Ja to lahko tut jst potrdim ali pa sem imel samo srečo. Imam (vendar je parkirana ker imam drugo) AR 166 2.4 100kW kupil sem jo 6 let staro ko je imela kao 132.000 km in pol presenečenje zbitih 150.000 km, no sedaj ima če prištejem tudi zbite km skoraj 400.000 km in sem na njej menjal samo sklopko, zavore in senzor gredi in seveda ene 3x podvozje to je use kar mi je na njej šlo. Uvožena pa je bila iz Italije
Jo kdo pozna al pa prodajalca? Hudo opremljena, zadeve kolkr tolk štimajo po št. šasije, sam glede na carfax je mela vsaj 3 lastnike. Nekak mi deluje kot testni avto Petrovčiča?
Aaaa, tole je pa bilo testno vozilo pri Petrovčiču. Sem še prav tuhtal, da bi jo novo nabavil, a mi razum ni pustil odkartati 29 tisočakov, kolikor jo je Vili tedaj cenil. Na koncu kot se spomnim, je bila cena okoli 23, 24 tisočakov.
Čeprav osebno dvomim, da ima tole prevoženih švoh 40 kkm
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
Prodajalc je šasijo posredoval po telefonu brez jamranja, tak da al nima kaj skrivat al je pa dobr prevrtel kilometre Načeloma se pa da preverit do neke mere. Ene 90% si lahk da je realna po nalogih iz servisa, testerju pa splošni ohranjenosti.
na netu sem zasledil tole 164. Predvsem zaradi opisa in nizke cene je zanimiva. Če bi imel kaj več parkinga doma, bi jo zagotovo vzel ter hranil naslednjih 10 let da postane oldtimer.
Nekaj se je delalo, predvsem menjava potrošnega materiala. Še veliko več pa je po moje za naredit.
Pa še 2.0 je. Pa glavno vprašanje - koliko je karoserija shujšala na račun rje v teh letih
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji