ECU+Injektorji

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Pozdrav.
Zanima me, če je pri JTD 100kw pri menjavi njektorjev te obvezno dat vpisat v ECU. In, če jih ne, kaj vse se lahko dogaja?
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
mare87
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 927
Pridružen: Pe Jul 24, 2009 8:37 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta
Kraj: Škocjan
Kontakt:

moraš vpisat v ecu računalnik. drugače ima računalnik še zmeraj podatke od prejšnjih injektorjev.
Alfa 147, Alfa Romeo Sportwagon, 2.5 V6
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Stari motorji jimajo kod... imajo klase injektorjev... 1, 2 in 3... Ampak za 2.4 motorje bi morali biti vsi injektorji vedno 2. klasa.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

TribesMan napisal/-a:Stari motorji jimajo kod... imajo klase injektorjev... 1, 2 in 3... Ampak za 2.4 motorje bi morali biti vsi injektorji vedno 2. klasa.
Torej ne rabim? Just plug and play ?

Na Petrovčiču (kjer so imeli do zdaj skor zmeraj narobe) je kolega reko obvezno. V njihovo pametovanje zelo močno dvomim.
mare87 napisal/-a:moraš vpisat v ecu računalnik. drugače ima računalnik še zmeraj podatke od prejšnjih injektorjev.
Upam, da nimaš prav :)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Zakaj sem "dvomil" #-o
-nisem no, še kako mnenje sem htel slišat samo

TribesMan ima prav zopet !!!

Iz par forumov ena in ista trditev:
CCA 5 FORUMOV napisal/-a: The 10V does not need them coding to the ECU, we looked at this with the big 8grand bosch diag kit, and it was not possible to do it, the injectors for this model are car specific, although if your doing 3 you may as well do the whole lot
.

No, ta uporabnik je reko, da bi pač 3 menjal... jaz že imam vseh 5 ampak iz razloga vpisovanja v ECU sem počakal z menjavo. Popoldan pa nisem mogel raziskovat, ker sem bil v službi.

Očitno je pametovanje Petrovčičevih šalabajzerov (s kolegom-sošolec iz srednje šole in pol enih 6 let kolega) res strel v temo.
-ne poslušam pri Petrovčiču več nobenega. Niti ne kolk je ura.
Olje pa ti vsak menja 70% ceneje, za druga pa zgleda niso.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

INJEKTORJI MENJANI IN ŠE VEDNO PIZDARIJA Z LUČKO.

SPUCAL SEM JIH S CILIT BANGOM, DO SIJAJA. SKUHAL SEM JIH NA PLOŠČI (konjice, in igle), z INJEKCIJO STESTIRAL, DA VSEH 5 LUKENJ BRIZGA NA VSAKI KONICI PA NI NIČ BOLJE.

Mi je vseno za "caps" exces......

Nimam pojma, P0190 ... no signal ..... znoro boooooooom......
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Alo... dej se malo bolj sistematično loti problema. Zdej delaš tako kot na uradnem servisu... menjaš vse po spisku dokler ne bo bolje.

Kdaj se pojavi napaka? Takoj ko vžgeš motor? Med vožnjo? Med močnim pospeševanjem?

Lahko računalnik izmeri prevelik pritisk med vožnjo, to bi pomenilo da je fuč regulator pritiska.
Lahko izmeri premajhen pritisk goriva med pospeševanjem, ker bi pomenilo ali slabo črpalko, injektorje ali regulator pritiska.
Lahko sploh ni stika na senzorju za pritisk goriva, kar bi pomenilo ali fuč senzor ali pa napeljavo.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Napaka se pojavi takoj, ko dam kontakt.
Ostane tud ko pobrišem napake na ECUscaneru - sploh ne zgine.
Regulator pritiska sem menjal 2.
Črpalko sem menjal 3.
Na senzoru tlaka goriva sem imel konektor narazen in odrezal kable, jih prilotal nazaj, spojke poširil, da je ziher kontakt.
Senzor tlaka goriva na comonrailu sem menjal - nov.
Zdaj še samo sumim napeljavo.
ePER mi ne deluje, 2 različna sem dol potegnil in megla, da bi si pogledal kam prideta kabla s podatki (en je (+) to vem, so 3je), ker bi probal direktno povezavo. Ampak FES prebere tlak, kak ga ECU nima??

Na štandgasu mi javlja 400bar pritiska in tlačni ventil odprt na 19,8%
Avto vžge kot strela. Ko zagrabi turbo udari kot nor ampak do 3130 obratov samo kjer je 986bar max.
Motor teče gladko kot urica, brez tresljajev ali občutka nesigurnosti.
Navora ima v breg ko turbo drži, kot bi se htel dvignit.

FES se mi z 2ema različnima kabloma zelo težko poveže na ECU.
Nikoli sprve, tam 5, 6, 7 poizkus komaj. Imam KKL kabel .. 2 komada-različna.
Zaj sem si naročil še Galletto 1260 kabel za vsak slučaj.

