Kraj: okolica MB

V MB je v salonu 4C, so ga prestavli iz LJ. Prodajalec pravi, da bi naj LJ salon dobil Spyderco.
Renault 4 GTL 1992
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA 2012
Ford Focus ST-Line karavan 1.5 (182) 2019
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Spajderca je že...
Odgovori
  • Informacija