Stran 28 od 46

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Apr 08, 2017 5:55 pm
Napisal/-a Miholl
Zakaj se ne prodaja - ker je predraga. Al je pa konkurenca prepoceni.



End of story

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Apr 08, 2017 6:10 pm
Napisal/-a mare87
Naši prodajalci, sploh avtotriglav se sploh ne trudi za stranke. Oni hodjo na šiht, da mine tistih osem ur in je to to. Majo zanič servis in posledično slaba volja kupcev, ki gredo k drugim znamkam. Sva bla z mojo zadnjič tam, da bi šla na testno vožnjo z Giulio in ni blo nič iz tega! Res, da nisva bla najavljena ampak avto je bil tam, čeprav sta prodajalca govorila, da je že rezervirana testna vožnja za drugo stranko.... Katastrofa!!! Pa tud nobeden ni bil prijazen, tak občutek dobiš kot da nisi zaželen! Vsak dan delam s strankami in vem kako je, da je ogromno vredno, da si prijazen, ustrežljiv, da jim ponujaš tist kar prodajaš...

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Apr 08, 2017 7:28 pm
Napisal/-a tomasso
Moje izkušnje, vsaj na AT Mb, so drugačne. Praviloma povsod kjer nastopiš korektno z malce potrpljenja in razumevanja, se potrudijo za stranke - danes ni ničesar enostavno prodat. Seveda so izjeme in to odbija.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Apr 08, 2017 9:12 pm
Napisal/-a mare87
tomasso napisal/-a:Moje izkušnje, vsaj na AT Mb, so drugačne. Praviloma povsod kjer nastopiš korektno z malce potrpljenja in razumevanja, se potrudijo za stranke - danes ni ničesar enostavno prodat. Seveda so izjeme in to odbija.

Jst sm govoril o AT Ljubljana.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Ne Apr 09, 2017 11:02 am
Napisal/-a marinaio
MaStr napisal/-a:Detajlno: V kolikor alfist išče oz. se celo odloči za "boljšo" ponudbo v razredih, v katerih alfa konkurira, ni pravi alfist - zame ne.
Ok...ta je malo huda. Ker, če se nekdo v življenju postavlja na noge (1.služba, streha nad glavo, družina itd.) in mora pri nakupu (mogoče celo 1. skupnega avtomobila) vračunat vse te stroške, plus mogočo prodajo v prihodnosti, ne moreš pričakovat, da bo človek vzel (malo ali dosti) slabšo ponudbo in zaradi tega še 10 let se j***l s financami. Ne moreš takemu človeku rečt, da ni alfist, čeprav se tako počuti in Alfo zagovarja in si jo želi. Ali bi moral pri vseh ostalih stroških zminimizirat zato, da bi si kupil Alfo? Pol si na nivoju ljudi, ki kupijo Audija in jejo doma česen na kruhu. Dal sem en možen scenarij, lahko je nešteto različnih.

Sorry za off, ampak na tako ozkogleden komentar je potrebno napisat drugo plat.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Ne Apr 09, 2017 11:10 am
Napisal/-a lizard
marinaio, slabo si prebral kaj je Mastr napisal. On je samo trdil, da če kupuješ avto tipa BMW 3, Jaguar XE, Giulia,... in se odločiš za katerega drugega kot Alfo pač nisi alfist. Ti pa pišeš o nekih povsem tretjih stvareh.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Ne Apr 09, 2017 12:48 pm
Napisal/-a Hranata
Ni treba človeka napadat, ker sta obe interpretaciji popolnoma pravilni. Tudi mene je zmotil ravno ta stavek, ker sem se našel sam v njem. Namreč pred enim letom sem kupoval družinski avto in bi lahko čisto lepo kupil 159 Q4, ampak so me redni stroški in stroški vzdrževanja popolnoma odvrnili. Enostavno nimam dohodka, da bi si lahko privoščil tako potraten avto za vsak dan vozit :wink: in zaradi tega nisem alfist? V klubu smo na koncu koncev lastniki in ljubitelji avtomobilov alfa romeo in lastništvo pač ni pogoj zame.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Ne Apr 09, 2017 1:34 pm
Napisal/-a MaStr
Moj komentar je bil mišljen za nakupe novih in starih vozil v segmentih, kjer alfa konkurira.
Verjetno si človek, ki si življenje še ureja, ne privošči novega. Če pa nujno potrebuješ vozilo v razredu, kjer alfe ni (manjši karavani, enoprostorec,...), si bo pravi alfist tudi v tem primeru nabavil nekaj za svojo dušo (če seveda finance pa tudi prostor to omogočajo, se razume). Kot že rečeno, tudi v naši družini je Clio, vendar to je njena makina, ne moja. Jaz bi si kot drugi avto vzel MiTo. Najbrž tudi žena, če bi finance dovoljevale :mrgreen:
Glede starih pa takole... Kdo ti lahko garantira, da se boš z nakupom npr. BMW 3 bolje odločil, kot če bi vzel AR 156/159, oba isti letnik in podoben motor (razen, če iščeš zadnji pogon)? Pravi alfist se bo najbrž odločil za alfo, mar ne ...

