Prodajna strategija in prihodnost AR

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Alfasan ta tvoja logika, da bi se morala prodajati vzporedno s talismanom, Passatom Octavio pač ne drži in se stvari ne bi nič spremenile. To, da je qv prišla pred civilnimi verzijami tudi ni največja napaka. V moji žlahti smo imeli do sedaj 6 alf 147, giulietta, 156( 2x), 159 (2x), pa nobenemu ni nič odpadlo. Ne se preveč sekirati kaj in kako se giulia prodaja, avto je bomba sem sam preizkusil, vozil vso švabsko nebeško trojico v rangu in je alfa boljša. To je moje skromno osebno mnenje in mnenje mnogih, ki so jo testirali. Lp
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Če bi imel 50000€ bi šel v Nemčijo po testno za 35000€, 15000€ bi pa privračeval. Tako preprosto je to za mene.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Na you tube imate posnetek grand Touru v malo slabši kvaliteti, kjer Jeremy Clarison testira Alfo giulio qv. Ne vem, če sem ga kdaj videl tako navdušenega. To je to kaj jaz zagovarjam on je en redkih ki pove realno za vsak avto, ki ga testira in ja giulia qv je za njega masterpeace. Škoda je samo to da so čas kroga merili na mokri stezi.
Gorjup
Alfist
Alfist
Prispevkov: 428
Pridružen: To Apr 03, 2012 9:57 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Ti, 2.0, letnik 2009
Kraj: Ljubljana

To da bi Alfa morala iti postopma v višji rang je bedarija, mislim da so naredili čisto prav, naredili so avto, ki Nemško sveto trojico z njihovimi športnimi oddelki pelje scat, potem pa na tej osnovi naredili civilno različico, ki civilne različice svete trojice po vseh testih pelje scat. Če bi šli o poti, ki jo predlagaš, bi ostali v Passatovem rangu in se ne bi premaknili ven. Audi je to anredil ko je bilo to lažje, je res ad ej na tem trdo delal, kot sedaj trdo dela Alfa. Alfa je prerojena, nekako jo vidim kot Lexusa, le da niso izumljali nove znamke, kr to trenutno ni potrebno (tudi ker so bili tako neprisotni na trgu v zadnjih letih).
Večini nam je predraga, s čimer ni nič narobe, saj so nam perdragi tudi BMW 3, c klasa,... kot že velikokrat povedano je Slovenija pol pljunka v morje in je popolnoma nepomeben trg, sicer se stranjam da bi karavansko različico morali narediti za EU (čepra je zardi mene osebno ne rabijo, ker je ne bi kupil niti rabljene). Kar se tiče tega da an forumu beremo in pišemo kaj crkuje in kaj se menja je pa normalno, veliko ljudi se na forum prijavi ali so aktivni le ko jim na avtu kaj ne deluje, to je pri vseh forumih, če greš pogledat an druge forume je ogromno pisanja o servisih, menjavah, itd. Je pa res da so verjetno neakteri forumi večji, z več aktivnimi člani, kar poemni da se tudi več piše o tem kako dobro avtomobili delujejo in kako so zadovoljnji z njimi.

Res je marsikaj odvisno od posameznika in preferenc, Giulie še nisem uspel vozit, ampak če je kar pravijo res potem bi jo če bi imel 50K za avto definitivno kupil prej kot Nemško trojico. Še posebej ker so mi vsi Nemško konkurentje znotraj grdi in bi az tak denar želel nekaj kar mi ni grdo, če mi že ne more biti lepo. V 159 sem se zaljubil malo zaradi izgleda, veliko pa ker jo ima kolega in ko sem njegov avto prvič vozil in bil navdušen nad lego, nad povratnimi informacijami sem rekel da tak avto hočem, ko si ga bom lahko privoščil in glej ene 6-7 kasneje sem si jo kupil, s svojim denarjem (nekaj je bilo sicer izposojenega, kar niti pod razno ni važno) ampak avto je moj, stroške vzdrževanja krijem sam, so mi pa trenutno nekatere stvari pomembnejše kot nov avto, ker moj dela in z njim nimam težav ali strahu da bi me pustil na cesti.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Ne biti tako žaljivi do nemcev. Tudi meni subjektivno niso preveč všeč, objektivno pa so verjetno še vedno boljši od alfe. Zanimivo mi pa je, zakaj je tolk pomembna lepota avtomobila.
Sport Driver
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 105
Pridružen: So Okt 22, 2016 1:18 pm

