Kupi 156 dizla, dobiš za pol te cene z veliko opreme. Kilometre bodo čisto vsi avti imeli prek 200.000, ker je to že star avto izdelan za relacije, s tem, da ima 156 veliko, veliko cenejše dele. Iščeš JTD/JTDm z distinctive opremo in FL model - 2004 in dalje. Motorji so isti kot v 166.
PS: pozabi, da boš imel 166 dve leti in jo potem brez problema prodal in to še z dobičkom. Če jo kupiš zdaj za 2.000 boš tekom dveh let še enkrat toliko vložil vanjo in jo potem prodajal pol leta in na koncu prodal za 700€.
Jaz pa sem včeraj zvečer skočil do stepančiča si ogledat rdečo 159. Avto je drugače lepo ohranjen napram drugim 159 ki sem si jih ogledal. Pri večini 159 vsaj nekaj ni delovalo, naj bo to mehanizem za dvig stekla, prazna klima, itd,.... Sicer ni slovenska kot piše v oglasu, ampak je prvic registrirana v rs leta 2012. Bojda naj bi bila servisirana od 120k km pri stepančiču vendar je imel poleg samo dva računa od servisev. Danes mi pošlje zgodovino, ki jo ima baje v računalniku potem pa se bom odločil. Malo bi bil lak za spolirat, drugače je pa po mojem mnenju ok. Manjkajo ji tudi zimske gume, sedaj ima dva različna porizvajalca na avtu in vse 4 gume so zanič.... Sicer motor lepo teče, menjalnik je malo trši pri vseh 159 kar sem jih preizkusil. Za avto hoče 7k, ampak bi ga vsaj probal zbit za ceno seta zimskih gum, glede na to da mu bo treba takoj privoščit veliki servis.
Tako da zna bit da bo kmalu naprodaj moja 156 1.9 jtdm 110kw sw. Ima 310k km, servisirana na 15k km, večinoma pri sušniku. V lasti jo imam slaba tri leta oziroma od 180k km. Pri 250k menjana komplet sklopka, pred letom obnovljene polosovine in menjana baterija. Mehansko dobro ohranjen le lak ima ze kar nekaj prask, največja iz pred kratkim ko mi ga je nekdo s ključem v lj čez prednja in zadnja vrata podrsal. Je pa za zamenjat termostat, ki ga bom najverjetneje že jaz in pa ena roka že malo škripa ko je hladneje. Vsi deli razen termostata ki sem jih jaz zamenjal so originalni kosi.. toliko zaenkrat
Edit: Popravljena objava oz. pot do linka ....
Enkrat si že bil opozorjen glede pravopisja. Sicer na forumu ne zahtevamo slovnične pravilnosti, je pa zelo zaželjena vsaj pika in velika začetnica pri vsakem stavku ....
Preskoči jo...Avto je se najprej prodajal v Postojni, sedaj vidim da je v Izoli. Ko sem jaz spraševal za dokumentacijo je rekel da jo je bore malo, narejen pa naj bi bil tako veliki servis kot avto poštiman ampak na žalost brez enga samga računa. Ključ naj bi bil samo 1. Cena je bila takrat 1.990, ko pa sem vprašal da se ne vozim za brez veze v kakem stanju je avto in koliko je zadnja cena približno, je rekel prodajalec da je avto še kar lepo ohranjen, brez rje, in da je cena par 100€ nižja.
@Alfa Samec...tudi JTD primerki 166ke so lahko prodajo za 2000€ in več ob predpostavki da je avto poštiman v nulo, podvozje, kpl. sklopka, kpl jermeni...Odvisno pa je od kupca koliko je pripravljen dat za avto.
Eni se ne zavedajo da 156 ni poceni, sploh če jo češ imet kot se spodobi. In tudi konci niso tako poceni, sploh ko jih je potrebno menjati pogosto in v večjih količinah.
samo316 - glede na to, da gledaš kripe za 2k eur, bi sklepal, da finančno nisi v primerni kondiciji za takšne nakupe. Ki terjajo veliko financ in potrpljenja/ljubezni . Raje išči kakšen žepu prijaznejši nakup. Četudi ne bo tako lep pa tako lepo polagal ovinke.
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
Jaz pa mislim da je 156 jtd lahko super avto za relativno mali denar. Jaz sem se pred tremi leti odločil za nakup prav zaradi tega ker sem dobil od mehanika nadomestno alfo 156 ko sem imel svojega megana na servisu. Rekel mi je glede na to da se dosti voziš po naših lokalnih cestah za katere vei vemo v kakšnem stanju so boš veliko menjal dele podvozja z motorjem pa ob dobrem nakupu ne bi smelo biti težav. Tudi na podvozju nisem imel nekih večjih posegov razen ene spodnje roke in obeh zgornjih, sem obnovil se polosovine to pa je to kar je bilo vecjih posegov. Res pa je tudi da na dolgi rok ob menjavi z dražjimi originalnimi kosi privarčuješ. Vozim se večinoma po gorenjski tudi kakšen makadam ob pivu preveč ni bil problem za alfo. Servisiram jo pa redno na 15k km kar znese skoraj 4x letno.za 2500, kolikor sem 3 leta nazaj odštel zanjo je res super avto saj mislim da kljub temu da so se stroški vzdrževanja že zelo približali nakupni ceni, avto vendarle nov in verjemite mi, da je danes 300k +km s prvo turbino, vztrajnikom, pravilo le za kak star mercedes in golf mk2. Pa lep pozdrav
za KMV sem že jaz pisal kako stran nazaj, da že skoraj eno leto prodajajo rdečo, skoraj celo prebarvano giulietto v prvi barvi
Evo tale: https://www.avto.net/kmvcelje/ad.asp?id=11953828" onclick="window.open(this.href);return false;
Zgleda super, dokler ne pogledaš od blizu. Če se prav spomnim, edino streha ni barvana. Pogledat sem jo šel 25. marca , tako da jim že kar dolgo stoji. Vem po datumu, na lastnih slikah.