In če je kje 159 v svojem elementu, potem so to nemški autobahni....
Tole lahko samo potrdim!
A3 med Regensburgom in Deggendorfom. Alfa 159 1.9 8v Eko (120km, brez Dpf, blokiran Egr in Tribesman Tuning) Priznam, malo je bilo klancka navzdol
Sem se odlocil, da ji prepustim avto, sam si bom pa drugo alfico za male pare omislil.. Negrem dol z alfe pa fertik
Post avgust 2015:
Vsakoletni skok na sever, skupaj 2650km, avtocesta, zastoji, mestna vožnja: poraba po BC 6,6 dejansko 7,1. 159SW 2.0 170km+čip
Povprečna hitrost 109km/h, max 220 - več ne gre. Odlično so se izkazale tudi Momo gume, napumpane na 2,9 spredaj 2,7 zadaj.
Z 156 SW 140km prej in Guillieto 1.6 120km potem ni bilo bistvenih razlik.
Awoken: dobr ti je Tribes te konje narajcal, moja 159 se je zacementirala pri 220 kot bi imela blokado.
Malo nad 7 je men pil e60 520i bencinar relacije med 130-150kmh.
Normalne relacije more pit avto tazga ranga med 5.5 in 6.5 litri max. Cim zavijes v mesto si z 159 na 8+.
Vozim laguno 2.0 ,ki je znana kot bolj zejen dizel, velikost in teza 159ke, 180 konjsko z dpfjem in vsem ostalim sranjem na zimskih 18" in ultra kratkim menjalnikom (130kmh 2500 rpm) in mi pije lepo relacijo (130) 6.2-6.3, s tem da mam vsakic se vzpon na 1600m.
7+ se mi zdi prevec za dizla tega ranga. Sem drugace gledal 159ke pa me je poleg tega da so vse prezvecene minil tud zarad porabe.
Zelel sem 2.4 da se malo bolj spodobno premakne, tam bi bil se na vsaj pol litra do liter+.
Mal mi ne gre skupaj da bi čipana 120HP šla toliko hitreje kot čipana 170HP.
Tudi po klancu dol ne.
Ali imata full razliko v dimenziji gum? Kake 16ke na 120HP in po možnosti 18+ na 170HP?
Ker to je komot razlika v obsegu 5+%, kar pomeni da tudi števec potem temu primerno laže.
Ker to bi edino razložilo zakaj je takšna razlika.
Realno bi čipana 120HP šla kakih 200-205. Čipana 170HP pa verjetno tam 225.
Govorim za "GPS" hitrost, ne po števcu.
Tribes: Čipal mi je Senica, ker takrat še nisem bil na forumu in nisem vedel za tebe. Čipal jo je na 192KM ali nekaj takega, bil sem zelo zadovoljen, ker več ni imela luknje pod 2000 obrati in poraba je padla za dobrega pol litra. Je pa čipana 156 1,9 140 na 160 Km (tudi njegovo delo) po občutku bila bolj poskočna.
Glede končne hitrosti 159: res se je obnašala kot z blokado: pospeševala zvezno do 220 in tu obstala - saj ne da bi rabil več.....
2.0 motor ima zaščito pred čipanjem v obliki omejevalca vbrizga glede na temperaturo izpušnih plinov.
Če tega ne porihtaš kot je treba, bo avto po nekaj sekundah tiščanja na polno zmanjšal moč na okoli 175HP.
Posledično tudi končna hitrost ostane tam nekje kot original.
glede debate zgoraj, 166 je za ac veliko boljsa glede porabe kot 159, ima veliko manj zracnega upora ker ima nizek in klinast nos (pa tudi lazja je cca 100kg)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;