Bil je že skrajni čas! In končno so dodali v ponudbi 2 nova paketa za interier - tista ki dodata v usnje oblečeno armaturko in vrata.MAXTER napisal/-a:Od danes naprej je v Italiji mogoče naročiti tudi 2.0 turbo bencinca 200KM. Zaenkrat samo v Super izvedbi od 40.500€ naprej...
Slovenci. Jamranje na 100m nacionalni šport.lizard napisal/-a:Ta forum je res paradoksen
Ko je 159ka prišla ven in je bila cenejša od premium nemcev in ji testi niso bili najbolj naklonjeni, češ da ji manjka nekaj do BMWja, Audija,... je bil cela štala kako so novinarji pristranski in sovražni do Alfe in da je 159 enako dobra če ne celo boljša. Ampak so imeli novinarji prav, 159ka je imela preveč slabih lastnosti.
Zdaj ko pride Giulia, ki so ji novinarji zelo naklonjeni, in praktično vsi testi enotni, da je avto prava alternativa BMWju 3, pa je (pri določenih uporabnikih) spet štala, in trdijo da ta avto ni na nivoju, in da je predrag za to kar nudi.
Sam sicer menim, da je problem v raznoraznih kompleksih, in določene ljudi živcirali in jezi, da si "ena" Alfa drzne zahtevi take denarje za svoj produkt.
In ravno zato ti posamezniki ves čas vsiljujejo svoje trditve, da je Giulia povprečen produkt, saj s tem probajo upravičit svojo tezo, da je predraga.
To početje se je zaenkrat izkazalo za precej jalovo, saj jih na "laž" postavlja praktično celoten avtomobilski svet (kot je povedal že Mastr), ki je enoten glede kvalitet in dobrih lastnosti nove Giulie.
Ampak tako pač je, če znamka naredi avto ki parira najboljšim v razredu bo za to zahtevala tudi podobno ceno. Izdelava in razvoj kompetentnega produkta stane ogromno denarja, in zato so cene kot so.
Če bi povedal kaj si dejansko mislim o možganskih kapacitetah ljudi, ki so pisali da je Giulia vredna 25k €, ali pa da se za ta denar raje vzame Mustanga, bi me verjetno banali s foruma .
Razišljal sem če ti sploh odpišem ali ne, ampak dovoli, da argumentiram zakaj tako mislim.Alfa sport napisal/-a:Lizard res na nivoju!!!
Za 35 se vgradi boljše materiale ali pa vsaj vgradi oblogo pod spodnjo polico. Tistih 10 eur proizvodne cene bi si pa res lahko privoščili.
Sicer pa so jo nekateri primerjali z mazdo6 pa se nihče ni zbunil. Ampak za 35 dobiš pri mazdi6 vse.
In ja strinjam se da je GT boljši notri kot to čudo za 35.
Sorry ni vredna tolk dnarja pa nas lahko nekatere še tako zmerjaš z možgansko kapaciteto. Imamo jih pa vseeno, če ne drugega zato da znamo ohraniti nivo a ne lizard.
Pa ti nisi resen. Kako lahko primerjaš npr. z opremo naloadano Giulio 2.2 dizel s 180 konji, ki bo služila kot družinski ali poslovni avto, z ameriškim V8 coupejem?alfasan napisal/-a:Pomojem ga skoraj ni junaka, ki bi raje vzel navadno (non QW) z opremo naloadano giulio namesto ford mustanga V8. Govorimo o izbiri darila in ne nakupa ali pa želji po imeti,... ne glede na stroske vzdrzevanja.
Razlika v ceni med njima je zanemarljiva!
Pomiri se malo in ne ponavljaj za mano. To govorim že en čas - ko novinarji alfo ne hvalijo so tu gor označeni za pristranske (mogoče bi jih kdo obtožil tudi s podkupljenostjo), ko pa o alfi pišejo pozitivne teste so pa spet nečesa krivi oz. spet lažejo/zavajajo - zakaj, vejo verjetno samo določeni izbranci, vsekakor pa to kaže na prisotnost pristranskosti in neobjektivnosti. Konec koncev 100% objektivni človek ne obstaja, da se pa trudit v tej smeri.alfasan napisal/-a:Nekaj o Novinarjih
Oni so plačani za svoj posel, torej da se vozijo. Kupci pa so tisti, ki morajo leazing placevati. Zato kupci odločajo o premium tituli, končni ceni in prodajnem uspehu. Če kupcov ni, si novinarji svincnik in papir lahko nekam vtaknejo.
Zato nehajte eni že jokat o teh novinarjih.
Ko so pa nemce hvalili ste pa pisali, da so podkupljeni.
Razsodnost!!!!
Se zelo dobro prodajajo. Prejšnji mesec v nemčiji prodanih več kot tt-jev. Ne primerjaj pa naše cene, ker v tujini dobiš za našo ceno v8 s polno opremo in še novega smarta zravenARfan napisal/-a:Ce bi tvoja logika pila vodo, bi se po EU vozilo precej več Mustangov kakor se jih dejansko.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov