Novega modela sigurno ne bo. Verjeno samo kakšni dodatki pri opremi (ki so tako ali drugače zelo potrebni, ker na tem področju resno zaostajajo za konkurenco).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Serdžo je - verjetno pod vtisom salona avtomobilov v Detroitu (ki je pravzaprav bolj salon Suv in Pick-upov) - prišel do genialnega prebliska, da nujno rabijo večji Alfin Suv na osnovi Levanteja in manjši Maseratijev Suv na osnovi Stelvia. To ima absolutno prednost, pa še dve neumnosti, da bi tudi Maserati šel v F1 in Alfa še v Indy.....Skratka, zelo zagnano delajo vse, samo tistega ne, kar bi morali (#Guilia SW, #nova Giulietta)
Prav res, tudi jaz imam tak občutek. Upam, da bo vsaj kaj novega v Ženevi, če ne drugega, pa kakšni novi dodatki k opremi...recimo full led za Giulio, digitalni glavni števci in podobno. Verjetno grem na ogled na salon in sem malo povprašal, da ne bom preveč presenečen.
lp
Upam da Alfa ne gre nikoli na digitalne številce Za moj okus ni bolj odbijajočega kosa oprema kot pa ravna digitalna plošča za merilnike. Analogni števec je zakon!
Ne vidim prednosti v teh Led števcih, kakšen napredek je to? Bom imel več opcij drkat po armaturi medtem ko bom čakal v zastojih?
Kaj bi si želel v novem avtu? Termafor, nekakšno izolirano posodo, ki bi shranila segreto hladilno tekočino od jutranje vožnje v službo, tako da bi po 8 urah na koncu šihta štartal topel avto. Prednosti, poleg udobja, bi bile tudi pri porabi, pa ekologiji, obrabi motorja,,,,,Matr, tak simpl, posiljujejo me pa z eletronskimi jajci.
Jst sm par dni nazaj, ko sem pri kolegu čakal, da mi uredi zavarovalno polico si v salonu ogledoval ta novega Passata, vsaj zdi se mi da je bil Passat... Gledam avto, R line paket, 19 col, športni zici, ledr...ni da ni...si mislim, zgleda še kr ok...no ko sem videl armaturko s temi elektronskimi števci sm se obrnil pa rajš listal prospekte. Ko je avto prižgan mogoče še nekako zgleda...ko je pa armaturka ugasnjena pa zgleda glih tako ko da bi nabil eno črno poštrihano planko za volan, zame osebno nikakvo in so klasični števci 10x boljši. Če že, potem večji sredinski zaslon na armaturki, pa tam skrit razne gadgete v meni...števci naj bodo pa klasični.
Tudi jaz sem za klasične števce. Če pa že zaradi napredka tehnologije "morajo" začeti z vgradnjo digitalnih, potem naj res bodo že z lizardove strani omenjeni hibridni števci; torej LED števca vsak v svoji luknji ... Ne vidim pa nobenega haska v tem. Z LED osvetlitvijo analognih števcev se lahko igračkaš po mili volji glede osvetlitve.
Pa še kakšen butast scenarij se ne more narediti:
policaj: "Gospod, tole je bilo pa malo prehitro."
alfist: "Se opravičujem g. policist. Res ne bi vedel, crknil mi je števec ..."
Saj ne, da to izgleda slabo, ampak zadnja stvar,ki bi si jo pri Alfi želel, bi bila , da bi po vzoru holvagna in ostalih nemških firm celoten vozni park bazirali na eni obliki v vseh možnih velikostih. Mislim, da imajo italijanski oblikovalci "malenkost" več domišljije kot švabski kopirni stroji.
Sicer mi osebno ni všeč da vsi avtomobili enega proizvajalca izgledajo enako, vendar audi je s tem uspel in sedaj ko so se zasidrali bodo oziroma so začeli z modeli ki si en bodo več podobni. Nikakor ne trdim da mora biti pot Alfe enaka kot njihova, vendar morajo pa zčeti delati na novih modelih, na tak ali drugačen način, morajo iti v korak s časom. Ok števci so meni analogni bolj všeč, ampak na koncu bodo digitalni obvezni in ne vem zakaj ne bi ponujali obeh možnosti. Tisti ki pravite da infotaiment ni pomemben živite na oblaku, je pomemben, ljudje danes v tem razredu pričakujejo navigacijo, da se bo telefon povezal z avtomobilom, da bo upravljenje glasbe, telefonskih pogovorov itd. potekalo brez težav in brez razmišljanja/učenja. Ti ni Ferarri, Pagani in podobni, to je avto za množice, kar pomeni da morata biti proizvodnja in prodaja množična in ne omejena na nekaj 100 primerkov. To da se pelje boljše od konkurence je super, je pa pomembno za zelo malo voznikov. za stat v gužvi so vozne lastnosti sekundarnega pomena. Mi je zelo všeč da so razvili športni avto in ga naredili civilnega ampak vsi pripomočki in tehnološki napredek so pomembni. nekomu ki mu veliko pomeni pristnost (nostalgičnost) ne bo kupil novega avtomobila ampak nekaj starega 15 let plus, ga obnovil, negoval morda zapravil več kot za novo Giulio ampak nov avto tega razreda mora biti konkurenci vsaj enakovreden v vsem in boljši v čim več pogledih. Kar želim povedati je da si nikjer ne smejo dovoliti biti pod standardom, ki ga postavlja konkureca.