Zdravo vsem! kako je s tem če želiš zamenjat samo motor v avtu z močnejšim? (npr. 2.0ts na 3.0v6) kako je z papirji, prometno, homogolacija itd.? Je že imel kdo kakšno izkušnjo? Se sploh splača?
Edina finančno sprejemljiva opcija je menjat z takim motorjem ki je bil serijsko v tem modelu avta (primer: Imaš 156 1.6ts, noter daš lahko 2.5v6, 3.2v6) Rabiš papirje od avta iz katerega je močnejši motor, tako da je možno potem naredit homologacijo na močnejši motor. Zraven seveda to potegne menjavo zavor in podvozja od močnejše izvedenke. Pa zamenjat ti mora nekdo ki ti lahko potem podpiše potrdilo o vgradnji.
Za čimbolj točne informacije je najbolše če se pozanimaš na LPP oz. tam kjer misliš opravljat homologacijo pa ti povej kaj in kako točno rabiš.
Je pa v večini primerov ceneje/bolj enostavnp dobit že močnejši avto v osnovi, sploh če hočeš met vse po regelcih in legalno.
Ce ne gre ravno za alfo 75 ali transaxle gtv potem zamenjaj cel avto.
"Anyone who has driven anything from an Alfa 75 to an old Giulia Super or GT Junior will know their real magic lies in the way they come alive in the corners."
Če bi menjal iz l4 na v6, rabiš homologacijo na ljubljanskem LPP
Če obdržiš kar imaš in menjaš samo med različnimi močmi, mašina pa je nekako približno ista, pa se s papirologijo preveč ne obremenjuj.
Najceneje od obojega, če original motor dela je menjava vozila z doplačilom. Ostale opcije so možne vendar izdatno (pre)drage če ne boš tega šel sam delati. Sam sem raziskoval menjavo bencinarja za dizla, pa potegne preveč stvari za sabo in je ceneje vgraditi plin ali pa vozilo prodati.