Ne vem kaj se sploh Octavio omenja v tej temi; je en rang nižje (Golfov razred), fwd, in osnovana na ljudski platformi. Tudi sam sem jo vozil; avto je vsekakor dober, a jo je nemogoče primerjat z Giulio.
@Matej46: Veloce modeli so vedno imeli večje zavore. Pri navadni Giuliji si pa lahko opcijsko izbral večje zavore. V primeru da si zbral 19" platišča je pa bilo večje zavore izbrati obvezno. Kako je zdaj pri MY2020 pa ne bi vedel.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Matej spredaj rabiš 330 diske, zavorne klešče in ploščice od veloce. Zadaj pa samo 320 diske in nosilce klešč od veloce. Klešče in ploščice pa pašejo od navadne. Paše vse šrauf na šrauf.
Tud meni ni jasno zakaj je treba ta ološ od VAG grupe tlačit na alfa forum
Debata zaradi sporne vsebine premaknjena v primerno tematiko ... My bad!
Nadaljevanje krega premaknjeno v Arhiv ....
Se opravičujem za svojo objavo o cenah Octavij; nikakor ni bilo mišljeno provokativno ali slabšalno do kogarkoli/karkoli.
Želel sem le podati dejstva, da so sploh današnje cene novih Giulij popolnoma na mestu. Mislim, da bi AR za dober štart morala začeti s takimi cenami (jbg, renome zadnjih let) in se šele nato spogledovati z dvigom cen proti premium razredu.
godlike napisal/-a:No ja, pod FCA spadajo še ameriške znamke: Jeep in ostalo.
Je pa res, da je Fiat koncern zelo kratko potegnil, glede na to, da je kupil Crysler in ne, da se je združil. Že skupno ime je pomenilo poniževanje pred američani.
Edit:
Btw pozabil sem tudi na Ferrarija in Maserattija.
Ja, zaenkrat kaže, da je Fiat (z AR) kratko potegnil sedaj, ko so se zružili s francozi. Ti bodo kot izgleda vodili igro in odločali o tem kdo bo preživel in kdo ne. Vprašanje pa je, kaj bi se zgodilo s FLAR, če takrat ne bi kupil Chrysler, kajti vsi vemo, da jih je ravno Chrysler zadnja leta držal pri življenju. Pa tudi francozi so se ravno zaradi ameriškega dela združili z FCA. Saj iskreno, kaj jim pa lahko nudi na pol propadli Fiat, česar že sami nimajo?? Tudi Alfa jim očitno ni najbolj v interesu, upam samo, da jo obdržijo pri življenju. Čas bo pokazal kaj in kako bo, sem pa prepričan da novo vodstvo ne bo vlagalo milijarde v razvoj modelov z tako mizerno prodajo kot jo ima Giulia. Samo za predstavo, Peugeot je v letu 2018 prodal okoli 960.000 avtov v Evropi, Alf je bilo prodanih okoli 80.000, od tega nekaj čez 25.000 Giulliet, ki jo naslednje leto ukinjajo.
Ni rečeno, morda pa se bodo ravno Francozi izkazali odprte glave glede razumevanja užitkov v vožnji.
Ali je PSA do zdaj imel znamko karizme kot jo ima Alfa Romeo? Mislim da ne. Alpine je nekaj kot Maserati, tako da... . Težko si sicer predstavljam Alfo THP/HDI, pa vendar. Pri Fiatu se jim verjetno izplača tržiti F500 in Punto e bi lahko elektrificiral Italijo. Lancia pa je definitivno končala, po moje.