Caci napisal/-a:Na you tube imate posnetek grand Touru v malo slabši kvaliteti, kjer Jeremy Clarison testira Alfo giulio qv. Ne vem, če sem ga kdaj videl tako navdušenega. To je to kaj jaz zagovarjam on je en redkih ki pove realno za vsak avto, ki ga testira in ja giulia qv je za njega masterpeace. Škoda je samo to da so čas kroga merili na mokri stezi.
Vrjamem, da je Giulia QV dobra, tudi da je boljša od M3 ampak Clarkson pa res ni oseba, ki realno pove mnenje :mrgreen: ! Je biased in je fan tistih svojih par znamk in to je to.
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

Kolk prepričani ste da bi se še vedno o ceni Gilule in ali je vredna 30 000€+ pogovarjali če bi imeli isti standard kot zdaj in povprečne plače 2500€ tako kot imajo v Nemčiji? Mislim, da te debate ne bi bilo :)
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Povprecna placa v Nemciji je nekolimo manj kot 2000 eur neto s tem da so tam se bistveno vecje razlike kot pri nas. Zavarovanja kj jih vecina placuje dodatno so draga, vecina tudi zivi v najemniskem stanovanju, storitve so drazje kog pri nas. V glavnem ne cedi se med in mleko tam. Povprecen Slovenec si skoraj lazje kupi novo giulio kot povprecen Nemec.
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Vse kar loh recem: LoooooL
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Sep 03, 2009 11:23 am
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Tolmin

alfasan napisal/-a:Zanimivo mi pa je, zakaj je tolk pomembna lepota avtomobila.
Od kdaj pa to ni pomembno? Oz, naj vprašam drugače...če imaš na izbiro dva avtomobila, podobnih specifikacij, opreme in končne cene, en izgleda kot Giulietta, drugi pa kot kia pride, katerega bi raje izbral? Pa ne mislit da sem navedel kio kot provokacijo, samo na hitro sem se moral spomnit en grd avto :mrgreen:
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

Alfasan ne piši na pamet. €2,265 je poprečna plača po uradnih podatkih.
Altmann

portos1986 napisal/-a:Alfasan ne piši na pamet. €2,265 je poprečna plača po uradnih podatkih.
V to povprecje je vseto tudi 8,2 miliona€/leto place sefa Daimlera, 17 in se nekaj Milionov/leto sefa VW konzerna(pred afero) in place 600€ bruto/mesec delavcev, ki delajo po sistemu Minijob. Kaj menis, katerih je vec?
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

Pogle, kaj jaz menim ni pomebno. Tak je uraden podatek, podatek za Slovenijo je pa 1023€ ampak jih je od tega okoli 20 % na minimalni plači ali zelo blizu. Tako je pri vseh državah, ne vem zakaj te zmoti če ti dam podatke. Meni bi prej zmotilo, da Alfasan misli, da si povprečen Slovenec lažje privoči avto v rangu BMW 3 kot pa povprečen nemec #-o .

Na hitro pa lahko izračunaš, da je Nemcem 41x več, prodaja za leto 2015 BMW 3 pa je 156x večja, torej jst sklepam da si je lažje privoščijo.
Altmann

Se strinjam s tabo.
Tako moj kot tvoj post sta oba off in brez smisla.

Moti me prav nic glede podatkov, le dodaj se, je to Netto ali Brutto placa.

Drugo, dosegljivost nakupa avta prebivalcem v SLO ali D ne mores niti slucajno primerjati. Zakaj? Da ne bom tvegal izbrisa posta ne bom o tem v tej temi, lahko le toliko recem, da moras vedeti in poznati se veliko faktorjev, da ves zakaj je tako.
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

Se strinjam s tabo, več faktorjev je. Vsi podatki, ki sem jih napisal so neto plače.

Dugače pa ni panike, ker jutri več ne bo komentarjev tukaj, niti mojega niti tvojega ker je res šlo preveč OFF TOPIC :oops: :)
Odgovori
  • Informacija