Verjetno je bila napoved 8c med vsaj maloserijskimi avtomobili prehitra in je zato večina niti nismo jemali preveč resno. Vsekakor pa tovrstni sanjski modeli dvigujejo ugled in samozavest znamke.
Pri zadnjem ogledu nove alfe GT pa sem opazil kar nekaj pomankljivosti, ki so me zelo presenetile. Šlo je za zelo slabe karoserijske spoje (na pragovih pod vrati), ki nebi bili v ponos niti Puntu, deformiran pokrov motorja pod obema šobama za pranje šip, neugledno štrlečo oblogo v »kleti« prtljažnika, lakiranje, ki je daleč pod nivojem avtomobila tega cenovnega razreda itd. Tovrstne napake odvrneju od nakupa tudi marsikaterega alfista, ki sicer ceni odlike tega avtomobila. Zdi se mi, da je to področje, kjer alfi žal še veliko manjka. Kar pa se tiče našega trga pa obnašanje uvoznika ne pelje nikamor. Pa naj si bo to prodaja, ali pa distribucija nesramno (v primerjavi s konkurenco) dragih nadomestnih delov. Vse skupaj da grenak prioukus že meni kot ljubitelju te znamke. Upam pa de se bo kmalu obrnilo na bolje.
Po mojem mnenju torej izdelava 8c nebi za AR pomenila prav veliko; pač ocvirek na povprečnih žgancih. ŽAL!!
Uroš napisal/-a:Prokleti makaronari blesavi, naj že pustijo Alfi da dela avtomobile tako kot zna , ne pa da vedno vlečejo bremzo !
Radi bi image višjega razreda a delali bi poceni avte , marš u ......
Res škoda. Sicer pa je vsako slabo za nekaj dobro. In dobro, ki ga vidim v tem je, da bo 8C osnova za prihajajoče modele.