Kakšne so kej razlike med 2.4 jtd 10v proti 2.4 jtd 20v.
alfo z jtd 10v si lastim trenutno,vendar bi imel nekaj še močnejšega in novejšega.
Zanimajo me razlike v porabi,moči,cene servisov??
Pa če še morda kdo ve,koliko obratov ima jtd 20v pri 150kmh,ker pri sedanji so to 3000rpm pri 150kmh,kar se mi zdi dokaj veliko...
Hja pol se kr pozna v prid 20v,ker pri sedanji 3000RPM pri 150kmh je kar veliko...škoda da ni 6pr.@tribesman,ko si alfa štručko...kaj pa kakšne razlike poraba,moč,cene servisov 20 vs 10v????
To vse gre na račun večje turbine ki omogoča "več navora" in "več moči" seveda s stranskim učinkom da je cel "powerband" premaknjen v višje obrate, kar seveda pomeni manjko navora tam nizko spodaj.
Še slabši primer iste prakse je 200KM 2.4 iz 159, ki ima še več navora in še več moči, in tako turbo luknjo da je skoraj komično.
Pa se splača vzet močnejšo verzijo al je bolje čipat sedanjo,kakšna bo potem razlika?
So še kakšne posebne hibe 20v motorja,ker 10v velja za zelo zanesljivega.
Doleq4 napisal/-a:Pa se splača vzet močnejšo verzijo al je bolje čipat sedanjo,kakšna bo potem razlika?
So še kakšne posebne hibe 20v motorja,ker 10v velja za zelo zanesljivega.
Jaz imam čipano 2.4 JTD 10 V, kupil sem jo od kolega, ki je imel potem 20 V. Trdil je, da čipana 10 V bolje pospešuje od 20 V. Kako je s končno ne vem, tu je po moje 20 V v prednosti, zaradi 6. brzine.
Doleq4 napisal/-a:Pa se splača vzet močnejšo verzijo al je bolje čipat sedanjo,kakšna bo potem razlika?
So še kakšne posebne hibe 20v motorja,ker 10v velja za zelo zanesljivega.
Jaz imam čipano 2.4 JTD 10 V, kupil sem jo od kolega, ki je imel potem 20 V. Trdil je, da čipana 10 V bolje pospešuje od 20 V. Kako je s končno ne vem, tu je po moje 20 V v prednosti, zaradi 6. brzine.
To je možno,ker čipana 10v ima verjetno okoli 190km,samo če pa čipaš 20v bi pa pomoje letela ko "sneta "sekira"