Nova Alfa Romeo Giulia

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
superleggera
Alfist
Alfist
Prispevkov: 322
Pridružen: Sr Avg 13, 2003 11:47 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Jauerburg

Čeprav na obeh zadnjih slikah so si žarometi kar podobni...
Senza cuore saremmo solo macchine
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

DucAr napisal/-a:Me ne gane. Tista od Maxterja bi bila eventuelno zanimiva. Vse skupaj je preveč konzervativno. Če so renderji delani z informacijami od žvižgačev, je tole pravzaprav poden od designa. Moje mnenje!

Na žalost, če hočeš dobre prodajne številke, mora biti oblika čimbolj konvencionalna. Drznost se ne prodaja. Na žalost. 8)
Uporabniški avatar
DucAr
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: To Apr 06, 2010 6:31 pm
Kraj: Ljubljana

Ja, kdo pa danes kupuje Alfo? Tisti, ki imajo nekaj pod palcem in so bolj tradicionalno usmerjeni, kupijo merca ali bavarca, če težijo k perfekciji vzamejo dekavca, manj premožni pa holzvagna. Eto, tako je v EU, pa i šire, da ne nabrajam. Skratka, raje nemca, da bo ziher. Včasih je inteligenca segala po Saab-u ali v skrajnem primeru po Volvu ( model 480 so zelo pogosto vozili arhitekti ). Tako jaz vidim to stvar, za pleh se pa menda ja ne bomo sekirali.
Pa še to. V soboto je za mano vozil "e" BMW. Notri pa dedek. Avto je na pogled hud. Torej je niša tudi za stare prdce, ki hočejo odštekan dizajn. Fiat naj dela za proletariat in tiste, ki jim je vseeno, samo da pelje, Lancia naj bo za kozmopolite in mafijce, Alfa pa za free lancerje. Tako.
Uporabniški avatar
carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1446
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Vozilo: Lancia 844
Kraj: Ljubljana

DucAr napisal/-a:JFiat naj dela za proletariat in tiste, ki jim je vseeno, samo da pelje, Lancia naj bo za kozmopolite in mafijce, Alfa pa za free lancerje. Tako.
Dobro veš, da se to ne bo uresničilo.
Uporabniški avatar
DucAr
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 149
Pridružen: To Apr 06, 2010 6:31 pm
Kraj: Ljubljana

Se mi zdi da to vedo. Je pa taro, da vlečeš dokler gre, šele ko pride disaster, nastopi pogoj, da začneš spet pri temelju. Se vprašaš, kaj hočem, kaj znam. Če prideš do teh vprašanj, si na dobri poti. Svet se odpre, ne jebeš ništa i nikoga. Si zmagovalec. Ne ustavi te nihče. Samo špuro še vlećeš. Takih primerov je v industriji veliko. Če pa jamraš, preklinjaš vse okoli sebe, potem iz te moke ni kruha. Vem, da pri Alfi to vedo, samo naredijo naj že to. Samo en korak še manjka. Folk je itak zasičen z dizajni na prvo korejsko žogo. Ma da sem šef, gre GLORIA na tekoči trak. Amen
Uporabniški avatar
MAXTER
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: To Feb 15, 2011 1:21 pm

V primeru da bi stvari v svoje roke vzel BMW... :lol:

Slika

Slika
Uporabniški avatar
KobolM
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 243
Pridružen: Sr Apr 30, 2008 12:52 pm
Kraj: Primorska

Zasledil sem naslednje podatke za bencinarje, ki bodo poganjali Giulio:

- Glavnino naj bi pokrival 1,8 turbo z 240KM in 1,8 twin turbo z 300KM.
- 3,0 V6 twin turbo naj bi bil v verziji z cca 400KM in v najmocnejsi z 520KM

... o dizlih ni pisalo nic, lahko pa pricakujemo da bo osnova aktualni 2,0 JTDm.

Lp
-----------------------------------------------------------
McLaren F1 team
-----------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
GEISTERFAHRER
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1389
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ptuj

Super! Bom čez deset let mel kaj kupit spet.
Slika
Alfa Romeo, za dušo in telo!
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9780
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Avtomanija navaja naslednje:

Nova Alfa z 1,8-litrskim biturbo štirivaljnikom

Dober mesec in pol pred uradno premiero nove Alfine admiralske ladje je na voljo vedno več podatkov.

