Motor je isti kot v 145/146/147. Pazi na zvok motorja ko je mrzel. Če zaropota k dizl je šel po gobe variator faze = 40.000sit stroškov, Če padajo obrati oziroma skačejo gor in dol je to pokvarjen motorček prostega teka = 60.ooosit škode. Če avto cuka je ali LMM ( Luft masser meter = merilec pretoka zraka), ali lambda sonda v obeh primerih med 30.000 in 70.000sit stroškov. Če ima avto 90.000km računaj da pride čez 10.000km veliki servis ki te bo olajšal za cca 150.000sit. Samo svečke stanejo na servisih od 50k do 80k sit. In pa seveda je treba pogledat še pleh in avto kot celoto. Pri 156kah če so bolj prve serije so mele serijsko napako da so roke se kvarle. Zamenjava rok na AC triglavu = 64.000sit.
Če maš še kakršnokoli vprašanje naj te ne bo sram.
LaserJaMM napisal/-a:Motor je isti kot v 145/146/147. Pazi na zvok motorja ko je mrzel. Če zaropota k dizl je šel po gobe variator faze = 40.000sit stroškov, Če padajo obrati oziroma skačejo gor in dol je to pokvarjen motorček prostega teka = 60.ooosit škode. Če avto cuka je ali LMM ( Luft masser meter = merilec pretoka zraka), ali lambda sonda v obeh primerih med 30.000 in 70.000sit stroškov. Če ima avto 90.000km računaj da pride čez 10.000km veliki servis ki te bo olajšal za cca 150.000sit. Samo svečke stanejo na servisih od 50k do 80k sit. In pa seveda je treba pogledat še pleh in avto kot celoto. Pri 156kah če so bolj prve serije so mele serijsko napako da so roke se kvarle. Zamenjava rok na AC triglavu = 64.000sit.
Če maš še kakršnokoli vprašanje naj te ne bo sram.
@ laserJaMM
če je pokvarjen motorček prostega teka, obratomer vedno skače gor in dol ali samo občasno? ker meni skoči enkrat ali pa 2x potem pa je mir kako minuto.
LaserJaMM napisal/-a:Motor je isti kot v 145/146/147. Pazi na zvok motorja ko je mrzel. Če zaropota k dizl je šel po gobe variator faze = 40.000sit stroškov, Če padajo obrati oziroma skačejo gor in dol je to pokvarjen motorček prostega teka = 60.ooosit škode. Če avto cuka je ali LMM ( Luft masser meter = merilec pretoka zraka), ali lambda sonda v obeh primerih med 30.000 in 70.000sit stroškov. Če ima avto 90.000km računaj da pride čez 10.000km veliki servis ki te bo olajšal za cca 150.000sit. Samo svečke stanejo na servisih od 50k do 80k sit. In pa seveda je treba pogledat še pleh in avto kot celoto. Pri 156kah če so bolj prve serije so mele serijsko napako da so roke se kvarle. Zamenjava rok na AC triglavu = 64.000sit.
Če maš še kakršnokoli vprašanje naj te ne bo sram.
LP
torej je malo verjetno,da bom kupila brezhibnega ...Pa servisi oz. potrošni material je celo dražji od francozov