bolje to, kot da bi kazala prevečwolfyy napisal/-a: pa tisto za količino goriva kaže vedno 1/4 manj, tako da ko se prižge lučka za rezervo imam v tanku še ene 20litrov goriva
Eh, saj ni samo tvoj taki --155 je ista --samo probleme imam -elektrika je katastrofa --no vse to kar si sam napisal + se ko avto ugasnem (kljuc) se masina kar naprej leti --no kot receno ,,vse kar je staro je treba 1x popraviti --samo bolj popravljam bolj je vse zanic --ti recem kar sproti sibam nove dele v njo - tako da sem ze tolko vstavil ,da bi si lahko drugega novejsega kupil, samo sedaj pa bo verjetno 1x konec in bo mir , mislim da drugo leto spomladi ,ko jo dam se spricniti --no kakorkoli skupni znesek bo tam nekje 7-8 tisoc --pa kaj morem ko pa sem se zaljubil v njo --edino kar se zeza ,da nevem kje kaksna stvar tici --ko pa moras za vsako malenkost skoraj se 5 ostalih delov odmontirati da prides zravensine napisal/-a:Hja, kje naj začnem? Vedno sem bil jezen, ko sem poslušal lastnike nemcev, ko so obrekovali italijanske avtomobile sam sem pa slepo verjel, da so to vse le izmišljotine ... vendar NISO!!! V enem letu mi je na avtu crknilo vse kar se crkniti da (razen mašine, ki je res pikabela). No pa naj naštejem (upam, da se bom spomnil vsega):
1. potisna ročica sklopke (slab material)-popustila je sponka in zaradi te majhne sponke sem moral menjati cel cilinder sklopke
2. luftmesser
3. zadnji šipi ne delujejo več oz. zadnja desna se odpira vendar na obroke
4. popustila gumica vetrobranske šipe
5. vetrobranska šipa se mi je verjeli ali ne odlepila prejšnjo zimo (avto ni bil popravljan oz. karamboliran spredaj)
6. roke (spodnje, zgornje, gumice, ...)
7. brisalci (delujejo le na trojki, ostali dve fazi sta ''kaput'')
8. pumpica za vetrobransko tekočino (crepo di morto)
9. glavni napenjalec
10. jermenica
11. sinhron menjalnika (3. prestava)
12. ko je zunaj zelo mrzlo zatiči čeprav so namazani ostanejo v vratih tako, da lahko vrata zapreš le s pomočjo klešč
13. pokrov dovoda goriva (zaštekal in ni se ga dalo drugače odpreti kot z silo)
14. prtljažnik nisem mogel odpreti pol leta (peljal na tri različne servise, nekje so hoteli rezati nekje so samo zamahnili z roko in rekli prodaj)
15. avto rabi celo večnost, da se segreje
16. po glavnem servisu mi je odpovedal servo sistem (spet napaka slab material)
17. električna napeljava-katastrofa, če držim gumb za odpiranje šip predolgo mi začnejo utripati sprednje luči
18. klima dela po svoje-naj bi bila avtomatska ampak sigurno ni
pa še bi se našlo ....
Skratka tele 156-tke so katastrofa kakor po izdelavi tako tudi po kvaliteti materiala, najbolj smešno pa se mi je zdelo, ko mi je na uradnem servisu od Alfe mehanik sam rekel, da so te avti navaden ''šrot''. Avto je bil od prejšnjega lastnika res lepo vzdrževan tako, da so prejšnje napake izključene. Včasih bi najraje vzel macolo in ga demoliral pa odpeljal na odpad. To bo definitivno moj zadnji italijan-NIKDAR VEČ!!!!
to je pri meni isto bilo -- pa sem zamenjal tahometer in potem sem bil jezen ko sem moral vedno polnega tankat 60-70 € prej pa 40--alex146 napisal/-a:bolje to, kot da bi kazala prevečwolfyy napisal/-a: pa tisto za količino goriva kaže vedno 1/4 manj, tako da ko se prižge lučka za rezervo imam v tanku še ene 20litrov goriva
sicer pa pri moji 146 podobna nenatančnost, le malce manj pesimistična je
Bolj jaz to vse berem ,bolj mi je slabo -- vse te stvari sem ze ali pa se bom menjaval , ker je res vse hin --samo nevem kje se naj zraven spravim, ker je katastrofa - eno popravim pa drugo crkne --pri meni enako --sedaj ko sem mu dal novi auspuh ,katalizator in sondo -mi v tej vrocini komaj no komaj vzge --ko pa se malo segreje pa leti --samo cuka ga kot da bi hotel crknit --- potem pa mislis kaj je spet zdaj narobe ---ali bencin ali sonda ali ali---- kje pa je ta motorcek za prosti tek ,da se to pogledam --zdaj ko sem prebral ta forum ,sem si vse spisal ,kaj je tako pri kom slo narobe --pa bom videl , se mi zdi da bom kar celo AR razdrl in vse jovo na novo notri dal --mislim da bo samo tako mir --ali pa bo ko bo to koncano motor crknuairmike napisal/-a:AR 145 1.4 bokser 97 letnik 175k prevoženih kupljena z 144k generalka delana pri 134k
Takoj po nakupu menjano:
-sprednji desni ležaj
-sprednje roke
-cilinder sklopke
-termostat
-olje agip sint 2000 (zakaj je to pomembno beri spodaj)
Kasneje sem še menjal:
-izpuh ker je prejšni prerustal in dol pado
-sprednjo zavorno čeljust
-diske in ploščice
-vodno pumpo ker je vrtela v prazno
-dolil enih 15 litrov olja v enem letu(jebeni Agip sint 2000 :S)
-miljon enih žarnic
Menjat bi še mogo:
-zopet sprednje ležaje
-HK zglobe
-zadnje bremze
-sklopko ker trese
-diff ker ma luft
-nosilce motorja
-izpuh ker bo spet dol pado pa homolomo nima ker je športni :S
-desna luč ma štelšraufe polomljene in sveti v tla
-amortizerji kaput
-termostat spet....
+ miljon manjših stvari ki me motijo od tega je 500.000 čričkov v kabini....
Da ne omenjam da ko je vroče ne vžge hladna iz prve ampak v drugo komaj. Pozimi pa ko je najhujši mraz pa vžge iz prve. 14 dni sem mel parkirano celo pokrito z snegom pa sem sam mal odmetal da sem lahk vrata odprl pa je vžgala iz prve. Poleti pa noče. Zakašlja 2x 3x na 500 obratih pa crkne. V drugo pa vžge pa nabije obrate na 2500 pol pa počasi padejo.... mogoče motorček prostega teka za spucat?
Itak pa ni važno ker je včeraj potekla registracija in ne mislim več podaljšat.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov