definitivno alfa, pa tudi če bi bla 10k dražja od nemca edina težava je, da si nove verjetno ne bom mogo še kmalu privoščit
RWD + aut in razpon vse do 500+ hp pri alfi so me taboljši kolegi vprašali če bi mogoče raje mel M6 grancoupe competition (ki mi je btw bil top avto do prihoda giulie), pa so čudno pogledli ko sem reko da ne
fantje, tole sem slikal pred priblizno uro pa pol pred leclercom na rudniku. ko enkrat stopis pred tako lep avto so vse kritike ljudi, kateri ga niso niti vozili, mogoce niti videli, brezpredmetne. prelep avto, tudi tiste primerjave z audijem/bmw so smesne, mogoce samo na slikah, v zivo je cisto druga zgodba. bravo alfa
@kukec, alfasan: Če bi pogledala tisto novico iz prejšnje strani o prihodu SW verzije, bi videla da je Giulia v Septermbru bila na 4. mestu (torej za tremi Nemci) po prodaji v Evropi med premium vozili svojega segmenta. In to brez SW verzije, ki predstavljajo večji delež prodaje kot limuzine.
Večino novih lastnikov Giulie je verjetno prišlo ravno iz BMWja 3 (ali A4ke), tudi verjetno kakšni bivši lastniki novih 159k in 166k se najdejo.
Kakorkoli že, zaenkrat ne kaže slabo, potrebno bo pa prodajo ohranjat tudi vnaprej.
Med drugim so povsem zapolnjene tudi kapacitete za porizvodnjo V6 motorja za Quadrifoglio (to informacijo so podali ljudje ki so jo naročili in jim je blo rečeno zakaj bo treba čakat dlje).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard napisal/-a:@kukec, alfasan: Če bi pogledala tisto novico iz prejšnje strani o prihodu SW verzije, bi videla da je Giulia v Septermbru bila na 4. mestu (torej za tremi Nemci) po prodaji v Evropi med premium vozili svojega segmenta. In to brez SW verzije, ki predstavljajo večji delež prodaje kot limuzine.
Večino novih lastnikov Giulie je verjetno prišlo ravno iz BMWja 3 (ali A4ke), tudi verjetno kakšni bivši lastniki novih 159k in 166k se najdejo.
Kakorkoli že, zaenkrat ne kaže slabo, potrebno bo pa prodajo ohranjat tudi vnaprej.
Med drugim so povsem zapolnjene tudi kapacitete za porizvodnjo V6 motorja za Quadrifoglio (to informacijo so podali ljudje ki so jo naročili in jim je blo rečeno zakaj bo treba čakat dlje).
Večja kot bo prodaja novih, večja bo izbira rabljenih.
Tega se veselimo vsi.
Definitivno se strinjam, ko vidiš alfo giulio v živo je velika razlika kot na fotkah. Res je čudovita. Ko jo pa zapelješ potem pa tisti Avteki na avto netu postanejo smešni.
Včeraj sem pogledal prvič v živo tisto belo na 16" cola.Res je v živo čisto drugo doživetje (16" odmislite).Res je da imam crossoverja,ampak,neverjetno nizko se sedi,še Giulietta je kot crossover proti temu.Meni to paše,ženi pa ne,žal.No,to ni glavni razlog,da je še nimam.
lizard napisal/-a:@kukec, alfasan: Če bi pogledala tisto novico iz prejšnje strani o prihodu SW verzije, bi videla da je Giulia v Septermbru bila na 4. mestu (torej za tremi Nemci) po prodaji v Evropi med premium vozili svojega segmenta. In to brez SW verzije, ki predstavljajo večji delež prodaje kot limuzine.
Večino novih lastnikov Giulie je verjetno prišlo ravno iz BMWja 3 (ali A4ke), tudi verjetno kakšni bivši lastniki novih 159k in 166k se najdejo.
Kakorkoli že, zaenkrat ne kaže slabo, potrebno bo pa prodajo ohranjat tudi vnaprej.
Med drugim so povsem zapolnjene tudi kapacitete za porizvodnjo V6 motorja za Quadrifoglio (to informacijo so podali ljudje ki so jo naročili in jim je blo rečeno zakaj bo treba čakat dlje).
Večja kot bo prodaja novih, večja bo izbira rabljenih.
Tega se veselimo vsi.
Ti kdaj gledaš na Alfo kakorkoli drugače kot zgolj skozi lastne interese?
Sicer pa, že pol leta, če še več, si nadležno repetitiven in pišeš eno in isto kako mora biti Giulia poceni, in da je to edini način da se bo prodajala - nasprotnih argumentov pa ne dojemaš in sprejemaš. Potem se pa relativno dobro prodaja, in spet obrneš okoli kako boš ti imel korst od tega ker bo več rabljenih. Čez 3 dni boš pa spet zamenjal ploščo in tečnaril kako je predraga...
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
@alfasan tvoja ekonomska izjava ni sporna. Mislim da je Lizadu bila ta izjava samo kapljica čez rob, bolj je motečih je tvojih 20 istih izjav (samo z drugimi besedami) kako je Giulia predraga.
Isto draga je kot druga premium vozila tega razreda. Avto je cenovno pozicioniran čisto korektno in je Alfa Giulia sigurno vredna tega dnarja samo jst žali nimam 35000€ viška za njo . Če bi pa imel sploh ne bi druge znamke gledal.
Moti me edino da ni "vstopnega" modela za okoli 25 -27 000€, ki bi bil glede opreme oskubljen pa nek bencinar tam do 150km. Ker tud tak model brez neke opreme bi še vedno ponujal užitek med vožnjo in izgledal boljše kot vsi drugi. Tud "švoh" bencinar bi zadostoval ker je avto relativno lahek. Mogoče pa še pride taka Giulia čez kako leto na trg.
Alan napisal/-a:Po navdusenju na bmw forumu pa vseeno mislim da bo giulia odskrnila en delez bmw. Veliko jih vozi bmw zaradi voznih lastnosti in rwd, no sedaj je giulia bmw lepo posekala v njegovi kategoriji
Med BMW vozniki je tudi precej bivših alfistov (ok, malo starejša generacija je to), ki so na šli na nemca samo zaradi prehoda alfe iz RWD v FWD ...
Kakšen se bo pa zdaj že vrnil ... najbrž ...
portos1986 napisal/-a: Moti me edino da ni "vstopnega" modela za okoli 25 -27 000€, ki bi bil glede opreme oskubljen pa nek bencinar tam do 150km. Ker tud tak model brez neke opreme bi še vedno ponujal užitek med vožnjo in izgledal boljše kot vsi drugi. Tud "švoh" bencinar bi zadostoval ker je avto relativno lahek. Mogoče pa še pride taka Giulia čez kako leto na trg.
Točno tako,za nas "nezahtevne" voznike,ki jim 8,4 do 100 in 220 km/h zadostuje in si bi jo vsaj lažje privoščili.
alfasan napisal/-a:Preprican sem, da se bo oskubljeno dalo dobiti za 27000 eur.
No, pa smo pri cenah 159-ic izpred nekaj let.
Pa vendar je Giulia nedvomno boljše vozilo, kot njena predhodnica ....
Še vedno predraga? Jaz mislim, da so cene povsem upravičene. Če pa res kdaj lansirajo model z manjšim motorjem ... Vseeno Giuliji motor izpod 150KM jaz ne bi vgrajeval.
Komaj čakam leto 2018!!!