Stran 25 od 46

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Če Feb 02, 2017 7:45 pm
Napisal/-a ARfan
Altmann =D>

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Če Feb 02, 2017 8:51 pm
Napisal/-a Alan
Ja negativizem tolce na polno tle gor. Alfa se je odlocla probat na hard. Ja avto ni popoln (to je za alfo plus haha) ja avto ni poceni. Je kar je, tisti ki vas moti njena cena pac pocakajte na 2-3 leta staro ker bo itak zastojn (skret ki mu hitro pada cena ane...) mene cena ne moti, ker si ne morem kupiti nove pa tudi ce bi bila 10.000eu ceneje.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Če Feb 02, 2017 9:37 pm
Napisal/-a Binji
Optimizma je kar dosti, škoda samo, ker ga nekateri preglasijo.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Če Feb 02, 2017 10:52 pm
Napisal/-a sleby
altmann =D>
eden redkih tu gor ki ne trolla!

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Po Feb 13, 2017 6:57 pm
Napisal/-a JC29

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: To Feb 14, 2017 3:58 am
Napisal/-a MaStr
Dobro jutro :wink:
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... &start=705" onclick="window.open(this.href);return false; ....nekje od sredine naprej ...

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Po Feb 20, 2017 12:03 pm
Napisal/-a ZRow
Marchionne: Alfa to get 2 more crossovers
Larry P. Vellequette
Automotive News Europe
February 20, 2017 06:01 CET

The Giulia Sport Wagon may have disappeared from Alfa Romeo's product plans, but Fiat Chrysler CEO Sergio Marchionne says Alfa -- which is launching its first SUV/crossover, the Stelvio -- will soon have two more crossovers.

Marchionne, speaking at FCA's Balocco test track in Italy with the brand's Instagram followers, said: "Two Alfa Romeo models will be added, positioned one below and one above the Stelvio," the Italian daily newspaper Corriere della Sera reported Feb. 12.

The Stelvio was unveiled in November at the Los Angeles auto show. It is currently being rolled out in Europe and is expected in U.S. dealerships in the second quarter.

Like all Alfa Romeos, the two new crossovers will be built in Italy. Marchionne said in the same interview that one would be made near Turin in "late 2018 -- early 2019."

The Stelvio is built on the same platform as the Giulia midsize car and produced in the same factory in Cassino, Italy.

Alfa Romeo brand head Reid Bigland told the British magazine Autocar in November that a Giulia-based Sport Wagon would be revealed next month at the Geneva auto show. But FCA European head Alfredo Altavilla said in January that the Giulia Sport Wagon had been scrapped because it too closely resembled the Stelvio.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Po Feb 20, 2017 2:11 pm
Napisal/-a Marchianio
Ljudje so čist znoreli s temi križanci #-o

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Po Feb 20, 2017 4:59 pm
Napisal/-a UKi
Giulia Sport Wagon had been scrapped because it too closely resembled the Stelvio
A to resno mislijo? ](*,)

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Sr Feb 22, 2017 10:29 am
Napisal/-a marinaio
Zelo resno. Povdarjajo, da ima Stelvio dosti več skupnega s karavani kot SUV-ji in se "pelje" bolj podobno karavanu. Zato so tudi SW skenslali.

Edit: ne citiraj celotne skupine zapisov neposredno za svojim postom.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Po Feb 27, 2017 11:23 am
Napisal/-a marinaio
Kratek update strategije po besedah Roberta Fedelija, Chief Technical Officer Alfa Romeo

Fedeli želi najprej pokriti paleto vozil v segmentu E (naseldnica 166) in seg. C (nova Giulietta) in šele potem razmišljati o karoserijskih različicah Giulie. (ni eksplicitno zanikal, da Giulia SW ni nekje v planu, oziroma, da je popolnoma opuščen projekt)
Za Giulietto naj bi razvijali projekt z zadnjim in sprednjim pogonom in se odločili za boljšega. Želijo narediti izdelek na nivoju Giulie, če jim ne uspe ga raje opustijo.
Junija bo na voljo update informacijskega sistema z Apple CarPlay in Android Auto. Prihajajo tudi ful LED žarometi. Zakaj vse tehnologije ni na voljo že od začetka? Ker je projekt štartal iz nič je nemogoče zagotoviti dovolj sredstev na vseh področjih. Pri Alfi so se odločili, da vložijo več v aluminijasto podvozje, motorje, karoserijo itd., da razvijejo pravo Alfo, ki ponudi najboljšo vozniško izkušnjo. Počasi bo na voljo vsa današnja tehnologija, tudi posodabljanje na daljavo (kot ima to Tesla).
Glede izklopljivega ESP-ja pa pravi, da je k projektu prišel, ko je bilo že odločeno. Vprašanje je razdelilo tudi razvijalce. Sam verjame, da sprememba ni popolnoma izključena.

Povzetek po http://www.automoto.it/news/alfa-stelvi ... riore.html

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: To Feb 28, 2017 2:11 pm
Napisal/-a Alan
no tole se ne bere tako slabo.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: To Feb 28, 2017 6:04 pm
Napisal/-a bvogri
Ma ja spet novica kot ponavadi. Napovedi...
Naj dajo ven LED pa posodobitev vmesnikov z naslednjim modelnim letom pa je brez neke galame. Ta o Giulietti pa je sploh lovska. Ne vejo ali bi bila FWD ali RWD ](*,) Še čudno da vzporedno ne razvijajo še verzije z sredinskim motorjem :D Zasnova mora biti znana iz štarta.

Sam upam da bodo dali ven RWD Giulietto, Giulijo pa opremili kot se zagre in poravili par šelebajskov pa so na dobri poti. SW pa bi Giuliji tudi dobro del 8)

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: To Feb 28, 2017 7:32 pm
Napisal/-a Alan
pa realno ne vem ce je za segment giuliette prednost rwd. Se bmw bo opustil to pri seriji 1. Glede na to kako bolano se danes vozijo hot hatchi bi bla komot fwd in seveda opcijsko q4
Pa se vec placa se dobi v kabini tko.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: To Feb 28, 2017 7:49 pm
Napisal/-a bvogri
Jah saj ravno to. BMW bo opustil RWD pri 1ki. Vprašanje kaj bo z serijo 2 in derivati. Pristaši zadnjega pogona bodo morali v tem razredu pogledovati po AR.
Mi pa ni jasno zakaj BMW to opušča ker ze ravno zaradi zabavnosti RWD ja in njegovih lastnosti kaki 235i, 240i, M2 odlično prodajajo in upam da to ostane na zadnjem pogonu.
Konkurenca med FWD hot hatchI pa bo težka naloga