Ne vem, kdo je odgovoren za uradno slovensko stran, ampak konfigurator ne dela že mesece dolgo, cenikov pa tudi ni. Novice so stare. Slike pomešane. V Sloveniji ni niti enega modela na zalogi.
Je res tako obupno stanje za to znamko pri nas? In potem se želijo prodajati, kot premium proizvajalec?
EDIT: Naj si vzamejo Volvo za vzor. Pred novim XC60 so bili skoraj tako obskurna znamka, kot AR. Sedaj jim prodaja cveti, skoraj preveč jih je že na cesti, spletno stran pa imajo moderno in osveženo. In to vse v samo 5-8 letih.
Ja, stanje je zelo obupno. Največji slovenski salon Alfa Romeo v Sloveniji na dunajski cesti v Ljubljani je popolnoma prevzel Peugeot in prodajna strategija Emil Frey.
Ne vidim luči na koncu tunela za Alfa Romeo v Sloveniji.
Skurilno je vse skupaj. Volvojev je na zalogi, kolikor hočeš. Kar se strani tiče - še SsangYong.si je boljše urejena in aktualna stran.
Kdo pri zdravi pameti bo dal €50K ali €60K za Stelvio npr., ko pa niti informacij ne moreš najti, niti je videti ne moreš, niti voziti. Bolano. Prav besen sem.
Tudi meni se zdi, da je AR v SLO tik pred propadom. Po moje se slabše prodaja samo še Subaru.
Verjemi, o teh problemih se je pisalo že pred 10imi leti na temu forumu. Slovenija žal že dolgo nima ustreznega uvoznika za Alfa Romeo. Moramo ''delati'' s tem, kar je na voljo.
No, no, volvo je bil tudi pred novim xc60 precej manj obskurna znamka. Samo poglej koliko prejsnjih xc60, xc90, v60 in v40 se danes vozi po cestah.
Kar pa ne pomeni, da je stanje z alfo kaj bolj opravicljivo. Ze ko sem kupoval prejsnji avto nisem dobil testne giulie, pa tudi, ko bom kupoval naslednjega ocitno ne bo nic drugace.
Za Volvo sem mislil napisati, da so tudi bili bolj nišna, semi-luksuz znamka. Bili so pod BMW, Audi in Merc, vendar nad standardnimi znamkami. Alfa je bila recimo tudi nekako tako.
Odkar so ubrali novo oblikovalsko pot (z "novim" XC90), napimpali salone (se mi zdi, da imajo lepši "lounge area", kot konkurenčne znamke) in začeli z agresivnimi oglaševalskimi kampanjami (predvsem na spletu), so se izstrelili med velike igralce.
AR pa je ostala tam, kjer je bila.
Osebno mi je Stelvio veliko boljši in lepši avto, kot XC60. V končni fazi me je daleč najbolj prepričal med lanskoletno konkurenco. Prav smejalo se mi je, koliko boljši je bil Stelvio. Tudi Giulia je ljubljenček med novinarji (čeprav je verjetno velik minus, da je na voljo samo v limuzinski različici - baje je bilo veliko povpraševanja po karavanu). Ampak žal se izjemnost Stelvie in Giulie nekako ni pretvorila v prodajni uspeh.
Za AR je skrajni čas, da razširijo modelno paleto in nabavijo genialni marketing team. Brez tega boljše, da kar ugasnejo vse skupaj.
EDIT: Verjamem, da če Sergio Marchionne ne bi nenadoma umrl, bi bilo vse povsem drugače. V končni fazi je on bil tisti, ki je pobral Ferrarijev team in naročil, da morata Giulia in Stelvio biti posebneža, kot sta. V načrtu so imeli še cel kup drugih modelov in kompleten preporod znamke.
Sigurno, ja. Jaz celo verjamem, da če bi naključno skupino ljudi na cesti pobral in jih zadolžil za prodajno strategijo AR, bi bilo boljše, kot je sedaj.
Pa prodajalce bi bilo treba tudi malo nadgraditi. Sicer smo se o tem pogovarjali že v drugi temi.