Ja najbrž ga majo nekja več, sam ma pa 20v že v osnovi 25konjev več, pa že brez kake predelave jo lahko čipiraš na cca. 210konjev, tistih 30 pa je pridobiš še z intercoolerjem in pa turbino, pa seveda remap. Tribest, saj mogoče si mu celo ti delal remap? (Zlata limuzina, pa model dela v avto trgovini...)?Doleq4 napisal/-a:Aha sem mislil,da je 10v,ker nej bi imele več tunning "potenciala"
Tale dva motorja pa morta bit strupena, sploh pri štart od nule... Kot vidim so to TDI motorji, bi blo zanimivo da bi alfa oz. fiat dala nekaj takega ven, pa seveda 2.4 motor 5 cilindraša in ne max. 2.0 kot so zdej omejil.TribesMan napisal/-a:Nevem zakaj bi tlačil bi-turbo na 2.4 motor. Ni nobene potrebe. Sistem je kompliciran, zraven tega pa še prav tečen, če voziš na "meji" kjer se zgodi preklop med manjšo in večjo turbino.
Danes obstajajo turbine, ki ponujajo vse prednosti bi-turba, v enem kosu.
Reče se jim ball bearing VNT turbo.
Recimo GTB2060VKLR (250HP), ali GTB2260VKLR (280HP).
Zadeva se zbudi na 3.0 motorju pri 1100 obratih, pri 1300 imaš že max navor.
Če hočeš vse serijsko pozabi 200HP. Okoli 190HP je še nekje varna meja, potem pa gre turbina v "boost creep".Doleq4 napisal/-a:Tribes...koliko se da "natunat" 2.4 10v 150 konjsko,da bi bilo še vse serijsko...gre kaj čez 200hp??pa,da ne trpi turbina,sklopka itd...
aja pardon, ja pol bo pa to to jaTribesMan napisal/-a:Tisto niso šifre motorja, ampak oznake turbin... TDIje ti je pa ven vrglo ker veliko ljudi te turbine montira na razne 1.9TDIje.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 50 gostov