Mislim da porabi manj. V A načinu ima 350KM in 380nm navora, izklopi 3 valje in temu primerna je poraba. Kolk sem bral izkušnje lastnikov na relaciji dosezes zlahka 8L /100km porabe, ampak ce si res nezen z gasom. Veloce Q4 pod 9L pa je znanstvena fantastika
Z vožnjo pri kateri Quadrifoglio porabi 8L/100 km bi 2.0 Turbo porabil 7 ali manj. Meni je (zgolj za namene testiranja) z 2.0 200 hp uspelo prit malo pod 7 L, na relacijski vožnji v A načinu, ki je vključevala manjša naselja/vasi - torej vožnja 50 km/h in 90 km/h, tempomat in nežna pospeševanja. Ampak je taka vožnja bila prej muka kot karkoli drugega.
2.0 Q4 280 hp bi na taki vožnji mogla porabit enako kot 200 hp, saj do razlike v moči pride predvsem v drugi polovici obratov. Pogon Q4 pa večino časa deluje kot zadnji pogon, in vključi sprednjo os samo ko zadnja os izgubi oprijem, kar pa se pri varčni vožnji ne dogaja.
Glede izklapljanja 3-eh cilindrov pri 2.9 V6 motorju, pa tehnična dokumentacija sistema pokaže, da je vse skupaj dokaj kompleksno. Izklop 3eh cilindrov se pojavlja v vseh režimih (A, N in D), razen v Race-u. V A načinu je izklapljanje seveda najpogostejše, ampak izklop ni konstanten, saj takoj ko katalizatorju pade temp. pod določeno vrednost, sistem preklopi nazaj na delovanje preko vseh 6-ih cilindrov. Prav tako pride do preklopa nazaj na 6 cilindrov, ko voznik doda malo več gasa - tako da gre za dinamičen proces rednega izklapljanja in vklapljanja. Po Alfinih podatkih sistem privarčuje do 7% goriva.
V A načinu imajo manj moči vse Giulie, ne samo Quadrifoglio, je pa pri slednji zaradi velike zaloge moči, v A načinu tudi največji "padec" moči, torej na 350hp.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Pa je moč res omejena?
Ker pri dizlu je razlika samo v krivulji pedala za gas.
V načinu N, bo avto dosegel max moč/navor pri okoli 90% pritiska na pedal. In navor se podaja dokaj linearno.
V načinu D, je treba pedal pritisniti samo 70% za enak efekt, pa tudi podajanje navora pri malih pritiskih je bolj agresivno.
V načinu A, pa je tako da do 95% hoda pedala motor da od sebe kakih 70%, če pa ga pritisneš do konca pa vseeno dobiš polno moč in navor.
Tako da na koncu ni nič omejeno, samo z drugačno karakteristiko pedala dosežejo da je avto na občutek "len".
Quadrifoglio je sigurno omejena na 350 hp in 380 Nm v A načinu. V N, D in Race pa je vseh 510 hp. Potem pa ima sprogramirano še omejitev navora do 4500 obratov v N in D od 1. do 5. prestave, v Race pa je brez omejitev. No vsaj tako pravi stran od Squadra Tuning, kjer je opisano še tudi prej omenjeno delovanje na 3 cilindre, in še par drugih zanimivosti. https://squadra-tuning.com/chiptuning/a ... oglio-8at/" onclick="window.open(this.href);return false;
Za 2.0 TB 200 hp pa je bilo izmerjeno, če me spomin preveč ne vara, da je v A nekje 170-180 konjev, N okoli 200, D pa 220.
O dizlih pa žal ne vem nič.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.