Zadnje novice

Alfa Romeo Testi

Splošne informacije, izkušnje o Alfah

OdgovorNapisal/-a SchumacherM » Ne Maj 04, 2014 7:36 pm

Vseen ne morjo iz svoje kože lih tam kjer večina lene raje gleda, pod plusi/minusi.

Temule srbu je dost boljši spis uspel.

http://www.superauto.rs/index.php?view=magazine_detail&type=testovi&id=3605
SchumacherM
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Fiat Stilo 1.8 16V
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Sr Feb 20, 2013 10:03 pm
Kraj: Velenje

OdgovorNapisal/-a alex146 » Ne Maj 04, 2014 10:29 pm

Lep tekst =D>
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
 
Prispevkov: 1541
Pridružen: Po Mar 06, 2006 3:22 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a TribesMan » To Jun 03, 2014 1:07 pm

TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 147 JTD 16V
 
Prispevkov: 9387
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm

OdgovorNapisal/-a MaStr » To Jun 03, 2014 2:20 pm

Mali dizel za Alfico
Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm Distinctive
Slika

Po rahli prenovi zunanjosti Giulietta čaka na zaključek svoje dobe, nekaj posebnega pa je mali dizel.

Krom na maski in okoli meglenk, pa nekaj malega sprememb v notranjosti ni nekaj, čemur bi lahko rekli radikalna prenova, tri nove kovinske barve in dizajni koles so prav tako modni dodatek. Materiali in barve v notranjosti sicer prinesejo tisti pozitivni občutek, ki avto prestavijo višje od običajnih primerkov segmenta C.

Simpatična je nova podoba infotainmenta, ne manjka za zadnjo generacijo Alf značilna ponastavitev treh programov z oznako DNA. Občutek za volanom je soliden, le volan se morda zdi celo preveč masiven in zajeten. Minus pade na naslonjalo za roko, ki rahlo nerodno prekrije ročno zavoro in sproščanje pomeni malce več napora.

Do 350-litrskega prtljažnika pridemo z kljuko, ki je v bistvu Alfin znak, s poidranjem sedežev dobimo nalagalni prostor dolžine 1,35 metra, žal pa se sedeži ne podrejo ravno. Na sedežih zadaj je prostora bolj malo, k čemur botruje kupejevsko kombilimuzinska zasnova, slabo pa so izpeljani tudi pritrjevalniki pasov, ki so preveč potopljeni v sedeže in nerodni pri pripenjanju otrok.

A to so težavice, ki so tu že od rojstva nadvse fotogenične italijanske lepotice, zanimiva pesmica pa je mali dizel s protornino 1,6 litra. JTDm premore 77 kW (105 KM) in 320 Nm navora, normirano porabi 4 litre, kar je seveda pravljica za odrasle, v praksi se ga pelje okoli šestih litrov in pol, ob Dinamični nastavitvi znotraj DNA pa tudi do 8 litrov, teža pač naredi svoje. A teh 105 konjičev je nadvse živih in dejstvo, da avto do stotice pospeši v »samo« 11,3 sekunde, je presenečenje, saj so občutki v praksi drugačni, tudi sama dinamika pri višjih prestavah omogoča zares odzivno, skoraj športno vožnjo in precej lenarjenja s prestavno ročico. Dodajmo še natančen menjalnik in suvereno podvozje in Alfa nikakor ne razočara.

S tem malim dizlom, načinom vožnje in predvsem številkami, ki povedo o moči, nam pride v spomin avto izpred treh desetletij, nekako duhovni prednik, ki je v sedemdesetih izstrelil Alfo med mainstream uporabnike in je imel natančno enake številke motorja, deciliter in pol manjšo prostornino in boksersko zasnovo. Giulietta z 1,6-litrskim dizlom je to, kar bi bil danes legendarni Alfasud, seveda s svetlobna leta boljšo izdelavo in kakovostjo materialov, a tiste prikrite dinamike, ki jih številke ne izdajo, pa smo se lahko veselili nekoč tako s Sudko kot današnjo Giulietto. Športna, ko to želite, čeprav le subjektivno.

Za konec cena. 19.430 odrežejo za sicer bogato opremo Distinctive. Dodajmo še kovinsko rjavo barvo in usnje v notranjosti, 17-palčna lita platišča in ogrevana sprednja sedeža, športni paket (nekaj kovinskih dodatkov, znižanje podvozja), parkirne senzorje in še nekaj malenkosti, pa cena poskoči na 23.670 evrov. Giulietta ima že v športni podobi precej mlajšo konkurentko japonskega porekla, prevaga pa bolj kot ne pripadnost znamki. Alfa je pač Alfa, čeprav z netipičnim dizlom.


Osnovna cena: 19.430 €
Cena testnega vozila: 23.670 €

Pohvale: motor, dinamika, infotainment
Pripombe: cena, nerodno pokrita ročna zavora



Besedilo: Artur Švarc
Vir: Avtomanija ( http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=1&id=1339 )



Galerija:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
MaStr
Moderator
Moderator
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 159, 1.9JTDm
 
Prispevkov: 7772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 8:34 pm
Kraj: Assling (Jesenice)

OdgovorNapisal/-a ALFA Romeo 1910 » To Jun 03, 2014 4:09 pm

Edino kar meni ne upali so tile motorji pa nam v 166 2.4 pije v povprečju 6 litrov (in to ne po BC) saj 6 litrov ni veliko sam če uzamem kot primerjavo 166 je razlika v teži in moči velika (celih 70 hp več?)