Zdaj 4:08 imam računalnik veni in bom pine prelotal, če bi keri lot počil...

Nevem več kaj naj.

Na google sem iskal JTD ECU wiring pa ne najdem nič kjer bi imel napisano za kaj je keri pin na vsakem konektorju.

Bi ga prodal pa sem popravil VSE napake razen te. Vložil čez 1200€ vanj.
Večina nove svari. Termostat, sklopka, ventilator kabine, intercoler... podvozje.... počasi bo "nov".

Nevem več kje se me glava drži.

Vem, da sem že tečn s tem. Ampak tolk ko me je ta avto prejebal...
Zaj mi je pa še zglob začel ružit, pokat in avto trese ... popi_diš.

Vsaka ideja ali predlog je dobrodošel pa še če je tak "bizare"
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Prelotal pine na ECU - nič.
Sem ukrivil jezičke, da bi se v spojkah sigurneje dotikali - nič.
Al je nekje en izmed teh treh kablov precvikan ali kar koli ali pa je ECU šel.
Druge ideje več nimam.
Kaj bi lahko kaka masa bla slaba?

400bar na štandgasu se mi tud dost zdi.
Kolk imajo drugače moji modeli? Nimam nobene 100kw da bi lahko primerjal.
Kolegova EDC16 129kw ima nekaj čez 200bar.

Aja, še to: Kaj z Galletto kablom in priloženim programom lahko sam kodiram ključ, če bi slučajno mogo ECU menjat?
Težko verjetno, da nekdo ve, da je treba ECU prodat z kodnim čipekom, vsaj enim, če ne obema. Ne rabiš programirat in/ali klučavnice ostanejo iste.

Zaj delam popoldan, bom po 23h bral, če bo kdo kaj napisal.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Normalno za štantgas na tvoji je 300 barov.

Glej oba parametra, Desired fuel pressure in Fuel pressure. In primerjaj.

Fuel pressure mora biti zelo blizu "željeni vrednosti", ampak skače ene 10 barov gor dol. Če sta obe vrednosti popolnoma konstantni potem to ni izmerjena vrednost ampak umetno generirana.

Z galletto kablom ne moreš spremeniti kode ključa (v računalniku).
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

400 barov na stantgasu to je kr mal huda

dej mi poslji podatke avta, ti iz avtodate povem kateri pini so kaj
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

300 bar je original, 270bar na EDC16.

P0190 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Malfunction

Če je kaj čipano bolj po domače pol je lahko tud kak izpuščen limiter v programu računalnika motorja.

Dvomim, da gre za slab kontakt, sploh pa na injektorju.

Če je 400bar pritiska na mestu, je res možno tako nastavljeno v računalniku... ob tem bi pa moral bit regulator čez 30% in blizu 40%... več pritiska manj % Pri 1300barih bi moralo bit okrog 20%
To je kar čudno mal pri tebi.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Tribes:
Desired je 400 in dejanski 400
Skače za max 2-3bare pa še to po redko, da se premakne.
Skor ves čas "stojita" na 400
------------------------------------------
Crazy Alfista:
166 2.4 JTD 100kw 1999
številke na ECU:
0 281 001 787
990617
28SA4146
druge po mojem nebojo pomembne.
----------------------------------------
colbits:
Menim, da je avto čipan, ker je na enaki razdalji dal po GPS bolši rezultat kot Cougar 2,5 V6 24V 170hp.
Aja in seveda... motor se mi je pred težavo zavrtel do 5500 obratov.
Slab kontakt bi bil na senzoru tlaka na vbrizgu, ne na injektorju.
Kolega ima 166 EDC16 in ima 260-270bar nekje na štandgasu.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Se mi je kar zdelo, da imaš "veselico" v ECU-ju...
Najbolje da pelješ k tribesu al pa k meni, da se to preveri in poštima.

Al pa če že imaš galleto kabel prebereš vsebino ecu v file in pošlješ na meil...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Crazy Alfista napisal/-a:400 barov na stantgasu to je kr mal huda

dej mi poslji podatke avta, ti iz avtodate povem kateri pini so kaj
Autodato imam jaz tud pa ne piše nič.

ePER ne dela pa sem ga zaj že 4. inštaliral.

Kaj bi lahko pogledal prosim, da vem pol na vezju od ECUja sledit povezavi in pogledat kaj bi lahko bilo krivo.

Mam bore neki občutek, da ko sma s probelampo probavala s sosedom, če je signal po kablih, kaj kurcšlusnila al nekaj in je morda speklo ono malo rjavo zadevico (previsokonapetostni upor - kao - varovalko - kao) in, da bi to zadevo premostil. Rjave barve kocka s število 36. VSAK pin jo ima. Morda smo na tem kablu tega spekli in zato: no signal.
Mam ECUje "na zalogi" za pošteno ceno.
Ampak ta softweare me mika na tem. Nebi rad zopet speko česa :)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Odgovori
  • Informacija