Avto, ki zaenkrat še nima uradnega imena, bo imel 1,8-litrski biturbo štirivaljnik z dvema turbo polnilnikoma, manjši bo deloval v spodnjih vrtljajih, večji pa v srednjih in zgornjih vrtljajih. Variabilno krmiljenje ventilov za nameček bo dovolj za 220 kW (300 KM) pri 5600 vrtljajih in 400 Nm navora. Motor bo ustrezal Euro 6 standardom, z dvosklopčnim menjalnikom pa bo do stotice pospešil v šestih sekundah, končna hitrost pa bo elektronsko omejena na 245 km/h. Enojni turbo 1,8-litrski motor bo premorel 240 KM, 3-litrski V6 twin turbo pa 387 kW (526 KM).

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=13960
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
MAXTER
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: To Feb 15, 2011 1:21 pm

Slika
Uporabniški avatar
GEISTERFAHRER
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1389
Pridružen: Če Feb 05, 2004 2:33 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ptuj

ojoj.
Slika
Alfa Romeo, za dušo in telo!
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Flagship - admiralska ladja #-o :lol:

Kaj ne ve tale google translate pisec Artur Švarc, da je to preneseni pomen za limuzino najvišjega razreda (ali pa najmočnejši predstavnik v paleti vozil)? Kar pa Giulia sploh ni ... mimogrede.

Jezus no ...
deathstar
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 54
Pridružen: Ne Apr 19, 2015 6:44 pm
Vozilo: Giulietta 2.0jtdM
Kraj: Novo mesto

[quote="MaStr"]Avtomanija navaja naslednje:

Nova Alfa z 1,8-litrskim biturbo štirivaljnikom

Dober mesec in pol pred uradno premiero nove Alfine admiralske ladje je na voljo vedno več podatkov.

Avto, ki zaenkrat še nima uradnega imena, bo imel 1,8-litrski biturbo štirivaljnik z dvema turbo polnilnikoma, manjši bo deloval v spodnjih vrtljajih, večji pa v srednjih in zgornjih vrtljajih. Variabilno krmiljenje ventilov za nameček bo dovolj za 220 kW (300 KM) pri 5600 vrtljajih in 400 Nm navora. Motor bo ustrezal Euro 6 standardom, z dvosklopčnim menjalnikom pa bo do stotice pospešil v šestih sekundah, končna hitrost pa bo elektronsko omejena na 245 km/h. Enojni turbo 1,8-litrski motor bo premorel 240 KM, 3-litrski V6 twin turbo pa 387 kW (526 KM).

zakaj elektronska omejitev na 245km/h? Saj alfa ni v zdruzenju nemskih premium znamk, kjer so zmenjeni da imajo vozila blokado na 250km/h...
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

Omejitev menjalnika dvosklopčnega? Višje hitrosti zahtevajo večje vložke v razvoj... To je bila včasih obrazložitev nemcev zakaj taka omejitev. Razvojni stroški. Stroški delov (močnejše zavore, boljše gume, feltne, podvozje, itd itd). Vendar so na to čez čas pozabili, ker ne more ena vectra OPC it hitreje kot bmw M5 :D
250 km/h je po mojem mnenju več kot dovolj visoka omejitev. Malo šoferjev je sposobnih peljati avto hitreje. Za tiste s to željo po višjih hitrostih pa ponavadi tudi tovarne dajo odstranitev omejevalnika (tudi razni tunerji...).
Slika
Gorjup
Alfist
Alfist
Prispevkov: 428
Pridružen: To Apr 03, 2012 9:57 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Ti, 2.0, letnik 2009
Kraj: Ljubljana

Članek je spisan/prepisan obupno tudi Alfa na sliki mi ne deluje nič kaj za na rit vržt posebna, z izjemo agresivne linije po pokrovu motorja do grilla, bočna linija mi sicer deluje všečno, luči nič posebnega, razen dolgega LED traku spredaj, ne vem, pričakujem kaj bolj odbito lepega kot je 159, da ej res zadeva drugačna od konkurence :)
Zaklenjeno
  • Informacija