Pošteno povem nevem če si Giulietta zasluži tak skromen motor (105hp)? :(

Lahk da si ga morebitni kupci. :)
"Ljudska glupost i svemir su beskonačni, ali čak za ovo drugo nisam baš siguran.” Albert Einstein
ALFA Romeo 1910
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 393
Pridružen: Po Nov 08, 2010 8:46 pm

OdgovorNapisal/-a TribesMan » To Jun 03, 2014 6:53 pm

166 ni dosti težja kot Giulietta, ima približno enako velike gume, 166 nima DPFja, limuzina ima vedno boljšo aerodinamiko kot hatchback. Testna povprečna poraba je bila vedno večja, kot potem v realnem življenju pri uporabniku...

Navsezadnje tale motor ima 320Nm navora. To je tolk kot 150HP 1.9... kar ni malo za avto velikosti Giuliette. In v vsakodnevni vožnji, ko ga ne tiščiš nad 3000 obratov sploh ne opaziš kakega pomanjkanja moči.
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 147 JTD 16V
 
Prispevkov: 9387
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm

OdgovorNapisal/-a pirlo » Sr Jun 04, 2014 7:55 am

Avto s tem motorjem gre super ... vsaj meni. Poraba pa je lari fari. Nikoli nisem prišel nad 6, redko prek 5.5 ;) Ne vem kak je ta vozil to. Prejšnji teden sem v Grazu tankal na Agipu in mam po dobrih 500 km porabo 4.5. Ta je moral met več vode kot nafte v avtu :)
http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=12507
pirlo
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 262
Pridružen: Pe Nov 12, 2010 11:13 am

OdgovorNapisal/-a Urbi » Sr Jun 04, 2014 3:06 pm

Enak motor kot ga imam v Bravotu... ki ni bistveno lažji... poraba...

https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/591729.html

tako da tele tovarniške navedbe ne držijo še manj pa te iz testa... in še komentar na to da je prešvoh... ravno zadnjič prehiteval funfcilinder zvajrorer pa ne vem kaj še tako opevana 159-ka ko se je vlekel ko zmazek po cesti... za vsakdanjo uporabo čisto zadosti močan motor tudi za kaj prehitet... ne rečem pa da mu nebi zmanjkalo če bi ga na polno otovoril za na morje... ampak to je 1-2 mogoče 3 na LETO!!! Amap za takrat imam 159-ko :)

lp
Urbi
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 253
Pridružen: Če Avg 04, 2011 4:24 pm
Kraj: Škofja Loka

OdgovorNapisal/-a alfafil » Če Jun 05, 2014 10:58 am

Ma novinarji,pa še bivši alfist,vedno ko testirajo Alfe,gas do podna.Škoda,da ni (bila) v ponudbi 120 KM,drugače bi je imel,mogoče bo naslednja 150 jtdm :doubt:
alfafil
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Prispevkov: 4502
Pridružen: Če Feb 05, 2004 3:16 pm
Kraj: maribor

OdgovorNapisal/-a Biaggio » Če Jun 12, 2014 12:24 pm

http://www.topgear.com/uk/car-news/alfa ... 2014-06-11

Ne vem kakšna je za vozit, je (še) nisem ampak mislm, da jim gre kr vrjet. Osebno mam eno drugo pripombo - izgled! Za moje pojme moral bit vsak hot hatch "bonkers" (kater je primeren izraz v slovenščini? :) ). Napihnjeni blatniki, racing stripes, 16 izpušnih cevi in vse kar spada zravn. To pa zgleda...hja, tko kot vsaka druga Giulietta na žalost! :( in pa brez ročnega menjalnika? Resno?? :roll:
Having an Alfa is like having a two-year old; anoying most of the time but you would never give her away...never!
Biaggio
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr Avg 10, 2011 12:21 pm
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a alfa_samec » Če Jun 12, 2014 1:32 pm

kater je primeren izraz v slovenščini?

Odbit.
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: Alfa Romeo GTV, 145, 147
 
Prispevkov: 11336
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 12:08 pm
Kraj: Puconci

OdgovorNapisal/-a Biaggio » Če Jun 12, 2014 1:50 pm

alfa_samec napisal/-a:
kater je primeren izraz v slovenščini?

Odbit.


Hvala! :)
Having an Alfa is like having a two-year old; anoying most of the time but you would never give her away...never!
Biaggio
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 255
Pridružen: Sr Avg 10, 2011 12:21 pm
Kraj: Tolmin

OdgovorNapisal/-a carlo » Pe Jun 13, 2014 8:01 pm

carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lancia 844
 
Prispevkov: 1447
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Alfa Romeo Testi

OdgovorNapisal/-a carlo » Sr Dec 31, 2014 9:46 am

carlo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Lancia 844
 
Prispevkov: 1447
Pridružen: Pe Apr 11, 2008 6:16 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Alfa Romeo Testi

OdgovorNapisal/-a alex146 » Sr Dec 31, 2014 10:22 am




Lep test =D>
alex146
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: AR 159 SW 2,0 JTDM & AR Mito 1,4 turbo LPG
 
Prispevkov: 1541
Pridružen: Po Mar 06, 2006 3:22 pm
Kraj: Ljubljana

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Splošno

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov