V Ameriki se avtomobili tako prodajajo. Paketi imajo večino možne opreme že vključeno. Ista zgodba je pa pri nas z japonci...skyblue napisal/-a:pogledal sem alfino usa stran. Katastrofa, pod dodatno opremo za giulio lahko izbereš 15 stvari čez cel knfigurator Na tak način ne bodo prodali prav veliko. Mene sicer ne moti, glede na to, kako to delajo drugi proizvajalci, verjamem, da je to velik faktor pri prodaji. Na tak način več kot 5000$ dodatne opreme ne moreš naložit na giulio, ker je več spoh ne obstaja.
Švaba to lahko dela. Oni lahko spremenijo meglenke iz štirioglatih na okrogle, pa bo to popolnoma nov model. Oni pač proizvajajo super-duper-božanske avtomobile. Vsi ostali, Italijani pa še posebej, morajo pa ponuditi popolno vozilo v miljavžnt različicah z vso možno in ne-možno dodatno opremo, pa to še vedno en bo v redu. razen če se ta paket ne bo prodajal za ceno božanskega up!-a.Damijan napisal/-a:Pa kaj vam ni jasno?
Švaba to počne ves čas in se mu vsi klanjate!
Dajo avtomatsko klimo pa je Rabbit!
Povečajo moč za 5kW pa je model z oznako Competition!
Rdeča barva je DTM!
itd...
Hja, nekaterim nam ti "novi segmenti", ki so velikokrat na estetskem nivoju, sprejemljivem samo za Raya Charlesa, ne pomenijo prav nič. Ker ne vidim(o) razloga, zakaj bi si kdo denimo zaželel kupejevskega terenca? ali pa štirivratno verzijo dvovratne verzije štirivratne limuzine? je pa res, da če si svetnik, lahko svojo značko nalimaš na govno,pa se bo še vedno prodajalo.Miholl napisal/-a:Svaba ustvarja nove segmente, italjan pa ne more karavana narest. Vcas je modro biti tiho
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 33 gostov