Upam, da se zdaj razumemo...

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Ne Apr 09, 2017 1:57 pm
Napisal/-a marinaio
Je res, preveč nasplošno sem gledal. Vzamem nazaj o "ozkoglednem komentarju".
Kar se tiče segmenta Giulie in Stelvia se strinjam, bi zavil v druge salone samo firbcat, če bi kupoval (dvomim, da bom videl ta film) v tem cenovnem rangu.
Kar se tiče rabljenih avtomobilov je druga stvar, tam bi lahko v nedogled špekulirali.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Po Apr 10, 2017 11:36 am
Napisal/-a alfa_samec
carsitaly.net napisal/-a:Iz sindikata delavcev Fiom smo izvedeli, da je trenutno v proizvodnji 150 Giulij in 300 Stelviev na dan v dveh izmenah Cassina, torej razmerje 1:2 v korist Stelvia zaradi prihajajočega začetka prodaje na večih trgih. Če te številke pomnožimo z okoli 250 delovnimi dnevi kolikor jih je v Italiji, dobimo številko 37.500 Giulij in 75.000 Stelviev na leto, kar pomeni letno proizvodnjo in prodajo 100.000 komadov.
V Cassinu se izdeluje še model Giulietta, lansko leto so tam izdelali skupno 72.000 vozil (Giuliett je bilo izdelanih prek 42.000), zaposlenih je 4300 ljudi.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Po Apr 10, 2017 12:06 pm
Napisal/-a Miholl
V revozu dela ~ 2.500 ljudi in nardijo okol 500-800 avtov/dan, odvisn a so 2 ali tri smene,okol 130.000 na leto. Majo ocitno res tempo


Stelvio bo imel pomoje dosti lazje delo kot giulia. Ker bo imel glede na karakteristike in voznost zelo malo konkurence oz je skoraj ni (vsi si zelijo suv ki se pelje kot osebni avto)

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Po Apr 10, 2017 1:01 pm
Napisal/-a alfa_samec
V Pomiglianu je zaposlenih skoraj enako št. ljudi, pa izdelajo prek 200.000 Pand. V Modeni pa 1300 ljudi in naredijo manj kot 2000 avtov skupno.

Ne moreš izdelati vsak avto v istem času. Twinga pač lahko narediš hitreje kot Ferrarija ... Ali pa Pando kot Stelvia ... itn.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Apr 22, 2017 9:14 pm
Napisal/-a ToMi`
tomasso napisal/-a:Moje izkušnje, vsaj na AT Mb, so drugačne. Praviloma povsod kjer nastopiš korektno z malce potrpljenja in razumevanja, se potrudijo za stranke - danes ni ničesar enostavno prodat. Seveda so izjeme in to odbija.
to pa zato ker na AT v mb dela alfist, Denis :D

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Ne Apr 30, 2017 10:41 am
Napisal/-a alfa_samec
AR je prvič po letu 2011 spet prodala in registrirala več kot 10.000 avtov na mesec, gre za podatek za marec 2017, brez upoštevanja ne-EU držav, Kitajske in arabskega trga.

Stelvio je svoj čisto prvi mesec prodaje v Evropi začel s prek 1000 prodanimi in registriranimi modeli First Edition (z začetno ceno 57.000€).

Slika

Marchionne je prav tako povedal v enem od nedavnih intervjujev, da imajo trenutno 10.000 prednaročil iz centralne Evrope za Stelvia (zato so tudi spremenili razmerje izdelave v prid Stelviu in dodatno zaposlili nekaj sto ljudi v tovarni). Dodal je še, da je cilj prodaje za AR in Maserati skupno prodanih 230.000 komadov v fiskalnem letu 2017. Pri Maseratiju se cilja na 70.000 prodanih vozil in pri AR na 160.000.

V letu 2016 sta obe znamki skupaj prodali malo prek 100.000 vozil. AR je trenutno po treh mesecih prodaje pri okoli 23.000 vozilih, Maserati pa pri okoli 6.000 prodanih vozilih.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: To Maj 02, 2017 9:14 pm
Napisal/-a tomasso
Menda bodo naslednico Giuliette predstavili šele leta 2020 namesto sprva načrtovano 2018. Razlog naj bi bil v tem, da pospešeno pripravljajo limuzino in SUV kategorijo višje kot Giulio in Stelvio.

In čeprav je bilo sprva govora, da bo naslednica Giuliette imela skrajšano platformo Giulie ter pogon zadaj, se sedaj nagibajo k sprednjem pogonu, ker naj bi bila taka pričakovanja evropskega tržišča.

Predno od škodoželjnosti nekaterim zacveti rit od veselja, kakšni nesposobneži so Italijani, naj omenim, da je prodaja Giuliette višja kot lani in da mene prav nič ne moti, da bom imel še tri leta "aktualen" model, četudi s takimi relikti preteklosti kot je velik rezervoar goriva (60 L) in ročno zavoro na doktorske zajle.