Kdo od tukaj dela pri Petrovčiču?

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
danijelmlakar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 196
Pridružen: Če Feb 23, 2006 3:54 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Včeraj se mi je prižgala lučka check engine in se je moja ženska zapeljala do Petrovčiča. Avto so priklopli na računalnik, centrala pa je zaznala napake:
P0091 in P0092 - Pritisk goriva(regulator na vhodu v visokotlačno črpalko) in P1206 - Filter delcev - Prisotno/Filter zamašen.
Zdaj ta filter delcev če se pokvari, bi naj bila divja vsota.
Avto je 159 SW - svetlo rjavo-sive barve. Na servisu pa je bila okoli 16h včeraj.
V glavnem avto še nima velikega servisa, zato ga bom naročil naslednji teden. Zanima me če je kateri od mehanikov tukaj in če ve za kaj se gre in kako je s tem filtrem delcev. Je to povezano z gorivom ki ga točim. Skoraj vedno točim Agip, včasih OMV, Petrol pa nikoli!
Hvala za pomoč
Alfa 33 1.3
Alfa 145 1.6 Boxer
Alfa 156 1.8 16V
Alfa 159 Sportwagon 1.9 JTDm
Alfa Brera 2.4 JTDm
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Glede na to da si ga peljal tja, ali so poizkušali narediti "regeneracijo" filtra trdih delcev? To je ponavadi ustaljen postopek. Če ima avto zamašen filter in se voziš dalje brez regeneracije je to zelo nevarno početje za filter, saj ga samo še dodatno mašiš, ko pa je enkrat zamašen preko meje kjer se sploh še regnenerira pa ni več poti nazaj. (nov filter je zelo draga zadeva)

Povezano je tudi z gorivom, ampak najbolj je povezano s tem kako voziš avto, če delaš veliko kratkih relacij boš imel z filtrom trdih delcev probleme. Če pa avto voziš na dolge razdalje potem pa ponavadi ni problema, ker se filter regenerira samo kadar je avto popolnoma ogret. In medtem ko se izvaja postopek regeneracije je optimalno da avtomobil teče pri višjih obratih (2000 pa gor).
danijelmlakar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 196
Pridružen: Če Feb 23, 2006 3:54 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor

Avto se vozi vsak dan na relaciji Pekre-Starše, tak da neke kratke relacije ravno niso. Včeraj na servisu niso naredili nič, samo na računalnik so priklopli in naredili izračun za veliki servis. Ampak na tem servisu ni te "regeneracije"-vsaj na predračunu ne piše tako. Če sem pa te prav razumel, da se filter regenerira sam, pa ti povem da sem se prejšnji teden vozil na relaciji do Toskane in sem naredil v enem tednu preko 2600km, tako da verjetno je to prej koristlo kot škodilo.
Hvala ti za informacije
Alfa 33 1.3
Alfa 145 1.6 Boxer
Alfa 156 1.8 16V
Alfa 159 Sportwagon 1.9 JTDm
Alfa Brera 2.4 JTDm
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Aha, v tem primeru pa bi jaz stavil na EGR ventil. EGR ventil je namreč eden od glavnih elementov ki določa kako poteka regeneracija. Če je EGR ventil zaštekan v polodprtem položaju to onemogoča pravilno izvajanje regeneracije. Tako se filter namesto da bi se regeneriral samo še bolj maši...

Jaz se nebi vozil z avtom naokoli dokler nebi rešil tele zadeve, ker je cena filtra preprosto previsoka.

Regeneracijo lahko drugače sprožijo umetno preko examinerja na servisu. Nevem zakaj tega niso poizkušali.

V vsakem primeru bi jaz probal odstraniti EGR ventil in pogledati v kakšnem stanju je. Pri teh EGRjih se rado zgodi da zašteka elektromagnet in potem ventil ostane rahlo priprt, namesto da bi se popolnoma zaprl, če pa se ne zapre, pa regeneracije ne bo možno izvesti.

Ni mi jasno samo zakaj imaš napake P0091 in P0092. To je mogoče samo posledica zaradi DPFja ali pa mogoče drug vzrok za napako, če je pokvarjen regulator tlaka goriva zna to kaj vplivati na regeneracijo...
Odgovori
  • Informacija